Forum - Recent Posts

jasamy

jasamy 30.09.2011 in UUSI SYYSJOKKIS AUTOSI

Toijota Altessa ÄrÄssä PI-257 Osia Race camshaft Race springs and dampers Race ARB Race Rollcage Race weight reduction Race Transmission(impossible) Race Differential Race Tires Max width (+2 F and R) Kosei RT Sport rims +2 rim size f +3 rim size r Sport rear wing Street hood 8.10 JUN Race intake PI 468 9.10 Race pistons Race oil and cooling Race driveline Race exhaust Race displacement Race flywheel Race clutch Race valves PI 585
Mace

Mace 30.09.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Juu onnea niille jokka sen voitti! :D
Pure Black40

Pure Black40 30.09.2011 in Forza Motorsport 4 Demo

Jumankekka, kohta pääsee kokeilemaan! :)
DarkWarjo

DarkWarjo 30.09.2011 in Forza 4

Onnea pure, pytzi ja jimmi. ei tullu mulle :(
Pytzi

Pytzi 30.09.2011 in Yleinen happines topic

MITÄ VATTUA MÄ VOITIN JOTAIN // ja onnee st jimmylle ja purellekkin
Mace

Mace 30.09.2011 in Forza 4

WarcryFIN wrote: ...Fujimilla tuli vastaan myös semmonen 1v1 kisa, jossa ajettiin toista vastaan, ja mukana oli muuta liikennettä, eli hitaampia autoja loputon määrä. Hauska oli tuollanen vaihteluna, väistellä niitä hitaampia ja samalla ajaa kilpaa.
^sanaton^ =P
Zolvi

Zolvi 30.09.2011 in Forza 4

Onko autojen säätöjen puolelle tullu mitään uusia namiskuukkeleita?
Tuomo33

Tuomo33 30.09.2011 in Forza 4

warcryFIN wrote: Vastauksia kysymyksiin: Renkaat: levenee myös näkyvästi, jos tätä siis haettiin. En tiedä levenikö ne forza 3:ssa, mutta kun menee tohon levennysoptioon, ne levenät siis myös käytännössä, eivät vain suorituskyvyssä. .
Tätä mie hainkin, ja kiitos tiedosta =)
BlueMasto

BlueMasto 30.09.2011 in Forza 4

Sit jos hommaat sen Ek 9 Civicin talliin ni voikko kattoo saako montaki korisarjaa? :) // ja sano sitte ku oot kokeillu sitä niin sanottuu kiihytyskisaa. Meneekö se iha sillee mite oikeesti, ja saako kunno renkaat semmosseen autoo? :)
warcryFIN

warcryFIN 30.09.2011 in Forza 4

Vastauksia kysymyksiin: Renkaat: levenee myös näkyvästi, jos tätä siis haettiin. En tiedä levenikö ne forza 3:ssa, mutta kun menee tohon levennysoptioon, ne levenät siis myös käytännössä, eivät vain suorituskyvyssä. Evoista: Evo X löytyy tällä hetkellä tallista, ei pysty laittamaan takapotkuks. Muista en sitten tiedä vielä. Raha: Credittejä kertyy kyllä melko nopeasti jo pelkästään tosta careerista, eli ei kovin vaikeaa tuo rahanteko. Sinänsä ehkä hyvä, nyt kaikilla mahdollisuus kalliisiinkin autoihin. Kallein auto: näyttäs olevan Ferrari 250 GTO, 10 milliä hintaa. voin olla väärässä, mutta tuo nyt pisti silmään.
hulluseon

hulluseon 30.09.2011 in Forza 4

!http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTJ9_2kN-EjOCd5wEAyzySgLxu8MGNhOxuKCmQiB6WGBC0LkqrAIg!
jimmykojootti

jimmykojootti 30.09.2011 in Forza 4

"pyyhkii näppäimistöä ette halua tietää mistä" :S
warcryFIN

Level 10 olen nyt careerissa, ja uusia autoja tipahdellut ihan mukavasti. Suurin osa kuitenkin ollut noita vanhoja jenkkirautoja. Nissan 240 SX:ään olen mieltynyt, sitä olen mukavasti laitellut siten, että kiva pauke käy ja tulta tullee putkesta ku mutkaan mennään sladissa tai ilman :D Hienon näköstä on kyllä kertakaikkiaan. Fujimilla tuli vastaan myös semmonen 1v1 kisa, jossa ajettiin toista vastaan, ja mukana oli muuta liikennettä, eli hitaampia autoja loputon määrä. Hauska oli tuollanen vaihteluna, väistellä niitä hitaampia ja samalla ajaa kilpaa.
warcryFIN

Galatin Audeja ei enää pelissä ole, ikävä kyllä... eikä ole AI- kuskinakaan herraa pahemmin näkynyt. Pitääpi sitten vissiin maalata tuo Maikkelin audi
Schimanski76

Schimanski76 30.09.2011 in Forza 4

@Warcry Onko Galatin Michaelia näkynyt AI-kuskina? Onko edes Galatin Audia enää pelissä mukana?
vaiski75

vaiski75 30.09.2011 in Forza 4

Tshihihi..
hulluseon

hulluseon 30.09.2011 in Forza 4

TUNING MAN 95 wrote: Jos voit kattoo saako Evoja etuvetosiks? :)
MUHAHAHHAHHAHAHHA
Finski fani

Finski fani 30.09.2011 in Forza 4

TUNING MAN 95 wrote: Jos voit kattoo saako Evoja takavetosiks? :)
Blasphemy!
BlueMasto

BlueMasto 30.09.2011 in Forza 4

warcryFIN wrote: Kysymyksiäkin saa esittää, jos haluaa jotain tietää. Upin parit kuvat tässä illan aikana.
Jos voit kattoo saako Evoja takavetosiks? :) // Törkeetä porukkaa! :D
vaiski75

vaiski75 30.09.2011 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Voiko joku kertoa että mitä helvettiä täälä tapahtuu : D Istun koneella niin yhtäkkiä syttyy huoneessa valot : D Ketään muita ei oo kotona eikä valoja saa muualta päälle kun mun huoneen katkasijasta.
Vähemmän Muumia ja enemmän kalanmaksaöljyä, niin eiköhän ne valot ole rauhassa..