Forum - Recent Posts

Pottae

Pottae 07.10.2011 in Forza 4

Se on sitten niin että Infineon Racewaylla luisutellaan kivasti. Löyty kiva pätkä, missä on mukavasti korkeuseroa ..mitä nyt Millerin Genesiksellä kokeilin.
AJfin

AJfin 07.10.2011 in Forza 4

Tarkotin siis että mitä OIKEATA EKSTRAA tossa LE versiossa on normiin verrattuna?
Mace

Mace 07.10.2011 in Forza 4

LCE ja LE sama. Markantalos lukee Forza 4 LE vaikka sekin on LCE..
Mace

Mace 07.10.2011 in Multi Theft Auto Valhalla

Emmää tie mutta sitte ku alan pelaan ja saa tekemistä siellä nii aika menee aika nopeeta siinä :D Ja onha tota tullu ny jotai 1000 tuntia pelailtua :D Alottamine siinä vaa se vaikein osuus kun ei tiedä tarkalleen miten alottaa ja miten sie pelataan. Voin helppiä siellä pelissä, rahaa kun on jo tarpeeksi :) // Oon siellä joko "Jere Macela" taikka "Pasi Kuutti" ( /pm Jere Moro taikka jotai vaa )
AJfin

AJfin 07.10.2011 in Forza 4

Mitäs eroa näillä LCE/LE/jne versioilla on? Ite tilasin sillon kolmosen ennakkoon LCE version ja totesin että maksoin 10e ylimääräistä aivan tyhjästä ja periaattessa päätin etten osta enää muuta kun normiversioita. Mutta tell me please...
Pottae

Pottae 07.10.2011 in PPPP

Moi.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 07.10.2011 in Forza 4

!http://i52.tinypic.com/10yp6qu.jpg!
warcryFIN

warcryFIN 07.10.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Juuri tulin elokuvista, Driven kävin katsomassa. Ei löydy sanoja kuvaamaan elokuvaa, 2011 vuoden paras elokuva tähän mennessä. Ihmiset eivät nykyään enää löydä näitä elokuvia, nytkin ensi-ilta, ja salissa tuskin puoliakaan täynnä. Surullista...
Driver181

Driver181 07.10.2011 in LFS ?

Nonii jos ketää kiinnostas nii ei muuta kun joinia SCS Drifting servulle. En muista nimee tarkallee mut kuiteski.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.10.2011 in Multi Theft Auto Valhalla

Vaikuttaa kieltämättä mielenkiintoselta modilta, ois jopa toi SA täs koneel... taitaa vaa viedä aikaa sit jos alkaa pelaa?
RealBlocker

RealBlocker 07.10.2011 in Multi Theft Auto Valhalla

Onhan sitä tullut pelattua pari kertaa. Kohta vois mennä taas.
Mudinski

Mudinski 07.10.2011 in LFS ?

Mitenkäs kun noita auto modeja osaan laittaa niin tulee seuraavaksi vuoroon koneen "vaihto" tai muuten vaan tehokkaampi. Neuvoja kuinka tehdä ? Mistä ladata ja mihin laitan tiedostot ?
vaiski75

vaiski75 07.10.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Vasikka-Ruutua ja ei ole hyvä..
zattwy

zattwy 07.10.2011 in GPRO pelaajia?

Lähtöruutu 19, maalissa 12. Täytyy pitää taktiikka palaveri, yli 2 minsaa jäi kärkiautolle. Tulokset silti kohtuullisia ajettuihin kisoihin nähden. Sit taas säätään autoon viriä. Mikäs oli Villen tilanne?
Mace

Mace 07.10.2011 in Multi Theft Auto Valhalla

Jotai ovat fixailleet, pääsin taas pelaan. "Tossa":http://www.youtube.com/watch?v=x0l7GIJiFH0 hieman vahan video kun testailin FRAPsia... Ihan muutaman sekunnin ajelu.. Onkos blockkeri päässy pelaamaankin asti, vaiko joko kyllästyit?
Ac3Way

Ac3Way 07.10.2011 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Mä lähen nyt ruotsin maalle. Pitäkää FRC kasassa :) Ei mulla muuta
PAKOLAINEN! Kanitaan se!
FINBULLET

FINBULLET 07.10.2011 in Ei mulla muuta

Lähen ulos hakattavaksi. EmuMuniMersuun.
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 07.10.2011 in PPPP

Perjantai !http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201004/easter-bunny-is-craz_460x0w.jpg!
Ac3Way

Ac3Way 07.10.2011 in Hyvä Moldova !

Se on olut oikein makoisaa näin tappionhetkellä, loistava peli kuitenkin Suomelta kaatosateessa. Ruotsi oli lähes koko ottelun paineen alla, harmittavasti Suomen puolustukselta pari virhettä ratkaisi sitten pisteet naapurille.
kurppak

kurppak 07.10.2011 in Yleinen Naisystävä Topic

Juttelin sen kanssa facebuukissa. Oli ihan kivasti mukana. Kiittäkäämme tästä ystäväämme alkoholia.