Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 07.10.2011 in PPPP

IC2 960 : Turkku (klo 14:00) - T´sadi (klo 15:58) Sanovat.
djrunkkari

djrunkkari 07.10.2011 in Forza 4

Ooi oii toivottavasti käy munkki ja saa normiversion melkee ilmaseks :DD
DarkWarjo

DarkWarjo 07.10.2011 in Forza 4

FINBULLET wrote: Itse tilasin Verkkokaupasta.Yleensä tullut julkaisupäiväksi kotiin.NetAnttilasta en enää parin kerran jälkeen tilaa ennakkoon mitään.
Nii mä kyl tosiaan arvasin et ei varmaan tuu julkkariksi tuolta.. mut ei mul oo nii kova hoppu.
Pottae

Pottae 07.10.2011 in PPPP

Hmm.. LG:n PC Suite ilmottaa että ohjelmistopäivitys saatavilla puhelimeen. Noh, alan päivittää, niin PC Suite ilmottaakin, että "Tämän mallin päivitys ei ole tuettu." Ei sit päivitetä, lttu!
savulohi

savulohi 07.10.2011 in Forza 4

Schimanski76 wrote: Miutakin vähän hirvittää tuo Gigantista tilattu LCE. Epäilyttävän halpa oli hän. Yllättävän pieni on meitin polte ollut FM-nelkkuun.Kolmosta odotteli ihan tosissaan.Silloin puolenkuun pelit toimi hyvin ja LCE oli julkkaripäivänä Tampesterissa. ^ja sitten se perkaman Itella kusi kaiken^
Sanos muuta, halpa oli kun nyt huomasin notta VPD:n Affenanmaan varastolta tilattuna näytti olevan 79,90... Gigantti ja Markantalohan kuuluu samaan brittiläiseen konserniin, joten saatetaan olla samassa kusessa. :D Miuta polttelee kyllä ihan tosissaan, mahtavalle tuntuu ajaminen tuossa demossa ja ainakin ratilla ja sim steeringilla ero on huima kolmoseen verrattuna. Kunnolla maalailemaan ym. kyllä pääsen vasta marraskuun loppupuolella kun on vielä tätä reenaamista ja hevinsoittoreissua välissä, mutta ennustaisin notta sen jälkeen kyllä tahti on jonkun aikaa aamusta yöhön. :)
FINBULLET

FINBULLET 07.10.2011 in Forza 4

Itse tilasin Verkkokaupasta.Yleensä tullut julkaisupäiväksi kotiin.NetAnttilasta en enää parin kerran jälkeen tilaa ennakkoon mitään.
DarkWarjo

DarkWarjo 07.10.2011 in Forza 4

jupe wrote: Ite pääsen varmaan vasta 23 tai 24 päivä kunnolla pelaamaan FM4:sta.. 14. päivä lähen kivasti junalla porukoille kokkolaan viikoksi..
Kokkola o hieno paikka, monesti pirun nopeesti ohi ajanu, hieno mesta, kivasti pääsee ohitse ajamaan. Ite tilasin tosiaan LCE:n NetAnttilasta ja voi olla ettei tarvi ekana viikonloppuna haaveillakkaa pelaamisesta, mut toivotaan et tulee ennen Nyrrekisaa.
Schimanski76

Schimanski76 07.10.2011 in Forza 4

savulohi wrote: Mietin tuota samaa, mutta kai näillä kaupoilla jonkinlaiset seurannat on ja ottaisivat pois verkkovalikoimistaan tahi ilmoittaisivat sivuilla jotenkin notta "ei oo". Briteissä on joku selkkaus päällä Coolshopin LCE-tilausten kanssa. Ovat myyneet sitä edulliseen hintaan verkossa pitkän tovin, mutta nyt sitten lähettelevät tilaajille posteja notta "ähäkutti, ei me sitä saada myydä mutta voit vaihtaa sen normiversioon". Eilen kun huomasin tuon keskustelun niin tuli mieleen vaan nämä Gigantin ja Markantalon(josta itse tilasin) alhaiset hinnat... toivottavasti homma toimii.
Miutakin vähän hirvittää tuo Gigantista tilattu LCE. Epäilyttävän halpa oli hän. Yllättävän pieni on meitin polte ollut FM-nelkkuun.Kolmosta odotteli ihan tosissaan.Silloin puolenkuun pelit toimi hyvin ja LCE oli julkkaripäivänä Tampesterissa. ^ja sitten se perkaman Itella kusi kaiken^
Jupe San

Jupe San 07.10.2011 in Forza 4

Ite pääsen varmaan vasta 23 tai 24 päivä kunnolla pelaamaan FM4:sta.. 14. päivä lähen kivasti junalla porukoille kokkolaan viikoksi..
djrunkkari

djrunkkari 07.10.2011 in Forza 4

Itse en oota peliä perjantaiksi saapuvan jos maanantaiksi tulis. Gigantista tilaus. Eräs livekaveri ei saanut pari vuotta sitten LCE versiotaan, koska ne olivat loppuneet. Gigantti hyvityksenä myi sitten normiversion puolet halvemmalla hänelle :)
zattwy

zattwy 07.10.2011 in PPPP

The train track train derailment broken due. At 19.00 apparently will only open the track.
savulohi

savulohi 07.10.2011 in Forza 4

TehBigBunny wrote: Weikkaan ettei LCE:tä ehi saara ellei joku lafka ole varannut niitä itsellee aivan hirviästi.
Mietin tuota samaa, mutta kai näillä kaupoilla jonkinlaiset seurannat on ja ottaisivat pois verkkovalikoimistaan tahi ilmoittaisivat sivuilla jotenkin notta "ei oo". Briteissä on joku selkkaus päällä Coolshopin LCE-tilausten kanssa. Ovat myyneet sitä edulliseen hintaan verkossa pitkän tovin, mutta nyt sitten lähettelevät tilaajille posteja notta "ähäkutti, ei me sitä saada myydä mutta voit vaihtaa sen normiversioon". Eilen kun huomasin tuon keskustelun niin tuli mieleen vaan nämä Gigantin ja Markantalon(josta itse tilasin) alhaiset hinnat... toivottavasti homma toimii.
TehBigBunny

Much delay in VR I sense.
PetuK

PetuK 07.10.2011 in PPPP

Kiire, kiire, kiireeeeeeeeee....
TehBigBunny

Patience young Padawan !
zattwy

zattwy 07.10.2011 in Forza 4

Puolenkuun peleissä on näin: Arvioitu toimitus: TO 13.10. - PE 14.10. Lähettivät muuten sähköpostia ja alensivat tuotteen hintaa 3egee . Ny on sitten sisässä kivasti 3 egee seuraavaan ostokseen. Uskon pelin tulevan torstaina. Aikaisemmat tilaukset olleet aina heti kotona. (Ennakkotilatut)
Pottae

Pottae 07.10.2011 in PPPP

JOKO mennää?
TehBigBunny

Laitoin tekstiviestin Turkkuun, onx mä rascaana ?
TehBigBunny

TehBigBunny 07.10.2011 in Forza 4

Weikkaan ettei LCE:tä ehi saara ellei joku lafka ole varannut niitä itsellee aivan hirviästi.
TehBigBunny

Hyppää sidukkalasiin niin susta on eres jotain iloa.