Forum - Recent Posts
Ilveksen voisi jo melkein liigasta pudottaa. Viime mestaruudestahan taitaa olla jo kohta 30 v. :D
Juu hullu sen tossa sanoikin, itse en tosiaankaa tule olemaan kärjessä, sen tiedän. On meinaa sen verran rima korkealla, mutta voittomielessä en itsekkään lähde vaan juuri niin kuin hullukin :)
Yleensä ei ole kyllä automaattiakaan sallittu, kytkin ei kuitenkaan ole ollut pakollinen.. En tosin tiedä mitä mänitsmentti on tälle kaudelle kaavaillut.
Ajetaanko millä asetuksilla?
abs off jne...? kaikki pois paitti automaatti?
Tuota tuota. Niitä vähiä mitä olen täällä ajellut, niin ainakaan minä en ole ikinä lähtenyt ajelemaan voitto mielessäni. Kun katselee tuota ilmoittautuneiden listaa, niin voin sanoa että siellä on noin neljästä kuuteen mahdollisia voittaja ehdokkaita. Toiset osaa ajaa paremmin kisatilanteessa kuin toiset vaikka nopeita olisivatkin.
Eli mitähän hittoa minä nyt taas tarkoitan? Pääpaino tähän mennessä ainakin itelläni ollut hauskanpito ja reilu kilvanajaminen. Siis kaikkea muuta mitä publalla touhutaan. Sen takia minäkin täällä olen lähtenyt kilpaa ajamaan, koska joka kisassa on aina oman tasoisia kuskeja ja läpän heittäjiä sopivassa suhteessa.
^No ollaanpas sitä runollisella tuulella heti aamusta...^
E. Korjasin tuota määrää.
TehBigBunny wrote: Ilves, Seppo Hiitelä, no LOL :DHahahahaha...huh huh.
Ilves, Seppo Hiitelä, no LOL :D
Macela94 wrote: 1.51 ja puol vedin, yhden lentävän yrityksen, onko aivan paha? Kannattaako edes osallistua? (Vakiosäädöt, pelkät vireet) Edit: Ajelin 6 kierrosta, sain sen 1.50:1xx parempaan en varmaa pysty.Et sie tolla asenteella tuu ainakaan pärjäämään. Itseluottamus on kaiken A ja O.
Kattelin viikolopun aikana forzaa pelatessa seuraavat elokuvat:
Arena: Hyvää mättöä, hieman sekava täydentyy tosin loppua kohti. 3½ / 5
Gnomeo & Juliet: Koko perheen elokuva ihan +-0 kannattaako edes katsoa.. 1½ / 5
Zookeeper: Perus jenkki-komedia sotkua 2 / 5
Drive angry. Pirun loistava leffa, joka kannattaa kahtoa.
5/5
Macela94 wrote: Sulla on varmaa pikkasen uudempikin kone kuin mun 7 vuotta vanha :DNjoo mulla on 2kpl Dell Latitude D630 läppäreitä toisessa XP ja toisessa Win7, nää nyt on vuodelta 2007, eli ei ihan uusia kumpikaan, itekki yllätyin et win7 pyörii paremmin ku winxp..
Eli tossa tiedustelin että saako kaikki FRC jannuja samaan lobyyn ensikaudeksi ja tässä keskusteluni ylläpitäjän kanssa..
Minä:"Hi, My friend Mikko H. told that it would be possible to race next year same lobby with my friend, who remain in rookie division. If it possible, i want to be same lobby with Petteri K. and Vesa L. Thanks!
- Ville"
Ylläpito:"Hi,
I have arranged for you to transfer to Rookie 147 next season. Vesa L. will need to contact me and confirm he wants to also be moved before that transfer can be confirmed.
Regards,
Chris "
Eli nyt, jos jimmy ja muut haluu samaan lobbyyn meidän kanssa, pistäkää viestiä "tälle":http://www.gpro.net/fi/ManagerProfile.asp?IDM=5179 ylläpitäjälle, ja mainitkaa vaikka mun nimi (Ville Kulmala) siinä yhteydessä ja tuo lobby 147 ;)
"Yksi harvoista siisteistä asioista joka tulee Japanista.":http://www.youtube.com/watch?v=jwZE6hWsPMg
El PiNk DeViL wrote: Nyt sitten ei Sfädet sun muut yritä kännipäissään pokailla sielä ;)Se oliskin näky kun Sfäde yrittäis pokailla Pinkyä. =D
Telkkari - tietokone
Fudis - ameriikkalainen aikalisäkäsipallo
Aina välillä ihmettelen miksi noi jätkät pukkaa palloa, miksi ei ota sitä palloa kiinni.
Jänes 0.9 Beta.
Sulla on varmaa pikkasen uudempikin kone kuin mun 7 vuotta vanha :D
El PiNk DeViL wrote: Nyt se seurustelemine on virallista meikäläiselläkin. :) Nyt sitten ei Sfädet sun muut yritä kännipäissään pokailla sielä ;)Onnea Pinky! Lupaan pysyä poissa ja yritän huolehtia noista muista samaa..
Hassua mulla toimii paremmin Win7 ku XP, nopeammin, parempi ajurituki, yms.
Mie Sfäde arvaan.
Tuo eka tekstari tuli Banilta ja jälkimmäinen Hullulta?
Nyt se seurustelemine on virallista meikäläiselläkin. :)
Nyt sitten ei Sfädet sun muut yritä kännipäissään pokailla sielä ;)