hulluseon
25.01.2014 in
Ei mulla muuta
TrickHat FIN wrote:
Varasin sille paikan kylähullujen MM-kisoihin.
Meillä kuitenkin on jokin raja niissä kisoissa. Jokainen joka väittää, että pipon alla on alipainetta, ei pääse suoraan kisoihin. Lisäksi alasti kikkalointi julkisilla paikolla ei riitä enää.
hulluseon
25.01.2014 in
F1 Kausi 2014
Niin tosiaan, formulat. Ei sillä että merkkasin jo kalenteriin itselleni ylös kaikki kisaviikonloput...
Uusi kausi, uudet moottorit, uudet kujeet ja joko nyt uusi mestari? Tai mitäs viltun merkitystä sillä on, 2015 McLaren-Honda vie, muut vikisee.
PetuK
25.01.2014 in
F1 Kausi 2014
No eivät ole ainakaan kaikki samanlaisia!
Rusty McSteele
25.01.2014 in
F1 Kausi 2014
villek00 wrote:
McLada
!http://media.cdn.mclaren.com/images/galleries/_79P0166.jpg!
.

villek00
25.01.2014 in
F1 Kausi 2014
McLada
!http://media.cdn.mclaren.com/images/galleries/_79P0166.jpg!
Lotus
!https://pbs.twimg.com/media/BevlO5ACQAEyFE1.png:large!
Ferrari
!http://f14t.ferrari.com/static/src/assets/photogallery/25ORE1430/studio/thumb/f14t-front34.jpg!
Tuota... Mitähän tähän nyt sanois..
PetuK
25.01.2014 in
F4SM Kausi 10 - Tuumailut
Opc Sami wrote:
Hmm... 1:42.500, ei tunnu tulevan parempaa. Huvin hankala tämä Infineon.
Jotain tommosta joo...
Opc Sami
25.01.2014 in
F4SM Kausi 10 - Tuumailut
Hmm... 1:42.500, ei tunnu tulevan parempaa. Huvin hankala tämä Infineon.
PetuK
25.01.2014 in
Ei mulla muuta
Lähtöbugi.
TrickHat FIN
25.01.2014 in
Ei mulla muuta
Vähän joutui repeileen tänään. Mamma läx kiireessä kaupungille ostoksille ja veti jalkaansa perus nokiat, päähänsä mun Kimi Räikköspipon (tekstillä: Leave me alone I know what I'm Doing), ja ei muuta ku autoilemaan. Johtuen kirkkaasta auringonpaisteesta, joutui laittaan aurinkolasit päähän. Ajaessaan kohti kauppaa se sitten ihmetteli että onpa saatanan huonot aurinkolasit ja kauppaan päästyään ihmetteli että onpa saatanan hyväntuulista porukkaa liikenteessä kun kaikki hymyilee, jopa kassat, ja vieläpä perjantaina. Outoa?. No kaupasta päästyään se istahti Ferrariinsa, laittoi pakin päälle ja kattoi taustapeiliin...oho...aurinkolaseista näytti puuttuvan toinen linssi...kää kä kää!!! Varasin sille paikan kylähullujen MM-kisoihin.
Finski fani
24.01.2014 in
World of tanks
Joo, eiköhän jokaanen tankki oo aikas hanurista vakiona. Itellä työn alla AT 15 ja Centurion. Ihan hirveetä kuraa kumpainenkin nykysellään. Yli tonnin exp pelejä on turha odottaa. Ja osiin tarvii sen 15k+/kpl ni ei nuita ihan hirmu nopiaan parannellakaan...
Teknika1
24.01.2014 in
Assetto Corsa
Jees. harkitaan sitä mut jatkettaan tässä kummiski assettolla :)
Jahka moninpeliä saavat pystyy ois mukava tämänki palstan porukan kesken sitä vääntää :)
Lehtinenn
24.01.2014 in
GTA V
Onko gta:n väki viettämässä iltaa muualla,
vai olisiko mahdollisuus järjestää pientä perjantain illan kisailua?
RauhaMees
24.01.2014 in
XBOX ONE
Tuli tätäkin laitosta testattuu. Forza 5 pelasin enkä mä siinä mitää ihmeellistä nähny. Grafiikat oli aikas rumat, mutta valonrenderöinti on aikas hienoa.
Tietenki oli pakko testata säxää V8:lla poikittain. Otin kaikki ajoavut pois ja laitoin simulaatio ohjauksen. Hieman oli jännä laitos ku voimmoo oli sen 420kw.
Noh siinä jonku aikaa ajelin poikittain ja siihen tuli mun ikäluokan jätkä tyttöystävän kanssa pyörimään ympärille ja aina välillä se jätkä katteli ku säxä huusi halleluujaa.
Päätin antaa jätkän ajaa joten menin katteleen pelejä hylly taakse. Kuulin ku sen jätkän tyttöystävä sano, että näytäs miten ajetaan. Tietenkin täytyyhän tyttöystävälleen näyttää miten auto menee poikittain. Noh, kun yhdistää räyhän rakentaman auton, säädöt ja ajoavut täysin poissa, niin eihän se voi mitään muuta ku pyöriä ympyrää :D
Ei se saanu sitä autoo ajettuu yhtäkään mutkaa. Onneks ne ei nähny mua, ku hymyilin niin leveesti ku pystyy.
Mutta nyt voin sanoo, että Xbone ei oo mulle.
Mudinski
24.01.2014 in
World of tanks
zapekk wrote:
E100 on aika Namu.
Tarvii kyllä 15cm vehkeen.
Ei se Maussin patukka oo niin kiva.
Joo aivan hanurista E100 tolla vakiolla... Ja jumankauta kun tulee vittuilua kun porukka kattoo statseja... Voisiko ne vaan vittu pelata peliä ja pitää lärvinsä kiinni ?
Mudinski
24.01.2014 in
Battlefield 4
Ja saa lisätä listoileen jos haluaa.
Pottae
24.01.2014 in
Ei mulla muuta
Tiedätte mikä päivä tänään on!
!http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif!
^EMM^
Driver181
24.01.2014 in
Assetto Corsa
Teknika1 wrote:
humm.. 2 vuoden iRacing 69€... yhen täyshintasen pelin hinta.. 50% halvennus päällä atm. vai tohonko sit ostellaa vähä lisää autoja yms sit myöhemmi? :)
Juu autot ja radat haarukassa 12-15e. Kuulostaa pahemmalta mitä on. Pitää vain valita luokka ja ajella sitä sitten ratojen kanssa. Kaiken kontentin ostaminen kävisikin jo liian kalliiksi.
villek00
24.01.2014 in
Ei mulla muuta
Heitin uuniin hetki sitten 1,4 kiloa porsaan kassleria. Muutaman tunnin päästä vielä se saa kaverikseen bataattia, porkkanaa ja perunaa. Ja siitä sitten vajaan 2 tunnin päästä revin sen riakaleiksi :)
EMM
Latetzki
24.01.2014 in
Assetto Corsa
Seitsemän autoa ja 10 autoa sisältää tuo jäsenyys tietääkseni. Loput ostelet sitten jos haluat. Eikös tuolla ole jo oma topicci sille?