Forum - Recent Posts
Mulla se on herjannut tota monesta jutusta mutta ne on silti onnistuneet. 'Tunnettu' bugi kannattaa tarkistaa sieltä FM.netistä jos se kuva onkin mennyt perille.
Toimiiks muilla kuvien uppaus Liveen? Mulla tulee vaan koko ajan ilmotus että "Your Big Shot photo was NOT successfully uploaded..." Just kun ois niin hiano kuva tossa valmiina 8(
DRIFTIIIIING! lobi pystys!
Rayha300 wrote: Lähen jos schimmy ei siihe karttaan koske. ^Nom nom vien jätkät oikotietä^Lue sie karttaa mie ajan. Eiku?
Ne siirtyy itestää mitkä on siirtyäkseen
Mites ne autot siirretään kolmosesta neloseen?
TehBigBunny wrote: Schimmyn wanhat oikarit: "Mie tiijjän yhen hyvän terassin tuossa ..."^Tsihihi^
Kunnon oldskool kilpa-autoja ja ratoja. Tommosia ois kylä kiva päästä vähän ajeleen.
Schimmyn wanhat oikarit: "Mie tiijjän yhen hyvän terassin tuossa ..."
Rayha300 wrote: Lähen jos schimmy ei siihe karttaan koske. ^Nom nom vien jätkät oikotietä^Lue sie. Ammattimiäs.
Schimanski76 wrote: LÄHE LÄHE! Mie luen karttaa!Lähen jos schimmy ei siihe karttaan koske. ^Nom nom vien jätkät oikotietä^
kuin myös messissä... taas syttyi kipinä
TUNING MAN 95 wrote: Joo tääl olis vielä 4 paikkaa vapaana! Grippiä ajetaan! :) // 2 paikkaa vapaana :)Invitee vaa tulemaan ni meikä tulee räppää
Driver181 wrote: "Tulkaa Puhumaan shaibaa":http://webchat.quakenet.org/ Servername: ForzaRacingClub username: Oma gamertagisiOlid siellä ja hedi kadosit nägöjää. Tosin ite olin kokoajan pelaamassa Company of Heroesia. Villekin tuli tänne.
Rayha300 wrote: Lähtiskö?? // vois harkita.LÄHE LÄHE! Mie luen karttaa!
Jos miulla on raajat kunossa ja kohennan kuntoa, mie voin yrittää lähtä mukaan.. Jos ei jaksa, niin sitten terassille istumaan muita odotellessa..
jasamy wrote: Olisiko porukassa kellään intoa lähtä keväällä/kesällä juoksee puolikasta. Vedettäisiin porukassa rennosti hitaimman mukaan...Juu,mie oon mukana. Rento puolikas,sauna,juomat,baariin,Jenni,taksi,Tre. Ja mie oon aina meges jos niiq urheiluhommia FRC:llä järkätään.
"Tulkaa Puhumaan shaibaa":http://webchat.quakenet.org/
Servername: ForzaRacingClub
username: Oma gamertagisi
jasamy wrote: Olisiko porukassa kellään intoa lähtä keväällä/kesällä juoksee puolikasta. Vedettäisiin porukassa rennosti hitaimman mukaan...Mulla on kyllä paljon parempaakin tekemistä, kun odotella niitä nimeltä mainitsemattomia juoppoja, jotka käy joka baarissa matkalla...
Tottakai, sitä voi itse käyttää ihan niin kuin kaikkia muita omia autoja.
Jos siihen autoon tekee muutoksia niin sitten pitää mennä omaan garageen ja valita sen auton kohdalta 'Sync Car'