Forum - Recent Posts
Möön räyhän tiimii ehkä
HIHHEI, autokoulu alkaa maanantaina, pitääpä ruveta panostamaan siihen
^Piiloon, se tulee, jemmaa se. Paskat, se näki^
Talli: Forever Alone Guy (FAG, saattaa muuttua monikkoon)
Kuljettajat: Minä vaan
Auto: vielä hakusessa
^en minä mihinkään talliin pääse^
Eli olis noin 20+ autoa jotka giftaan halukkaille, listaa tulee myöhemmin
joonas6 wrote: Penkin vieressä jokaisen itsensä vakavasti ottavan miehen ajokengätTollasen setin ku sais ite :D
IL3 wrote: Hittolainen ku tuli myytyä oma fm3 jo poies. ois voinu tehä autojen kyljistä jne. vgrouppeja ni ois helpottanu huomattavasti hommia.. :(voisin mun MD-Imprezasta tehä vgroupit että saa sitten FM4:sessa laittaa kylykiin
Hittolainen ku tuli myytyä oma fm3 jo poies. ois voinu tehä autojen kyljistä jne. vgrouppeja ni ois helpottanu huomattavasti hommia.. :(
joonas6 wrote: "Tuommottiis on tuo nykynen setuppi":http://s1236.photobucket.com/albums/ff458/joonas61/?action=view¤t=KopioSAM_0454.jpg Penkin vieressä jokaisen itsensä vakavasti ottavan miehen ajokengätTuollaasen setin ku sais itse
wrong place, Anteekshi
Macela94 wrote: Voit, ja voit myös tehdä siinä uusia vinyl grouppeja, ja importata ne "uudestaan" neloseen.hienoa, ku nelosen alottamisen jälkeen giftaan kaikki mun autot poies
Voit, ja voit myös tehdä siinä uusia vinyl grouppeja, ja importata ne "uudestaan" neloseen.
Kysymykseni kuullostaa aivan *helvetin* typerältä mutta voiko fm3:sta pelata file importin jälkeen, nääs olis autoja jota voisin giftailla halukkaille(Fm3:ssa)
TeroKortelainen wrote: No silloin on asiat muutenkin huonosti, jos MAF:lle (tai vastaavalle ilmanhaistelijalle) menee normaalitilanteessa bensaa ;) Hyvin on tänä vuonna tullut 95E10:llä Primeran mittariin reilut 40 tkm eikä mitään eroa vanhaan bensalaatuun ominaisuuksissa tai kulutuksessa tämän kipon kanssa. Samat 6,1-7,2 litraa satkulla menee keskimäärin kesät talvet niinkuin tuolla on koko ajan mennyt neljän vuoden aikana. Emännän Saapas(juu, vaparimopo) taas menee umpilaiskaksi YsiVitosella...Joo, en arvellukkaan että antureille bensaa menis vaan että, voi aiheuttaa käyntihäiriötä ihan muuten. Ei mulla tosin tarkemmin tekniikasta tietoa, kunhan ajelen ja perus/helppoja huoltoja itse pyrin puuhastelemaan. Serkun Ikea-Honda kuluttaa 3desiä enemmän 95:lla ku 98 ja sano että meni myös laiskaa ja takkuilevaa. Sama mulla Golffissa, rupee tökkimään. Tosin oma kokemus ainoastaan yhdestä puolikkaasta tankillisesta :)
Jaa niin, tuon ikäisessä on vielä perinteikäs virranjakaja? Kannattaa juu luonnollisesti tutkailla.
Tuossa facelift-mallissa ilmamassa-anturi "ilmaputkenpätkänsä" kanssa on heti ilmanputsarikotelon jälkeen ja sikäli helposti irrotettavissa, mutta mä en tosiaan tunne noita alkupään P11-malleja lainkaan...
Jatkuu OT pälinä
Mulla meinas viime talvena ryytyä oma kippo tuolla 95E10:llä ja sen jälkeen olen tankannut vain 98:ia. Pikkusen vajaa litra satkulla eroa 98:n eduksi. Veljellä sama ongelma, mutta ukolla ei ollut mitään ongelmaa. Tosin ukkokin sitten siirtyi tuon kulutuksen takia käyttämään 98:ia.
Loppuu OT pälinä
E. Se ilmamassa-anturi on siinä ilmanputsarin torvessa. Siihen menee liitin johtoineen ja sijaitsee ilmanputsarin jälkeen ennen imusarjaa.
E.1.1 Ja nyt en enää neuvo enempää kun ei noita Primeroita ole tullut raplattua juuri laisinkaan, niin en neuvo väärin. Honrasta tietäsin enemmän.
No silloin on asiat muutenkin huonosti, jos MAF:lle (tai vastaavalle ilmanhaistelijalle) menee normaalitilanteessa bensaa ;)
Hyvin on tänä vuonna tullut 95E10:llä Primeran mittariin reilut 40 tkm eikä mitään eroa vanhaan bensalaatuun ominaisuuksissa tai kulutuksessa tämän kipon kanssa. Samat 6,1-7,2 litraa satkulla menee keskimäärin kesät talvet niinkuin tuolla on koko ajan mennyt neljän vuoden aikana.
Emännän Saapas(juu, vaparimopo) taas menee umpilaiskaksi YsiVitosella...
Taas se aika vuodesta kun tätä levyä jaksaa taas kuunnella :)
"Ariel pink - Haunted graffiti":http://www.youtube.com/watch?v=Ltzer9bpkEc&feature=bf_next&list=PL539D0B258363BB43&lf=plpp_video
Jostainjokujoskus lueskellu et toi 95 bensa likaa just jotain antureita tai vastaavaa ja aiheuttaa huonoa käyntiä jne. verrattuna 98 bensaa käytettäessä. Itse tankkaan aina vain jälkimmäistä.
Menin uranvalmennuskurssille, kun luulin sen olevan pakollinen. Tämmönen oli kurssin kuvaus: "Opintojakso on tarkoitettu pääsääntöisesti tuleville naisinsinööreille johtuen siitä, että koulutus toteutetaan hankerahalla (Tasa-arvoa ja samapalkkaisuutta uran alkuun -projekti, ESR)." Oli hieman orpo olo. =P Hyvää tasa-arvoa tämmönen, että on vain tietyille, tässä tapauksessa naisille. =D No, ompahan lyhempi päivä...
"Isolta näytöltä, full screen, nom nom":http://vimeo.com/31414660