Forum - Recent Posts
Warjo on mennä sekasin.
EMM.
nou exkiusees. fu ;)
Ei ees huomaa näillä kinnereillä et ois drag renkaat alla.
drag queen tires... fu! ;)
"Assetto Corsa welcomes the Corvette! The new amazing C7 Stingray 2014 will be added to Assetto Corsa as a free content, and the incredible and beautiful Corvette C.7 race car will be part of the Dream Pack that will include ten cars and the legendary Nürburgring Nordschleife! We will keep you updated with the work in progress on these new exciting car models: ciao America!"
elikkä corvettea ja nordsleifea tulossa jossai vaihees :)
Autot on kyllä äärimmäisen tasaisia kokonaisuudessaan ja tuottaa tuskaa tehdä autovalintaa. Eroja toki löytyy, mutta ne kumoavat toisensa pitkässä juoksussa.
1:18.952
yllättävää...
Noniin, lisää väkeä mukaan vaan!
_Eivät ehkä ole niitä kovimpia kisarasseja, mutta eiköhän noilla aika hyviä ja tasaisia vääntöjä saada aikaan. Ja sehän tässä kai olisi se kantava ajatus!_
Ilmot kuntoon viimeistään perjantaina, kiitos.
hmm... Jos näin on ni mullahan on tällä kaudella ainakin joissain kisoissa pienet mahikset kärkikahinoihin =)
1:18.177
Jaah no meni sitten hankintaan kun hinta on ihan mukava tuolla määrän tavaraa.
Taitaa mennä hankintaan tämä
Tänää vois testata! Vaikka se nyt muodollista onkin :P
"Tässäpä":http://www.rxfinland.fi/content/fi/1022/1911/JM%20SM%20Yleinen%20ja%20RX%20Finland%20ajankohdat%202014%20.html tätä.
Tässä nyt joka vuonna käyny kattomassa kun on ollu tämä Rallicrosstapahtuma, Kouvolassa kun asun.
Viimevuonnahan sielä jo Petter Solberg ajeli, tänä vuonna mahollisuus tavata itse Sebastian Loeb.
Ketäs kaikkia FRC:ltä tulossa tänä vuonna?
Käytin Passatin leimassa. Pitkä leima tuli kehujen kera :3
Voisihan tuota kisan pitää ennen seuraavaa rantarallia, houkuttelee meinaan sen verran nuo uudet autot ;)
jaha. Taas on hakkereita liikenteessä. Mun garageen vaan tuli 2 jannua, meni autoihin sisään (onneks vaan prairie ja BF Injection) ja ajo ne ulos. Ite kun menin ulos niin autoja ei näkyny missään ja garagessa kaks tyhjää paikkaa. Injectionin sain ostettua, nyt ok 1,5k enää rahaa. Tarvis sitä porukkaa niin sais kisoista ja missioneista rahaa.
Joonas on ilkee. Se tappoi mun pahviautoni : P
Mulla jääty kanssa boxi kun tapoit minut
KingPlayer10 wrote: karma on perseestä. Tapoin Joonaksen --> Boxi jäätyy --> Väläytti vasenta yläRROD:ia mut vaihto onneks takasin normaaliin.Joonas häxäs sun boxin :P