Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

vaiski75 wrote: Ihan pikkasen viltuttaa.. ^MÄ HALUUN TUPAKKIA!^
Itellä alkaa olemaan päiväpäivältä onneksi helpompaa jo :) Saa nähä vaa lauantaina miten sopii nuo muumilimsat että tuleeko mielihaluja tupakkaa kohtaan..
vaiski75

vaiski75 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Ihan pikkasen viltuttaa.. ^MÄ HALUUN TUPAKKIA!^
vaiski75

vaiski75 14.11.2011 in Forza 4 | FRC Jokkis autosi

Hyundaisari mulle ja heti!
hulluseon

hulluseon 14.11.2011 in FRC | Jokkisauton päivitys - kausi 1

Merkattu jo aikoja sitten.
hulluseon

hulluseon 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Kuopion Teholouhintaan viittaa tuo sinun hommas. Ja viltuttaa kun ei viltuta
joonas6

joonas6 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

hulluseon wrote: Onks kivaa tuholouhinnalla?
????????
villek00

villek00 14.11.2011 in Λrctic Шorks

Arctic Works ät Facebook! Tykkää, tai tulee letkusta! :)
sjamy

sjamy 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Menneet hönkii niskaan... Ken ymmärtää kuvauksen, sen ymmärtää. ____________________ Miksi täytyisi olla, niin täydellinen? Jos vain pois pääsisin. Jos taas retkahtan, häviän, pois kuolen. Silloin, sinut näen, rukoilen, anna onneni takaisin.
hulluseon

hulluseon 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

joonas6 wrote: aamulla 7:00 saavun työmaalle- KLO7:01 YIT mestari rupeaa aukomaan päätään. KLO7:20 soitto pomolle kun ei näy eikä kuulu sanoo että tulee viiden minuutin sisällä paikalle KLO7:44 soitan uudestaan pomolle "Ai sinä olet sillä työmaalla jaa eikö kukaan sanonut että sinun pitää tulla tälle työmaalle. KLO7:55 Saavun toiselle työmaalle, jossa setvimme virtajohtojen kanssa puoli tuntia. KLO8:25 Aloitan anturan sahaamisen KLO8:55 Lähden kahville: KLO9:10 Palaan kahvilta. Työt etenevät hyvin KUNNES YHTÄ ÄKKIÄ PERKELE. KLO9:40 Sahan terä jää rautaan kiinni ja lähden hakemaan toiselta työmaalta piikkikonetta KLO10:05 Tulen takaisin piikki koneen kanssa, ja juuri kun olen saanut piikkikoneen viriteltyä seinään niin timpuri tulee ja sanoo että ennen kello 17:00 ei saa meluta. KLO10:10 Alan epätoivoisesti riuhtomaan terää irti anturasta sorkka raudalla. KLO10:40 Saan viimein terän irti anturasta, ja jatkan sahaamista KLO10:50 Lähden ruokatauolle: KLO11:30 Palaan työmaalle ja yritän jatkaa sahaamista, mutta sahalle ei tule vettä KLO11:40 Selviää että putkimiehet tekevät putkiin uusia liitoksia ja vettä ei tule koko taloon KLO11:55 Olen saanut kamat kasaan ja soitan pomolle että lähden kotiin ennen kuin pää leviää JOO O Lievästi sanottuna vituttaa
Onks kivaa tuholouhinnalla?
pokalemestari

pokalemestari 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

"Kaikille teille joita vituttaa saatana.":http://www.youtube.com/watch?v=6fqC8jV6ZJs
Mace

Mace 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Taas tämä 16:00 pääsen, bussi tulee viideltä.. No onneks pääsen koneelle.
Driver181

Driver181 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Lätkäkamojen kans bussipysäkillä sateessa. Oi vilttu
ilu86

