Forum - Recent Posts
Club Club, josta voikin sitten kätevästi muokata sfäiski version glub glub.
Pienet sille...
No ny toimii taas kännykkä. Kai se oli just toi härö. Hyvä juttu... =)
Forza Racing Club Teh Club? Kuulostaa hassulta. =P Ihan pelkästään FRC vois olla hyvä. Tai joku Fin tai jtn perään tai alkuun...
// No nysse Räyhä mäni muakkaamaan... =S
Mä lähen nyt ruotsin maalle. Pitäkää FRC kasassa :)
Ei mulla muuta
Teh FRC vaan.
Mä voin kyllä laittaa FRC- klubin pystyyn jo, sitte kaikki halukkaat voi liittyä heti, kun peli julkastaan :) Jos kiinnostusta tällaiseen on?
Teh FRC Club :)
villek00 wrote: WarCry vois pistää pystyyn jo, ettei muut ehdi ensin!Niin muuten! Näitä FRC-nimisiä forssasivujahan on muuallakin maailmassa.Ne suotana vie vielä meitin nimen,jos ei olla nopeita! Mikä nimeksi?
TehBigBunny wrote: Muita sinne kutsutaan varmasti ^*Super* Thihihihhiihiii^Meinasin jo tuohon edelliseen viestiin laittaa "vähän" ikävästi eräästä juoposta Jäneksestä,mutta jätin kuitenkin laittamatta.
Ilkiö tämä Jänes.
WarCry vois pistää pystyyn jo, ettei muut ehdi ensin!
Muita sinne kutsutaan varmasti ^*Super* Thihihihhiihiii^
Onko siitä FRC:n autoclubista ollut enempää puhetta?
Miten se edes käytännössä toimii?
Joku laittaa sen pystyyn ja kutsuu muita sinne?
El PiNk DeViL wrote: Saa nähä tuleeko julkkarina cdonilta vai tuleeko ollenkaa : DMulle tuli hyvinkin Forza 3 aikanaan :)
Emmää koskaan löydä nuilta sivuilta mitään. Ties kuin kauan tuollakin pyörin, enkä löytäny tota Banin linkittämää sivua. Toivottavasti se on tuo härö, mistä Bani kirjotti, ja se saatas nopeesti korjattua...
Kännykällä kannattaa yrittää myös vaihtaa se verkon etsiminen automaagisesta manuaaliseksi joskus nää tuppaa löytämään sen niin.
"Matkaviestin- ja kiinteissä verkkoyhteyksissä häiriötä
DNA:n matkaviestin- ja kiinteän verkon yhteyksissä on parhaillaan eri puolilla Suomea ilmeneviä häiriöitä. Vika häiritsee myös DNA Mobiilivaihde- ja DNA Konttori -palveluita.
Vikaa korjataan parhaillaan, pahoittelemme häiriötä."
Saa nähä tuleeko julkkarina cdonilta vai tuleeko ollenkaa : D
Mulla on DNA netti, joka nyt rykii, yskii ja kakoo pahasti koko ajan :(
DNA:n sivuille ja asiakaspalvelu ?
"http://www.dna.fi/yksityisille/asiakaspalvelu/Sivut/Default.aspx":http://www.dna.fi/yksityisille/asiakaspalvelu/Sivut/Default.aspx
Ei ole kovin hyvä tämä Sfinksi sittenkään ...
Miten saan DNA:han yhteyttä, kun kännykkä valittaa verkonpuutteesta(minkä takia haluan saada yhteyden niihin)? Jos viestittäisin niille, niin siinä menisi vuosia ja on vähän kiire.. Tietääkö kukaan onko niillä mitään HelpChattiä yms.?