Forum - Recent Posts
:(
/ Ei mulla muuta.
Sääntö seleekeetystä taravitaan nuiden 3. lähdön kisojen ja sen käännetyn lähtöjärjestyksen suhteen.
Kolme peliä ens viikolla ja varsinkin perjantain Kärpät ja launantain Jokerit on melko hankalia pelejä, molemmat kun on vieraissa. Tiistaina Ässille annetaan tyhjä arpa kyllä ensin kouraan.
onhan ne sieltä aikalailla pisteitä hakenut
E:maalin tappio ei vaan kovasti mieltä lämmitä½!
Eikö Saipa ole perinteisesti ollut aika kettu wastus Narreille erityisesti Jaffalassa ?
teemu1337 wrote: Kowasti rypisteli Saipa kaksi erää, mutta kolmannessa erässä kävi perinteiset.Hyvin rypisteli rahamiähiä vastaan.Kivasti laittoi Idän Ihme Jokerit ahtaalle. Moon niin tottunut tuohon,notta ei jaksa edes pahemmin ketuttaa. :)
Tuossa Nortin Fordista laitettiin poppia soimaan mölkkykisan päätteeksi.
teemu1337 wrote: Party on! Viiliksiä täältä Helsigistä.Väittävät että tuo on suoraan Puntilan kesäiltamista.
Mutta Dirt 3 käyttää uudempaa pelimoottoria ja siitä on saatu näyttävämpi.
Koska Dirt ja Grid ovat periaatteessa sama peli, toinen faltille toine soralle. :D
// "FM4 - Week in Review 9/23":http://forzamotorsport.net/en-us/wir_9-23/
Tosiaan varikkotoimintaa tois peliin hieman elämää, tossa ku Formulan aika-ajoja katoin nii tuli kans mieleen.
Sekin on ihmeellistä,ettei Forza nelosessa ole kunnollista varikkoa.
Ai niin.Dirt kolmosessakin on hyvä vauriomallinnua.
FINBULLET wrote: Shift kakkosessa on ollut paras vauriomallinnus.IMO Grid, vaikka peli itsessään on ollut ihan shaibaa.
Shift kakkosessa on ollut paras vauriomallinnus.
" Party on! ":http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=84044 Viiliksiä täältä Helsigistä.
Schimanski76 wrote: Kovasti kiusii Saipa isompaansa,mutta saa nähdä riittääkö vai tapahtuuko perinteinen romahdus. 2-3 45 min.Kowasti rypisteli Saipa kaksi erää, mutta kolmannessa erässä kävi perinteiset.
villek00 wrote: Mua ei haittaa yhtää jos GT5 photomodissa autot on ton näkösii, tärkeempää on se miltä näyttää ajaessa ja se miltä tuntuu ajaa :) Gran Turismo 5 "Not realistic car damage":www.youtube.com/watch?v=iuk4v4xyFQo&feature=relatedVillellä taas xboxi lasit päässä. Forzassahan se vasta kusetusta onkin ollut. Kuvaa ottaessa autossa on ~170,000 polygonia kun taas ajaessa siinä on ~45,000. Teemun kanssa samaa mieltä, Forza kiinnostaa jostain syystä vähän enemmän. Harmi vaan kun ei pysty ratilla pelaa ja se että on olemassa tuo hiton Gold Live.
Macela94 wrote: Se vaan on niin että GT:ssä autot näyttää aivan samalta ajaessa kuten photomodessakin, Forzassahan näin ei ole. Mutta Forzassa taas onkin kaikki autot samaa luokkaa, toisin kuin GT:n standard/premium. Ajettavuudessa olen enemmä Forzan puolella, mutta GT:tä en ole ratilla koittanut nii paha sanoa.Ihte olen tuota GT:tä jonnin verran G27:lla sahaillut ja hyvin tyytyväinen olen ollut ajettavuuteen, mutta ei vaan jaksa kiinnostaa samalla tavalla kuin forza.
Se vaan on niin että GT:ssä autot näyttää aivan samalta ajaessa kuten photomodessakin, Forzassahan näin ei ole. Mutta Forzassa taas onkin kaikki autot samaa luokkaa, toisin kuin GT:n standard/premium. Ajettavuudessa olen enemmä Forzan puolella, mutta GT:tä en ole ratilla koittanut nii paha sanoa.
Kovasti kiusii Saipa isompaansa,mutta saa nähdä riittääkö vai tapahtuuko perinteinen romahdus.
2-3 45 min.