ilu86 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

Joonas äläs ny noin helpolla luovuta.
joonas6

joonas6 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

aamulla 7:00 saavun työmaalle- KLO7:01 YIT mestari rupeaa aukomaan päätään. KLO7:20 soitto pomolle kun ei näy eikä kuulu sanoo että tulee viiden minuutin sisällä paikalle KLO7:44 soitan uudestaan pomolle "Ai sinä olet sillä työmaalla jaa eikö kukaan sanonut että sinun pitää tulla tälle työmaalle. KLO7:55 Saavun toiselle työmaalle, jossa setvimme virtajohtojen kanssa puoli tuntia. KLO8:25 Aloitan anturan sahaamisen KLO8:55 Lähden kahville: KLO9:10 Palaan kahvilta. Työt etenevät hyvin KUNNES YHTÄ ÄKKIÄ PERKELE. KLO9:40 Sahan terä jää rautaan kiinni ja lähden hakemaan toiselta työmaalta piikkikonetta KLO10:05 Tulen takaisin piikki koneen kanssa, ja juuri kun olen saanut piikkikoneen viriteltyä seinään niin timpuri tulee ja sanoo että ennen kello 17:00 ei saa meluta. KLO10:10 Alan epätoivoisesti riuhtomaan terää irti anturasta sorkka raudalla. KLO10:40 Saan viimein terän irti anturasta, ja jatkan sahaamista KLO10:50 Lähden ruokatauolle: KLO11:30 Palaan työmaalle ja yritän jatkaa sahaamista, mutta sahalle ei tule vettä KLO11:40 Selviää että putkimiehet tekevät putkiin uusia liitoksia ja vettä ei tule koko taloon KLO11:55 Olen saanut kamat kasaan ja soitan pomolle että lähden kotiin ennen kuin pää leviää JOO O Lievästi sanottuna vituttaa
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 14.11.2011 in Yleinen v*tutus topic

illalla pää saatanan kipiä, herään aamulla ja pää kipiä. Kuumetta 38,7. Jepjep..
FINBULLET

FINBULLET 14.11.2011 in Forza 4

Uudet radat.
ilu86

ilu86 14.11.2011 in Forza 4

Macela94 wrote: Jotain niin totta ^ Oon aivan samaa mieltä.
No hyvä, että löytyy muitakin ketä ärsyttää. Ja kyllä uusia autoja tulee ovista ja ikkunoista. Mutta missä on ne radat? Ne samat rinkulat vuodesta toiseen on se toinen juttu mitä vois ihan oikeesti uusia. Tottakai se helpoin tie on mallintaa vaan uusia autoja. Kun taas lähteä johonkin radalle kuvailemaan, mittailemaan ja mallintelemaan sitä peliin, mutta silti. Ennemmin se yks uus rata kun 20 uutta autoa.
Exami

Exami 14.11.2011 in Forza 4

Pure Black40 wrote: Minkä titlen saa Affinity lvl 25?
jossen kauheen väärin muista jotain tyyliin: aficionado Suomennos joille sana tuntematon: "Harrastaja, Innokasharrastaja, [Merkki]-hullu" EDIT: Tulipa muuten mieleen Espanjalaiset voi olla hieman hämillään tuosta tittelistä... Espanjasta kun lähtee Aficionado sanalla hakemaan päästään lopputulokseen "Amatööri" :D kun edellinen suomennos englannista..
Mace

Mace 14.11.2011 in Forza 4

Jotain niin totta ^ Oon aivan samaa mieltä.
ilu86

ilu86 14.11.2011 in Forza 4

Ei perse sentään. Taasko tässä käy näin. Ei vaan jaksa tuota "uratilaa" ajella. Ei millään. Motivaatio on ihan nollissa alkuinnostuksen jälkeen. Ihan kun näin olisi monta kertaa aiemminkin käynyt Forzan kanssa. Toivon tosiaan, että vitoseen heittäisivät hiuksista vittuun tuon koko hässäkän ja suunnittelisivat ihan uusiks koko careerin. Jotain jatkuvuutta ja mielenkiintoa lisää, että jaksaa tuota tahkota. Ja jotain merkitystä noihin kisoihin, nyt tulee vaan putkeen kisaa toisen perään joilla ei oo mitään merkitystä. Olisko ideaa, jos AI-kuskeista sais tehtyä persoonallisempia/tunnistettavampia, niin että tietäis ja tunnistais ketä vastaan ajaa. Onhan se nyt kiva et AI-kuskeilla on sentään nimet, mutta sitä vois viedä vähän pidemmälle. Ja vois kehitellä jotakin mielenkiintosia championshippejä eri teemoilla, jossa olis ihan kisaviikonloppuja missä olis aika-ajot mukana ja kisoista jaettas pisteitä. Tois aika paljon enemmän mielenkiintoa tuohon uratilaan, tuollaisena samana kun se on pysynyt jo alusta asti niin ei sitä helvetti jaksa enää. Ei itseasiassa oo koskaan jaksanu loppuun asti. Tää ihan sama on käyny jo kakkosen ja kolmosenkin kanssa. Enää ei yllätä tää yhtään...