Forum - Recent Posts
Ilmamassa mittari vikaa sanoo myös Kimmo setä.... voi olla että on antautunut koko anturi.... nissaneissa muissakin tuota AFM vikaa ollut (Selvennyksenä AFM= Air Flow Meter = Ilma massa mittari)
Ilmamassa-anturi on eka epäilyn kohde noilla oireilla. Eli cleaneria karvoihin...
EDIT: Kuten hullu jo totesikin, älä koske niihin lankoihin edes hammasharjalla tai muulla vaan puhdistusainetta ja paineilmaa, niin on jotain toivoa.
Mulla jouduttiin vaihtamaan tohon P11-144:ään MAFfi heti alkuun, kun tolla oli alle 100 tkm mittarissa. Sinänsä se ei oireillut havaittavasti, mutta sytytteli varoitusvaloa eikä puhdistus auttanut. Kyllähän vähäistä alavääntöä tuntui sitten tulevankin lisää kun saatiin toimiva anturi tilalle. Ton anturivaihdon jälkeen oonkin päristellyt Primeralla yli 130 tkm pelkillä perushuolloilla ja nekin omassa pihassa tehden...
EDIT2: Heh, tuolla se vanha "Mass Air Flow Sensor Module" on vieläkin tallessa. Onneksi tuon vaihto meni aikoinaan Rinta-Joupin ostoturvan piiriin.
Alkoiko yks kaks tämä kyseinen vika ?
Ahaapas, kun en muistanut että Kuopioklaanin edustajista Joonas meehellä on tuollainen Primera myös. Mitenkä on Kirvesmeehellä työkaluja ja korjaustaitoa? Meinaan ottaisi itse sen anturin irti ja puhdistaisi. Vara-osa ja tarvikeliikkeistä saa sitä ilmamassa-anturin puhdistus sprayta. Suhkauttaa sillä puhtaaksi ja varoo olemaan rikkomatta niitä anturin ohuita piuhoja.
Minulla on 97 P11 Minulla nyki ajossa, ja kone ei ottanut kierroksia kunnolla. Kun kierrätti yli 3000RPM niin tuntui kuin olisi ajanut seinään. käytin nissanin merkkihuollossa ja siellä selvisi että ilmamäärä anturi oli niin likainen että auto ei tienny mitä tehdä, veikkaisin että sama ongelma tai anturin vaihto sinulla edessä. Suosittelen että käytät merkki huollossa näkee koneelta mikä vikana, ja minulla tuo reissu maksoi kokonaiset 34 euroa. Tietysti jos vika selviää ja osaa itse korjata niin ei maksa kuin sen tarkastuksen ja vaihtaa viallisen osan itse
ED siis minun auto nyki en siis minä itse niin kuin tuossa tekstissä lukee XD
Puola, virranjakaja, polttoainesuodatin tukossa. Tosin nyt en tiedä että onko näissä Nissaneissa puola jakajassa vai onko niissä enää jakajaa ollenkaan.
Kummalla pentsiini laadulla ajelet?
Opetin naisen pelaamaan Sonicia, meneekö mulla nyt hyvin kun en pääse enää ite pelaa Forzaa?
Mie vaihan Foxin Aygoon, soon pysyttävä merkkiuskollisena.
Lolyotat vissiin nollille ja Volkkarit +3.
HAHAA!!!! HAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! Se ratin rutjake tulookin takasin. Maanantaina olivat viestin laittaneet notta lähettävät sen tänne päin.
"Tuommottiis on tuo nykynen setuppi":http://s1236.photobucket.com/albums/ff458/joonas61/?action=view¤t=KopioSAM_0454.jpg
Penkin vieressä jokaisen itsensä vakavasti ottavan miehen ajokengät
tuollahan on muutama ihan kiva auto mitkä tarvii kyllä ladata!
mitä mitä???? miten mulla on menny ohi että Spirantin pojat on rakentanu s14sta????
joo soni, vai oliko se eerikson.
Ed Hemmetti miksi minä en lue noita viestejä voisko joku kertoo
Toi RS3 on vikkelämpi ku RS4 ja muutenkin kyllä tulee se ladattua, tosin varmaan yksistään, ku toinen kiinnostava kuulemma ilmainen :)
IL3 wrote: Kattilat jakoon? Oliko pitkä suhde? Osanottoni (tai onnitteluni, ku en tiedä kumpi tilanteeseesi sopii). Eiku etiäppäin!Ei ollut mitään suhdetta. Oli vain toivoa ja kaihoa.
kurppak wrote: Tuli sitten "selvitettyä tilit". Herrasmiehenä pysyin loppuun saakka. Ja hyvä niin.Kattilat jakoon? Oliko pitkä suhde? Osanottoni (tai onnitteluni, ku en tiedä kumpi tilanteeseesi sopii). Eiku etiäppäin!
Tuli sitten "selvitettyä tilit". Herrasmiehenä pysyin loppuun saakka. Ja hyvä niin.
Edit: Ystävämme alkoholi auttoi jaksamaan hyvin koko toimituksen.
Nysse päkki on ihan Forssassakin.
Emmä Raabbi asu enää Hakunilan ghetossa vaan mukavalla omakotitalo/rivitalo alueella Itä-Hakkilassa :)
Mäkin löysin ton Bunin uutisen, mut voikohan meijän taloyhtiöllä olla yritysverkkoliittymä?
(Tää liittymä tulee autom. asunnon mukana ja 10meganen valokaapeli sisältyy asunnom yhtiövastikkeeseen. Sit 24meganen taitais maksaa muutaman euron lisää ja satameganen tais olla jotain 12 euroa. Silti on tää kymppimega riittäny :D )
Noh, eipä nopeuksilla merkitystä jos ei toimi :/
tahtoo 458 GT2:n.. ainiin mutta.. se onki tosi buginen maalata, siipeä ei voi maalata eikä aurinkovisiiriä. Kyrpii noi maalausbugit useassa autossa. Falconeista poistettu aurinkovisiirit kokonaan, millä järjellä? Muitakin outouksia on kyllä paljon.