Forum - Recent Posts

zattwy

zattwy 16.11.2011 in GPRO pelaajia?

Mä katsoin ton lahjakkuuden ykkösex ja motivaation kakkosex. Mut kuivalla kelillä ei kehumista sitten löydy.
THE FRC

THE FRC 16.11.2011 in F4SM Kausi 1 - Ilmoittautuminen

deroits wrote: Zapek on jättänyt SPEEDHUNTERS tallin mulle joten uusi tiimin kokoonpano on Deroits #197 Maatze69 #49 Edit: Tallin uusi nimi on redbull racing
Ei se nyt aivan noin käy, mutta näin kumminkin... Maatze saa/voi ottaa zapekkin paikan tiimissä, mutta tiimin nimeä ei lähdetä muuttamaan.
PetuK

PetuK 16.11.2011 in GPRO pelaajia?

Woot!! Että autokin ottanu vielä siipeensä ja silti tuollainen ero! Kertokaas nyt mulle, että mikä noista kuljettajan arvoista vaikuttaa eniten tuohon sadetaituruuteen?
zattwy

zattwy 16.11.2011 in GPRO pelaajia?

Se ykköspaikka on sitten plakkarissa. Jeee! Ei ollu kyllä ihan suunnitelman mukainen ajo, mut vauhti tuntu olevan kohdillaan ja onnea pelukopallinen matkassa. Eihän sitä muuta sit tarvitakkaan. Pikkasen pelästyin kun autohajosi 6 kierrosta ennen loppua, ja ajat tulivat 5 - 7 sekkaa hitaammaksi. Maalissa ero kakkoseen 1:20.xxx jotain. Matka jatkuu ja uudet haasteet kohdataan. Kiitti Petulle toivotuksesta.
PetuK

PetuK 15.11.2011 in GPRO pelaajia?

Onnea zattwy! ^Ja mulla vaan antaa eka pistesijoituskin odottaa itseään..suht täydellisesti osui taktiikkakin, mutta silti ei niin ei... kirvelevä sijoitus 11.^
TehBigBunny

TehBigBunny 15.11.2011 in PPPP

Ihan sekaste tää PPPP. Mie sain Äppletä mailin, spammiksi luulin kunnes vähän internettiä luin. Vaihtavat miun iPad nanon uuteen ( miun on 'ekaa sukupolvea' ). En edes muistanut sellaista omistavani.
djrunkkari

djrunkkari 15.11.2011 in Forza 4

Ei moro mitä pelleilyä tuo track day..
Exami

Exami 15.11.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

Ohhoh, itteltä pitäs viel sekunninverran riipasta parhaasta ni oltas samalla linjalla..
Nikde

Nikde 15.11.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

Atlantaa tuli tuossa kokeiltua, säädöt oli valmiiks aika sopivat vissiin :D
DarkWarjo

DarkWarjo 15.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

villek00 wrote: Mutta tarvitaanko me? Ja tietty optiona pitäis olla "request to join" nappi..
wanhoja tipahtelee pois, kiinnostus lakkaa yms.. kyl musta on ainaki kiva saada uutta verta kehiin. Ei hirveesti äsämmässäkään väkee ois ajamas jos kaikki "uudet naamat" jäis pois..
villek00

villek00 15.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

DarkWarjo wrote: Suljetussa sivustossa olisi sitten se vika että uusia jäseniä ei saisi ihan yhtä helpolla...
Mutta tarvitaanko me? Ja tietty optiona pitäis olla "request to join" nappi..
DarkWarjo

DarkWarjo 15.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

villek00 wrote: Mielestäni aikasemmin toisessa ketjussa kertomani suljettu sivusto voisi toimia myös.. Mutta on tuokin idea hullu. Tai siis hullun idea :)
Suljetussa sivustossa olisi sitten se vika että uusia jäseniä ei saisi ihan yhtä helpolla...
villek00

villek00 15.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Mielestäni aikasemmin toisessa ketjussa kertomani suljettu sivusto voisi toimia myös.. Mutta on tuokin idea hullu. Tai siis hullun idea :)
hulluseon

hulluseon 15.11.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Tähän rekisteröitymiseen nyt joku roti taas kerran. Ehdotan seuraavanlaista ratkaisua. Jokainen uusi kaveri joka haluaa tänne rekisteröityä, joutuu lähettämään sähköpostin ylipääpirulle (Kuka se sitten täällä lieneekään?) jossa kertoo oman gamertagin yms. tarpeellista ja sitten forumille hakija saa omaan sähköpostiinsa varmennuskoodin jolla on mahdollista ensimmäisen kerran kirjautua sivustolle. Sen jälkeen on mahdollista vasta aloittaa tämä normaali peeloilu. Ja jos meno alkaa olla näitä kirves on gay kisan tyyliä, niin sitten saa letcusta, vasarasta, remmistä, kepistä, huuvvot ynnä muita soveltavia rangaistus toimenpiteitä. Vai onko ihan mahdoton idea?
deroits

deroits 15.11.2011 in Nyt soi?

"Skrillex - Hey Sexy Lady":http://www.youtube.com/watch?v=JCe8TbXnZqg&feature=related
BlueMasto

BlueMasto 15.11.2011 in Nyt soi?

"Korn ft. Skrillex and Kill The Noise - Narcissistic Cannibal":http://www.youtube.com/watch?v=CUOlc_j4rMA&ob=av2e Ja on hyvä! :P
Exami

Exami 15.11.2011 in Nyt soi?

IL3 wrote: Mammat riivaa on kyl hyvä ja rudi myös, jättäis vaa sen jeesushömpän.. Tolt MIAlta ei muita hyviä biisejä taida ollakkaan ku toi paperikoneet?
En muista kuulleeni :P
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.11.2011 in Nyt soi?

IL3 wrote: jättäis vaa sen jeesushömpän..
No se.. Tuo rudin keikka mis oli niin oli Helluntaiseurakunnal ja teki mieli lähtee pois ku oli välil nii kovaa jeesus saissea.. Mut onneks oli ilmanen sisäänpääsy.. Lopus rudi sit selitti jotai et kui se on joskus polttanu pilveä ja sit se tuli uskoo.. Ällöä :D
IL3

IL3 15.11.2011 in Nyt soi?

Mammat riivaa on kyl hyvä ja rudi myös, jättäis vaa sen jeesushömpän.. Tolt MIAlta ei muita hyviä biisejä taida ollakkaan ku toi paperikoneet?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.11.2011 in Ei mulla muuta

Tulikin yllätyslähtö Toxic Holocaustin keikalle Pakkahuoneelle tänään. Yksi tuttu tuli kipeäksi niin myi mulle 10€ lipun. Ei mulla muuta.