Forum - Recent Posts
Sotaitku, mitä pätkiä Le Mansilta on nelosessa? :)
pitikö se uskaltautuu tilaan se perkeleen x-converter et pääsis nauttii ratilla ajosta sitten.
on päivitetty
warcryFIN wrote: No niin, nyt on Forza Racing Club perustettu. Lähettelen tuossa ensi viikonloppuna sitten kutsuja kaikille kivoille ihmisille, silloin varmaan suurella osalla on jo peli :)Montako sinne clubiin mahtuu nyt sitten ?
Mä en osaa enään käyttää Photoshoppia säätänä, ei saisi pitää taukoa näistä sanovat..
Lisää kahvia ja uudestaan kimppuun..
!http://farm7.static.flickr.com/6054/6222644909_a10f1251b5.jpg!
!http://farm7.static.flickr.com/6231/6223337526_cb48c6d1a4.jpg!
EMM
No niin, nyt on Forza Racing Club perustettu. Lähettelen tuossa ensi viikonloppuna sitten kutsuja kaikille kivoille ihmisille, silloin varmaan suurella osalla on jo peli :)
Tohtori Åsa:n timmille kropalle :peukku:
Macela94 wrote: Eikö? Miksei?Mistä minä tiedän. Ei niitä saanu mitenkään näkyviin. Kaikki napulat kokkeilin eilen.
Eikö? Miksei?
Elikkä olisin kattonu huvikseni GT5 statsejani GT:n sivuilta, kun kaverilla sitä josksus väänsin.
1. Menen GT:n sivuille
2: Yritän kirjautua pleikkatunnuksellani
3: Ei hyväksy salasanaa
4: Painan "Forgot Password" tuloksena "The server is currently down for maintenance."
5: Menen sähköpostiini, siellä viesti salasanan vaihtamisesta.
6: Klikkaan sähköpostissani olevaa linkkiä jolla homman pitäisi hoitua.
7: "There is a problem resetting your password. Please click the link again or copy and paste the link into an Internet browser."
8: Vaikka klikkaisin sata kertaa tota niin aina sama.
9: Sony on paskaa
Ei ole riftipisteitä nelosessa! "No voi höh!"
El PiNk DeViL wrote: LUISUSKAPA!JOO ja ajetaan pisteillä!!!
Schimanski76 wrote: Joskus olen horissut,notta olisi ihan kiva haastaa nuo Jannut johonkin skabaan.Nyt mahtuisi nelosessa 8 ranskista ja 8 meikäläistä samaan loppyyn.LUISUSKAPA!
Ne antautuu jo ennen ensimmäistä solvausta...
savulohi wrote: Käyvvvään kaikki rekisteröitymässä oikeen joukolla tuonne fransmannien huonolle FRC:lle, tehään sinne oma Ei mulla muuta-ketju johon kirjotellaan vaan notta Lainkaan ole hyvä tämä ranskisten FRC.Joskus olen horissut,notta olisi ihan kiva haastaa nuo Jannut johonkin skabaan.Nyt mahtuisi nelosessa 8 ranskista ja 8 meikäläistä samaan loppyyn.
Schimanski76 wrote: Jos "nämä":http://forza-racing-club.forumactif.com/ ovat vieneet jo nimen,niin mie annan superhuuvvot pelkiaksi ja vetelen patongilla ympäri korvia.Käyvvvään kaikki rekisteröitymässä oikeen joukolla tuonne fransmannien huonolle FRC:lle, tehään sinne oma Ei mulla muuta-ketju johon kirjotellaan vaan notta Lainkaan ole hyvä tämä ranskisten FRC.
Aamupalalle
Ei löydy giga puddingia mun jääkaapista :(
Ei mulla muuta sitten ollutkaan nyt.
Oilia,Kuulia ja lentopyörää laitettu Mitukkaan.
PI 429
Tästä se lähtee! GIGA PUDDIIIIIIIIIIIIIIII!!
//AAMUPALA tuli uunista!
Ei mulla muut sitte ollukkaa.
HUOMENTA! REIPPAASTI YLÖS KAIKKIIII!
*huutelloo ja paukuttellee kattiloita*
Ei mul muuta ollu...