Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011 in Forza Motorsport 4 Car Club

Miun Mazza ei ole erityisesti tuunattu soon vaan siäl kun on niitä limited autoja, pääsevät halukkaat kokkeilemmaan.
jasamy

jasamy 18.10.2011 in Forza Motorsport 4 Car Club

Täysin samaa mieltä! kokeillaan pitää klubin tunejen laatu korkialla niin kaikilla on kivempaa, jos jokanen kynnelle kykenevä laittaa kaikki tunensa tonne niin sieltä ei kohta löydä enään yhtään mitään...
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011 in Forza 4

Kaikkien Openien yhteisajoissa.
Exami

Exami 18.10.2011 in Forza 4

Nikde wrote: Exami, en jaksanu enää hieroa tota matukkaa enempää, ajelin noita TopGear Rivalseja ja nyt oon Open Time Attackissa kokonaissijoituksessa kaikki yhteen laskettuna sijalla 8. :) Tuli joku Famous Driver badge :P
Mailmanlaajusesti 8.? :D vai joku clubin ranking vai friendlistin rankki? Btw. ettei olis "famous racer" badge, tulee lvl40... ;)
Nikde

Nikde 18.10.2011 in Forza 4

Exami, en jaksanu enää hieroa tota matukkaa enempää, ajelin noita TopGear Rivalseja ja nyt oon Open Time Attackissa kokonaissijoituksessa kaikki yhteen laskettuna sijalla 8. :) Tuli joku Famous Driver badge :P
AJfin

AJfin 18.10.2011 in Forza Motorsport 4 Car Club

Sen verta avaudun tosta autojen/tunejen jakamisesta tuolla clubissa... Eikö ne autot vois säätää ensin kunnolla ja jakaa vasta sitten!? Kenellekkään ei oo mitään iloo jos lyödään vaan palikat kiinni että PI vastaa jotain luokkaa ja "heitetään" jotkut säädöt kehiin. Testailin n.10 jaettua grippi tunea siellä ja n.70% niistä oli täyttä paskaa.. Joukossa oli toki hyviäkin joten KIITOS niistä. MÄÄRÄ EI KORVAA LAATUA...
Exami

Nipsu, koitas ajaa sitä Tsukuba shorttia missä kisaillaan Nikden kanssa, koita päästä esim clubin nr1 ;) vaatii vähän jo ajolinjoja :D
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.10.2011 in Forza 4

teemu1337 wrote: Meni jostain syystä hermot ihan täysin tohon world touriin (aka. careeriin). En ole edes pitkällä siinä, (joku season 3 tai 4) mutta rupesi vaan viltuttamaan tuo sahaaminen ja bottien aivan älyvapaa jarruttelu ja kiilailu.
Mä päätin lopettaa toistaiseksi world tourin pelaamisen ihan samasta syystä, mulla taas on nyt täydet 5 kautta ajettu. Jos jotkut tarttee rahaa eikä jaksa world touria sahata, niin rivalsseista on mahdollista saada paljon rahaa. Eilen ajoin R2-luokan DTM-autolla Hockenheimissa suunnilleen sijalla 160 olevaa jamppaa vastaan. Voitosta sain yli 100 000 cr ja 8 kierrosta riitti ajan päihittämiseen. Ainakin tällä hetkellä on helppoa voittaa hyvillä sijoilla olevia kuskeja, kun niin vähän on vasta aikoja leaderboardeilla. En tiedä palkintotsydeemeistä tarkkaan, mutta luulisi että paremmilla sijoilla olevien voittamisesta saisi paljon enemmän rahaa.
djrunkkari

djrunkkari 18.10.2011 in Forza 4

Helppoa rahaa rivalssista saa.
Exami

teemu1337 wrote: Meni jostain syystä hermot ihan täysin tohon world touriin (aka. careeriin). En ole edes pitkällä siinä, (joku season 3 tai 4) mutta rupesi vaan viltuttamaan tuo sahaaminen ja bottien aivan älyvapaa jarruttelu ja kiilailu. Ihan suosiolla iskin vaan boxin kiinni ja tulin puolivahingossa tänne purkautumaan. ^Nyt olen ihan hiljaa ja menen nukkumaan.^ Ps. Diddin kanssa aivan samoilla linjoilla tuon klubin kanssa, jos tosiaan tulee yli 100 pelaajan sahausklubi. Kiitos ja anteeksi.
Toi on just pahin kohta carreeria... jossain siel myöhemmin tulee lisää kierroksia.. ni vähän kivempi pelailla sillon.. EDIT: Mites Nikde joko sait paremman ajan? :D
TehBigBunny

Uusi hätä
TehBigBunny

No sielä on vielä varmaan 30 paikkaa vapaana joten tässä ei ole mittään hättää.
Astro 247

Astro 247 18.10.2011 in Forza 4

no siis tuolla nimen kohdalla kun lukee FRC ja maksimi "tag" koko on 4 niin voisi laittaa vaikkapa FRCD=Forza Racing Club Drifting FRCG=Forza Racing Club Grid etc tai sitten vain numeroilla FRC1, FRC2, FRC3 etc..
TehBigBunny

TehBigBunny 18.10.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Ac3Way wrote: Minä painoin etisuvulta kommenttia, joka on sivulla 128. Jostain syystä kuitenkin aukeaa sivu 127. Ja sivulla 128 on useita viestejä.
Eissin viesti ^ vei mut sivulle 13
teemu1337

teemu1337 18.10.2011 in Forza 4

Meni jostain syystä hermot ihan täysin tohon world touriin (aka. careeriin). En ole edes pitkällä siinä, (joku season 3 tai 4) mutta rupesi vaan viltuttamaan tuo sahaaminen ja bottien aivan älyvapaa jarruttelu ja kiilailu. Ihan suosiolla iskin vaan boxin kiinni ja tulin puolivahingossa tänne purkautumaan. ^Nyt olen ihan hiljaa ja menen nukkumaan.^ Ps. Diddin kanssa aivan samoilla linjoilla tuon klubin kanssa, jos tosiaan tulee yli 100 pelaajan sahausklubi. Kiitos ja anteeksi.
Ac3Way

Ac3Way 18.10.2011 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Minä painoin etisuvulta kommenttia, joka on sivulla 128. Jostain syystä kuitenkin aukeaa sivu 127. Ja sivulla 128 on useita viestejä.
Ac3Way

Ac3Way 18.10.2011 in Forza 4

Forza Juve! Vai sanoiko joku nimeni?
IL3

IL3 18.10.2011 in Forza 4

villek00 wrote: Haluuko joku koittaa huomenna potkupalloa?
Ei nyt Ville, me pelataan syksystä kevääseen vaa Fortsaa ja sit ku lumet on sulanu ni sit katellaa tota sun ehdotusta uudelleen. Tosin Eissi on sellanen pallofani et siitä saat varmaan kaverin. Ja Finskin otatte kentän reunalle ni se voi koitella niit soccermameja ;)
villek00

villek00 18.10.2011 in Forza 4

Haluuko joku koittaa huomenna potkupalloa?
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.10.2011 in Forza 4

Tuli pelattua tosi hyvässä public lobbyssa pari kisaa! Mukana oli molemmissa kisoissa noin 13-14 kuskia ja kaikki ajoi reilusti. Muokattavia public lobbyja olen kaivannut eniten Forza 4:ään :p Hyvästi elämä!