Forum - Recent Posts
Jaahas jokos ne olis avanneet forzan serverit....
Diddery testailee ... sanovat.
Itse koitin asentaa ykköslevyä viikko sitten. Kun 99 % oli valmiina, alkoi kivat punaset valot vilkkua boxissa. Sen jälkeen en ole asennusta enää yrittänyt :D
Masennus. 15 kaveria. =(
Oee kattokaa kuka osaa1
luv fm4
zattwy wrote: Jotain outoa on kun mun toinen profiili on kadonnut. Kavereita kolminkertainen määrä. Muutenkaan mikään hyvä fiilis, tää on persiist. Ei jaksa ees uutta peliä repata. Ei hyvä, mikä neuvox.Kax Buranaa ja villasukat..
Jotain outoa on kun mun toinen profiili on kadonnut.
Kavereita kolminkertainen määrä.
Muutenkaan mikään hyvä fiilis, tää on persiist.
Ei jaksa ees uutta peliä repata.
Ei hyvä, mikä neuvox.
Elisa Mobile von Doublepost
43, kivasti.
villek00 wrote: 41 !! // nyt 42 "Mistä näitä ystäviä oikein tulee?!!?" :Dsaunalahdelta tietysti :)
Klo 20:40 - 41kpl !!
// nyt klo 20:42 - 42kpl
"Mistä näitä ystäviä oikein tulee?!!?" :D
Klo 20:47 - 44kpl :)
Tykkään!!! :D
Nikde wrote: Miulla ei enää näy FRC tagia nimessä, miksi? Serveritkin on taas alhaalla, sen hetken ku illasta haluis pelailla Rivalsia ni ei onnistu perkele!Me päätettiim erottaa sut ku haluttiin kokeilla miten klubista erotus toimii. Hyvin toimii :) Tosin nyt sul on permanent banni FRC:hen, mut hei, elämähän on ja tieksä silleen.
TehBigBunny wrote: 38 friends onlinedamn u won... 32. Mut mä voin olla sun kaveri! ja skimanskin myös :)
Jees. Nyt täytyy itse päästä myös ajamaan. Viime forzan ( forza3 ) ajot meni plörinäksi töiden takia. Nyt kuitenkin vloput vapaita joten mahdollisuus ajaa. Ilmoitelkaahan kun aletaan ostamaan itsellemme autoja jokkiskautta varten
38 friends online
Miulla näyttää 31 kaveria Onlinessa,14 on oikeasti.
Kiva,kun on noin paljon -mielikuvitus- kavereita!
Uusi serveri
Miulla ei enää näy FRC tagia nimessä, miksi? Serveritkin on taas alhaalla, sen hetken ku illasta haluis pelailla Rivalsia ni ei onnistu perkele!