Forum - Recent Posts
Mua ei haittaa yhtää jos GT5 photomodissa autot on ton näkösii, tärkeempää on se miltä näyttää ajaessa ja se miltä tuntuu ajaa :)
Gran Turismo 5 "Not realistic car damage":www.youtube.com/watch?v=iuk4v4xyFQo&feature=related
Nyyjorkissa on mukavan lämmintä, tuu sinne !
Ei mulla muuta
Oli kylmä sää katella jokkista. Huomenna uudestaan, luvattu vähän parempaa säätäkin. Oli muuten hauska katella, ku joku oli ajamassa chevrolet caprice classic (?) merkkisellä autolla, 2 kertaa isompi ku muut autot. :D
Ei mulla muuta.
HJK HJK HJK HJK HJK HJK HJK HJK HJK HJK HJK !
11x ♥
Olispa kans hillclimbia kapeilla teillä...
"Tuossa":http://www.youtube.com/watch?v=UUfav6oLlEk&feature=related alkaa 1:40 paikkeilla Fujimia.
Zolvi wrote: "Skylle viteo":http://www.youtube.com/watch?v=GgnAK0S8YD0Savua näyttäis ainakin lähdössä tulevan.
Jokkis wrote: Pitääkö pi paikkansa?ainiin unohin vaihtaa sen se on 420 saaks vaihtaa?? // vaihoin jo
Pytzi wrote: pÅiviteettuKlo: 18.00 asti saa Pitääkö pi paikkansa?
TehBigLitti
pÅiviteettu
kurppak wrote: Nyt ei kyllä mee putkeen, ei sitten ollenkaan.Älä niistä naisista välitä : D
påivitetty
Nyt ei kyllä mee putkeen, ei sitten ollenkaan.
Simo on syänyt.Simo on urheillut.Simo on saunonut.Nyt Simo ottaa napanderia!
Ihan Simoa!
Kohta saadaan miunkin mielipide selville :) En odota liikoja ^odotampas^. En lähetykseltä enkä Ilvekseltä :) ^kummaltakin odotan liikoja^
Blues JYP 12
Ilves Kärpät 12
Jokerit SaiPa 1
Pelicans TPS 1X
Ässät HPK 1X
Edit: Yllätyin laadusta. Positiivisesti ottaen huomioon että on webstream ! Itsekin kattelen 47" töllöstä ny matsia :)
Ku on lavvantai ni tää FRC:n rupusakki kuitenskins häröilee ja säätää nii mie laitan tänne jo valamiiks teille huuvvot.
p=.
*JUMAAAAAAALAAAAAUTA !*
Päivitelty:
Rotusämpylähäkki ^Tshihihih^
Upgraded Tire Widths 225 (+2)
Race Displacement
// Tuninkihelmat ja puskurit
410
päivää
Finski fani wrote: Miten tärinän saa pois päältä? Ei ole kyse kännykästä eikä peliohjaimista...Ohjauspaneeli > asetukset > yleiset asetukset, sieltä sitten rullaat ihan alas asti, pitäis olla semmonen ku "taxi", klikkaa sitä > taksi vie sut alkoon > halvinta nelikymppistä mitä löytyy > korkkaa > juo. Jos ei onnistu, toista viimeinen vaihe.