Forum - Recent Posts
Kanarulla kebabilla ja aurajuustolla! 13 tuumaa silkkaa vitamiinia, jonka nautimme maitotuopin ja MOT-ohjelman kera. Uuh.
Noh, kävi miten kävi, kyl mä ajamaan tulen. :)
Sen näkee sittä ku se turn10:n räpellys sieltä julkaistaa.
Niin toki jos sen Rolloverin saa päälle simdamagella... Mutta mitä itse käsitin niin sitä ei saa simulationilla päälle...
Samaa kans, itsekin olen peruskoulus tullu kohteeks silloin tällöin koska olin lyhyt :D
No, peruskoulusta kun pois on päässy, nii kiusaaminen yms kadonnu, perus vittuilua muilta tulee ja takas samalla mitalla.
savulohi wrote: Se kiusaaja on se "pidetyin" henkilö vain siksi, että se on olevinaan lammen mahtavin ankka eikä useimmat halua joutua sen kynsiin. Mutta pitää olla realisti: mukulat tulee aina nahistelemaan ja niin ne on aina myöskin tehny. En tiedä miten nykyään, mutta minun kouluaikoina jos sitä tapahtui niin silloin ratkottiin homma wanhalla kunnon kahakalla ja tämä käsittääkseni on ollu yleisenä käytäntönä aikojen alusta. Ikäviä juttuja, mutta pelkäänpä että mikään rehtori, opettaja tai valistus ei tätä hommaa pysty ratkomaan. Ihmisluonto ei muutu, tieto vaan kulkee paremmin ja sen takia tämä aihe on nykyään niin usein esillä. Miun pari senttiä.En mä muista et meil ois ihan tollasta se kiusaaminen ollu ku nykypäivänä... tokihan sitä oli ja kas kummaa osani siitä sain (oudompi etunimi + ylipaino), mut todella harvoin se meni kunnolla fyysiseksi... kyl siin natiaiset karaistuu. Kai se on omat naperot, jos joskus sattuu sellasia siunautuun, pistää harrastamaan itsepuolustuslajeja jo pennusta, jos se opettas vähä suojautuun ja hyvällä lykyllä myös kunnioittaan muita.
Tuomo33 wrote: @ Sjamy:n teksi.. Kyllähän se asia on niin, että tuo koulu kiussaaminen pitäis saara kitkettyä kokonaan pois.. Se kyllä jättää jälkensäm jokaseen sen kohdaneeseen.. Oli se henkistä/fyysistä.. Ja yleensä itse kiusaajalla on henkisiä ongelmia, ja purkaa ne muihin.. Ja kaiken kukkuraks tätä kiusaajaa, usein miten on pidetyin henkilö..Se kiusaaja on se "pidetyin" henkilö vain siksi, että se on olevinaan lammen mahtavin ankka eikä useimmat halua joutua sen kynsiin. Mutta pitää olla realisti: mukulat tulee aina nahistelemaan ja niin ne on aina myöskin tehny. En tiedä miten nykyään, mutta minun kouluaikoina jos sitä tapahtui niin silloin ratkottiin homma wanhalla kunnon kahakalla ja tämä käsittääkseni on ollu yleisenä käytäntönä aikojen alusta. Ikäviä juttuja, mutta pelkäänpä että mikään rehtori, opettaja tai valistus ei tätä hommaa pysty ratkomaan. Ihmisluonto ei muutu, tieto vaan kulkee paremmin ja sen takia tämä aihe on nykyään niin usein esillä. Miun pari senttiä.
Jos voi laittaa muuten simu mutta rollover, se olis ehkä ok, mut toi Simu on just siitä hyvä et, se vaatii jo vähä varovaisuutta ajoon, sellasta mitä varmasti pitää olla oikeallaki nyrrellä.
@ Sjamy:n teksi..
Kyllähän se asia on niin, että tuo koulu kiussaaminen pitäis saara kitkettyä kokonaan pois..
Se kyllä jättää jälkensäm jokaseen sen kohdaneeseen.. Oli se henkistä/fyysistä..
Ja yleensä itse kiusaajalla on henkisiä ongelmia, ja purkaa ne muihin.. Ja kaiken kukkuraks tätä kiusaajaa, usein miten on pidetyin henkilö..
Sons Of Anarchyn 4. kauden eka jakso :) Paras sarja! :D
:D Ei mutta ihan tosi, ei olis ensimmäinen kerta kun nettitikku pätkäisisi ~10h aikana, et sil vissii.
Edit :D Toisaalta,ei munkaa tartte ku kierros ajaa nii saatan ottaa lähempää tuttavuutta aitojen kans, saako vaihtaa äänestystä?
Macela94 wrote: Paha sanoa, enpä ole näitä endurancekisoja teidä kans vielä ajanut, itse en tylsisty ja kisan ajan loppuun tapahtu mitä tahansa, ellei nettitikku ala kikkaileen omiaan.Alibi hankittu. :)
Paha sanoa, enpä ole näitä endurancekisoja teidä kans vielä ajanut, itse en tylsisty ja kisan ajan loppuun tapahtu mitä tahansa, ellei nettitikku ala kikkaileen omiaan.
Tästä onkin kiva lähteä ... pelaamaan lentistä :)
Jee!
Hyvä Suami!
JOOO !
Kolome - Nolla.
Hiano jengi.
Come ooooon neljä ottelupalloa ...
SYÄN HAKKAA IHAN KAHTAKYBÄÄ !
Macela94 wrote: Simu se olla kuitenki pitää, nii kaikilla on mahdollisuuksia ja kisasta voi tulla jännempi ajaa, eikä tylsisty. Äänestin.Mitenkäs sä tylsistyt sitten kun ekoilla kierroksilla joku on spinnannut jonkun tiukan mutkan päähän poikittain ja sä et ehdi sitä millään väistämään? autossa moottori paskana ja varikkolle ajo kestää n20min ja kierros ajat tippuu varikko käynnin jälkeenkin n15s kierros
Schimanski76 wrote: Schimanskin ja Savulohen PI:t on menneet sekaisin siellä taulukossa.Miulla käsittääkseni Sebringissä 370 ja Loheksella 380. Ei miulla muuta.Mää riekuin siellä aamusella ja sotkin vahingossa valmiin taulukon. Mut riekkuminen auttoi, helpottu toi taulukon käyttö huomattavasti.
Simu se olla kuitenki pitää, nii kaikilla on mahdollisuuksia ja kisasta voi tulla jännempi ajaa, eikä tylsisty. Äänestin.
E: Tai ei siis pidä, mutta olis mielenkiintoinen..