Forum - Recent Posts

jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Muita harrastuksia kuin xbox?

TehBigBunny wrote: Forza ja profiileissa huutelu.
et ainakaa mun profiilis mitää huuellu
TehBigBunny

TehBigBunny 31.10.2011 in Muita harrastuksia kuin xbox?

Forza ja profiileissa huutelu.
Pure Black40

Pure Black40 31.10.2011 in Muita harrastuksia kuin xbox?

Jahas, tänne en olekaan vielä huuvvellut, elikkä olen soittanut pianoa jo ekasta luokasta lähtien, pianotunnit viikon välein, ja soittopuolella kitaraakin jo muutamisen vuotta, tosin tätä vapaammin, kun tunteja oli vain joskus ekana vuonna... Fyysisellä puolella on sitten karting, Rotax junnuissa ajelen, kadeteista lähtien olen ajellut. Paras harrastus muuten ikinä! Sen ohella vielä XC-fillarointia, tosin paskalla fillarilla tulee harvemmin ajeltua. Ens keväällä varmaankin uus ratsu tulee hankittua, niin pääsee polkemaan jo ihan tosissaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.10.2011 in F4SM - Ennakko

< 7 sekunnin spreadille 2.25. >7 sekkaa 1.95
PetuK

PetuK 31.10.2011 in F4SM - Ennakko

TehBigBunny wrote: Tämän mittaisella radalla aika-ajossa voisi veikata ensimmäisen ja viimöisen välille sellaista seitsemää sekunttia, voi olla enemmänkin kun on ihan uusi rata.
Mitkäs on kertoimet?
TehBigBunny

TehBigBunny 31.10.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Talviklassikko stetti skaffattu. Ou´jeah.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.10.2011 in F4SM - Ennakko

*Perinteisillä SM-säännöillä mennään, assistit pois, manuaalivaihteet, kytkin ei ole pakollinen.* Tämän mittaisella radalla aika-ajossa voisi veikata ensimmäisen ja viimöisen välille sellaista seitsemää sekunttia, voi olla enemmänkin kun on ihan uusi rata.
Mace

Mace 31.10.2011 in Oma kulkineesi

Jotai vastaavaa tulee hankittua ittellekkin, joku tonnin Vectra varmaa... ei vaa, en tie vie yhtään, näkee sitte puolenvuoden päästä, eka ajelen varmaa vanhemman Primeralla :D
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Oma kulkineesi

korttia odotellessa tuli hankittua varsinainen pikkuauto eli ford fiesta 1.1 -91 ja on muute pihi ku perkele :D ja mitä sitä ny jotaki 30000€ autoo ekaks menopeliks ku toi foorttiki maksoi 200€
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Muita harrastuksia kuin xbox?

boxin pelaamisen lomassa, pyöräily, koneella lorviminen, jonkin moinen autojen ja mopojen kanssa räpeltäminen, aika sopivasti puuhaa ympäri vuoden
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Tiedätkö Xboxin mallisi ?

reeriumihan tuo, ollut arcade ja originelli(paras). arcade levis ja originellin myin, ja preriumi pelittää vieläkin. Ihmettelen kyllä että serkulla boxi sekos(preriumi sekin syy:rrod) 2,5 vuoden jälkeen ja oma poksi ei oo kertaakaan edes meinannu, on se vaa kiva :)
zattwy

zattwy 31.10.2011 in F4SM - Ennakko

KingPlayer10 wrote: ajoa säxällä kokeilin, aika 1.43,pitää VÄHÄ reenata
Juuuumaaaaalauuut! Et kyllä enää harjottele!
Mace

Mace 31.10.2011 in F4SM - Ennakko

Ai pitää vai? 7 sek nopeempi kun mun aika :D Tänää vois hieman hinkata tota rataa tutummaksi.
Mace

Mace 31.10.2011 in Mitä kautta löysit FRC:n ?

Jossai foorumilla (en muista enää) nii oli puhetta Forzasta ku pelattii netissä, ja mainittin että pupliceissa porukka ei osaa ajaa, runnoo vaa muitten autoja, sitte joku sieltä mainitti että Forza Racing Club on suomalainen ja siellä on hyviä kisoja yms, kannattaa liittyä. No, sitte kun FM3 tuli niin liityin ja postasin ensimmäisen "kuvani":http://forzaracingclub.com/photos/14360/ Kisoissa oon aika laiskasti ollut mukana, mutta nyt kun SM-sarjaan lähdin nii varmaa muihinkin kisoihin osallistun enemmän.
KKNGS

KKNGS 31.10.2011 in F4SM - Ennakko

ajoa säxällä kokeilin, aika 1.43,pitää VÄHÄ reenata
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Datanomiksi tässä opiskelen, toinen vuosi menossa
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Minkä ikäisiä olette?

17 mutta 18 tuossa maaliskuun pualesvälis
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Mitä kautta löysit FRC:n ?

Aika randomina tänne löysin, perus googlesta jotakin forza related, ja tänne sitten jäin :D Enkä lähde, on tää niin ihana paikka
jEsm0

jEsm0 31.10.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

kynsiä tässä jäyhän ku ei oo muutakaa(oikeesti ei vaa jaksa löntystää jääkaapille) :D
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 31.10.2011 in Ei mulla muuta

Perus maanantai istunnot meneillään, kun koneet pauhaa niin mitään ei voi huoltaa. Kohta kahvitauko. Ei mulla muuta.