Forum - Recent Posts

savulohi

savulohi 30.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Schimanski76 wrote: Oiskohan siellä nyt liikaa porukkaa,kun on se halpa viikonloppu?
Varmasti näin, mutta silti mie kyllä oottasin että pääsen käyttämään palvelua josta maksoin. :( Ei toimi vieläkään.
Schimanski76

Schimanski76 30.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

savulohi wrote: Odotetaan vastausta osoitteesta urhotv.fi... Ei mulla muuta.
Oiskohan siellä nyt liikaa porukkaa,kun on se halpa viikonloppu?
Schimanski76

Schimanski76 30.09.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Broilerin filekset olivat 24h marinoitumassa jogurttimarinadissa. Ny mää pyyhkäsin ja paistoin ne.Kiva yrttinen kylmä kastike kylkeen.Salaattia ja pelkian pottua myös. Puolisen litraa maitoa päälle. Santsaus parin tunnin päästä,huhuilevat.
savulohi

savulohi 30.09.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Odotetaan vastausta osoitteesta urhotv.fi... Ei mulla muuta.
Mace

Mace 30.09.2011 in Forza 4

^Ei mitää sitteskää^
warcryFIN

warcryFIN 30.09.2011 in Forza 4

En ole vielä yhtään careermoden kisaa ajanut. Ainoastaan kokeillut hieman tota ajettavuutta, kävässyt maalaamossa ja säätänyt kuva-asetuksia. Vielä vaatiikin vähän säätöä. Mutta illemmalla postaan lisää kuvia ja alotan ton careerin :)
Mudinski

Mudinski 30.09.2011 in Forza 4

TehBigBunny wrote: Mie epäilen Smudia. ___ _@thesmudi: Hei Jänes oliko sulla niitä Jokkis-paitoja ? Ai niin, mistä sie olet saannut ton hassun naamarin ?_
Irroitettu asian ytimestä tämä ! Harjoittelimme Jäneksen kanssa näytelmää varten ! Jänes ja 40 Espoolaista on näytelmän nimi. Jäneksellä on yhden repliikin rooli. Repliikki kuuluu näin "Ei ole hyvä tämä..."
Latetzki

Latetzki 30.09.2011 in Ei mulla muuta

Lada oli pysäköinyt tien varteen ohi ajoi Lamborghini. Lambo kuski kysyi tarttekko apua? No hinausapu olis kyllä tarpeen.Lambo kuski sanoi: tööttää jos tulee ongelmia. Ei toimi töötti sanoi Lada kuski, No mä voin vilkuttaa jos tulee ongelmia. Ja näin he lähtivät matkaan. Hetken päästä ohi kaasutti BMW. Vittu kyl mä ny tollaselle BMW`lle pärjään kyl se Lada sielä peräs pysyy Lambo kuski totesi ja kaasutti perään. Hetken päästa poliisi radiossa:ETTE JÄTKÄT MUUTEN IKINÄ USKO TÄTÄ MUT TÄÄLTÄ TULEE HOPEA BMW 200km/h SEN TAKANA TULEE PUNAINEN LAMBORGHINI 250km/h JA SEN TAKANA RUSKEA LADA JOKA NÄYTTÄÄ VILKKUA SE MEINAA MENNÄ OHI! EMM
jimmykojootti

jimmykojootti 30.09.2011 in Forza 4

joo ja mä haluun jtn. ihanii kuvii audi RS2:sesta
PetuK

PetuK 30.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

-Vituttaa toi jatkuva itkeminen jostain effin videopelin vanteiden valkoisuudesta. Tsiisös, että on rankkaa tää elämä...- EMM (vaikka eri topikissa ollaankin) e/ tai no on sittenkin. Tällä en tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti ketään vastaan. Koko asia nyt vaan niinku yleisesti naurattaa. Joo, totta, naurattaa. Eihän nyt oikeastaan edes vituta.
Mace

Mace 30.09.2011 in Yleinen v*tutus topic

"*ERROR*":http://forza3.forzamotorsport.net/en-us/exceptions/error.htm?aspxerrorpath=/_templates/homepage.aspx Edit: Lisää "erroreita":http://forzamotorsport.net/exceptions/error.htm?aspxerrorpath=/forums/ShowForum.aspx , nyt alkaa jo oikeesti vi*uttaa..
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.09.2011 in Forza 4

Ota kuva R32 Skylinestä valkosena ja valkosilla volkeilla photomodessa :) Mikä pelin kallein auto on? Onko kuinka helppo ansaita rahnaa? : D
warcryFIN

warcryFIN 30.09.2011 in Forza 4

Ensitestit takana.. johan on, ei voi muuta sanoa... nimittäin hyvä. Simulation aseuksilla ekat kisat ja uskalsin tommosta GT- kilpa-autoa myös kokeilla hot lapissa. Pienikin korjausliike väärässä kohdassa, ja auto on satavarmasti seinässä. Ajettavuus on helvetin hyvä, vaatii tarkkuutta ja totuttelua. Ja samoin on noi grafiikat, jos ei noita kaikkia kuvia tahdo uskoa todeks, se vaan on nyt uskottava. Palailen myöhemmin illalla kertomaan lisää kokemuksia :) Kysymyksiäkin saa esittää, jos haluaa jotain tietää. Upin parit kuvat tässä illan aikana.
Finski fani

Finski fani 30.09.2011 in Forza 4

Kokeile kattoa sun näyttöä eri kulmista. Mulle ainaskin auttaa. Huutomerkit muuttuu enemmän violetiks, kun muut pysyy valkosena. Ja näin saadaan täys ignooraus päälle LoveCry:hin ja sen Forzaan. =P
Ac3Way

Ac3Way 30.09.2011 in Forza 4

Jumalauta, valkosia vanteita ja pinkkejä huutomerkkejä. Maailma on ihan vitun sekaisin! ^takaisin peiton alle^
Pytzi

Pytzi 30.09.2011 in Forza 4

"tilastokeskus":http://forzamotorsport.net/en-us/Profile.aspx?gt=warcryFIN tämän hetken saldo yks pervekti turn // ja mitä unicorni autoja tos pelis on
RauhaMees

RauhaMees 30.09.2011 in Forza 4

Mitä helvataa?!? // ihan valkoset ne mulla on.
Finski fani

Finski fani 30.09.2011 in Forza 4

Rayha300 wrote: Ei oo. Sä oot vetäny sieniä :)
Kyllä ne mullekin näyttää ainaskin violetilta...
RauhaMees

RauhaMees 30.09.2011 in Forza 4

El PiNk DeViL wrote: OT: Onko noi räyhän huutomerkit pinkkejä vai näänkö mä ihan harhoja???
Ei oo. Sä oot vetäny sieniä :)
Mace

Mace 30.09.2011 in Forza 4

Osaan vaan kuvitella sen tunteen :D. Tartteeko sun muutes "testailla" sitä mitenkää, siis jostai luin että noi green discit on myös siks että jos bugeja löytyy nii ei ole sitte julkasuversios?