Forum - Recent Posts
Kuuma Israel-Kreikka -ottelu ja hyvin, hyvin maukas maali.
Ei mulla muuta.
Bani, onko meillä autot sääretty tsukupaan? Vai huolehtiiko MR. harmaa siitä. Mie en ossaa.
tsukubassa käväsin testaamassa TIimipäällikön asetuksia: 0.59:990 tuli 6 nopean testisessiossa...
Joutuu varmaan ennen kisaa vielä testaamaan, josko autoa saisi vietyä jouheammin mutkissa...
Bani on ennakkosuosikki täällä! :)
Kiitosta herroille :)
Erroria pukkaa my forza-sivulle kun yrittää, mutta ainakin löyty oikea paikka niin kokeilen kohta uudemman kerran.
e/ Joo kaikki muu tuolla pelittää, mutta maj fortsa vaan haistattaa erroria :(
No näillä mennään, kiitoksia vielä niin perkeleen nopeista vastauksista :)
teemu1337 wrote: Mistäs viltusta mää löyrän nykyään mun forza3:sta upitut kuvat kun ennennää oli tuala forzamotorsportin sivuilla se my forza, mutta nyt tuli jotenkin tyhmä olo ku emmää löyrä sitä mistään.Mee etusivulla ihan alas ja siellä pitäis vasemmalla olla "Looking for FM3" ikkuna josta löytyy vanha FM3 etusivu. E: Hidas.. :D
"Täältä":http://forzamotorsport.net/en-us/profile/default.htm?gamertag=teemu1337
Mistäs viltusta mää löyrän nykyään mun forza3:sta upitut kuvat kun ennennää oli tuala forzamotorsportin sivuilla se my forza, mutta nyt tuli jotenkin tyhmä olo ku emmää löyrä sitä mistään.
savulohi wrote: ^ Hyvä tämä Jasamyn kioski tuolla ylempänä. MS-ratilla vetelen ja syliasennuksella. Fanatec tai tämä edukkaampi CSR harkinnassa kunhan veronpalautukset tulee joulukuussa, mutta toisaalta tuollakin on pärjätty aivan kivasti joten todennäköisesti kyllä hupuloin senkin rahan johonkin (vielä) turhempaan.No toivon mukaan nyt eivät myy tekemättömiä ratteja kuten aikasemmin tekivät.
"tosta":http://www.youtube.com/watch?v=srJeN-pI3LM Näätte vähä mitä saibaa toi convertointi on.
Mun mielest g27 tai g25 ei ole adapteria jolla vois iha suoraa änkee logitechin boxiin. En ole ainakaa viel löytäny.
Ei hyvä, tulee ilmeisesti helevatan kalliiksi, onnea vaa..
Copy/paste Veispuukista:
Niinkuin aina, hammaslääkärikäynti oli tälläkin kertaa todella "mukava". Tällä kertaa päätti mukavasti yllättää semmoisella uutisella, että koko hampaan kuntoon saamiseen meneekin se abouttiarallaa 5000€:a. Ja vakuutus korvaa vain sen 2500. No onneksi edes sen, mutta silti uupuu mukavasti tua toinen puolisko. Taitaa olla opintolainan ottaminen paikallaan jo pikkuhiljaa... Kivasti ainoat pävitykset on mun hampaasta... =P Noh, ASTinille nollailemaan ens viikolla!
Sattuuhan näitä.
Venäläislehti: Jaroslavlin turmakone nousi ilmaan käsijarru päällä.
Ei mulla muuta.
!http://img202.imageshack.us/img202/659/naple.jpg!
McDonaldin CBO ateriaa jota tukee kylmänraikas coca-cola =) nam
Pottae wrote: Kapulana toimii Razer Onza Tournament edition. Varmaan sitten Forza 4:sta varten ostan sen adapterin että saa G27:n kiinni boxiin..ostapa sää se adapteri, jos se o hyvä ni määki ostan.
Pottae wrote: Kapulana toimii Razer Onza Tournament edition. Varmaan sitten Forza 4:sta varten ostan sen adapterin että saa G27:n kiinni boxiin..Ootko nähny viteot miten g25 käyttäytyy adapterilla. Hirveetä saibaaaa!!! // tarkoitan konvertorilla
^ Hyvä tämä Jasamyn kioski tuolla ylempänä.
MS-ratilla vetelen ja syliasennuksella.
Fanatec tai tämä edukkaampi CSR harkinnassa kunhan veronpalautukset tulee joulukuussa, mutta toisaalta tuollakin on pärjätty aivan kivasti joten todennäköisesti kyllä hupuloin senkin rahan johonkin (vielä) turhempaan.
Kapulana toimii Razer Onza Tournament edition. Varmaan sitten Forza 4:sta varten ostan sen adapterin että saa G27:n kiinni boxiin..
Boxin pädi kun maalaan ja otan kuvia Forzas... Logitech Drive FX "teippi edition" kun ajan.
Edit:
plus
Pure Black40 wrote: Paska nettiyhteys
Rayha300 wrote: Tein läppärilleni virhe testin ja koneesta löytyi 4558 virhettä. Nyt en enää ihmettele miks se on hidas välillä.Mites tuommonen tehhään?