Forum - Recent Posts

Lehtinenn

Lehtinenn 24.01.2014 in GTA V

Onko gta:n väki viettämässä iltaa muualla, vai olisiko mahdollisuus järjestää pientä perjantain illan kisailua?
RauhaMees

RauhaMees 24.01.2014 in XBOX ONE

Tuli tätäkin laitosta testattuu. Forza 5 pelasin enkä mä siinä mitää ihmeellistä nähny. Grafiikat oli aikas rumat, mutta valonrenderöinti on aikas hienoa. Tietenki oli pakko testata säxää V8:lla poikittain. Otin kaikki ajoavut pois ja laitoin simulaatio ohjauksen. Hieman oli jännä laitos ku voimmoo oli sen 420kw. Noh siinä jonku aikaa ajelin poikittain ja siihen tuli mun ikäluokan jätkä tyttöystävän kanssa pyörimään ympärille ja aina välillä se jätkä katteli ku säxä huusi halleluujaa. Päätin antaa jätkän ajaa joten menin katteleen pelejä hylly taakse. Kuulin ku sen jätkän tyttöystävä sano, että näytäs miten ajetaan. Tietenkin täytyyhän tyttöystävälleen näyttää miten auto menee poikittain. Noh, kun yhdistää räyhän rakentaman auton, säädöt ja ajoavut täysin poissa, niin eihän se voi mitään muuta ku pyöriä ympyrää :D Ei se saanu sitä autoo ajettuu yhtäkään mutkaa. Onneks ne ei nähny mua, ku hymyilin niin leveesti ku pystyy. Mutta nyt voin sanoo, että Xbone ei oo mulle.
Mudinski

Mudinski 24.01.2014 in World of tanks

zapekk wrote: E100 on aika Namu. Tarvii kyllä 15cm vehkeen. Ei se Maussin patukka oo niin kiva.
Joo aivan hanurista E100 tolla vakiolla... Ja jumankauta kun tulee vittuilua kun porukka kattoo statseja... Voisiko ne vaan vittu pelata peliä ja pitää lärvinsä kiinni ?
Mudinski

Mudinski 24.01.2014 in Battlefield 4

Ja saa lisätä listoileen jos haluaa.
Pottae

Pottae 24.01.2014 in Ei mulla muuta

Tiedätte mikä päivä tänään on! !http://www.nettiapaja.net/uploads/2012/10/Pingu.gif! ^EMM^
Driver181

Driver181 24.01.2014 in Assetto Corsa

Teknika1 wrote: humm.. 2 vuoden iRacing 69€... yhen täyshintasen pelin hinta.. 50% halvennus päällä atm. vai tohonko sit ostellaa vähä lisää autoja yms sit myöhemmi? :)
Juu autot ja radat haarukassa 12-15e. Kuulostaa pahemmalta mitä on. Pitää vain valita luokka ja ajella sitä sitten ratojen kanssa. Kaiken kontentin ostaminen kävisikin jo liian kalliiksi.
villek00

villek00 24.01.2014 in Ei mulla muuta

Heitin uuniin hetki sitten 1,4 kiloa porsaan kassleria. Muutaman tunnin päästä vielä se saa kaverikseen bataattia, porkkanaa ja perunaa. Ja siitä sitten vajaan 2 tunnin päästä revin sen riakaleiksi :) EMM
Latetzki

Latetzki 24.01.2014 in Assetto Corsa

Seitsemän autoa ja 10 autoa sisältää tuo jäsenyys tietääkseni. Loput ostelet sitten jos haluat. Eikös tuolla ole jo oma topicci sille?
Teknika1

Teknika1 23.01.2014 in Assetto Corsa

humm.. 2 vuoden iRacing 69€... yhen täyshintasen pelin hinta.. 50% halvennus päällä atm. vai tohonko sit ostellaa vähä lisää autoja yms sit myöhemmi? :)
Driver181

Driver181 23.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Ilmoittautuminen

Team Labatt racing peruu ilmottautumisen loppukaudelle. Syy : No live.
Driver181

Driver181 23.01.2014 in Assetto Corsa

Teknika1 wrote: g27 meinasin kanssa eka mut sitte vähä silmämääräsesti mittailin tilaa pöydällä ja hieroin vähä lompsalla ohtaa, viel yks vilkasu emännän suuntaa vahvisti et täs kohtaa jäi dfgt kaupasta matkaan :P rfactorin demoa ny asennellen ja josko sen lfs:nki tuolta taas asentais. saa vähä verrokkia tälle assettolle, mut vallan hyvin ac ny maistuu :)
Juuh ei siis DFGT on aivan loistava laitos. Ja suosittelen sullekkin iRacingia mutta kyse onkin sitten pelistä joka vähä riipasee lompakkoa :S
bizarretrip

bizarretrip 23.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

1:40.420 hehe.
TrickHat FIN

TrickHat FIN 23.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

1.40.496 ...ei taida kovin usein toistua... Edit: ja taas toistui...1.40.438, huimaa edistystä...
Teknika1

Teknika1 22.01.2014 in Assetto Corsa

g27 meinasin kanssa eka mut sitte vähä silmämääräsesti mittailin tilaa pöydällä ja hieroin vähä lompsalla ohtaa, viel yks vilkasu emännän suuntaa vahvisti et täs kohtaa jäi dfgt kaupasta matkaan :P rfactorin demoa ny asennellen ja josko sen lfs:nki tuolta taas asentais. saa vähä verrokkia tälle assettolle, mut vallan hyvin ac ny maistuu :)
Tuomo33

Tuomo33 22.01.2014 in Ei mulla muuta

!http://i.minus.com/jbpS1yCGNTzpST.jpg! V.2007 EMM
Driver181

Driver181 22.01.2014 in iRacing

Nii olikos täällä FRCeellä iiläisiä?
Driver181

Driver181 22.01.2014 in Assetto Corsa

Teknika1 wrote: Joo unohdetaas aiemmast postauksesta marinat ku ei vehkeet pysy käsis. Lähti halpis ratti vaihtoon ja tuli halpa, muttei iha nii halpa logitechin dfgt tilalle. Nyt pysyy autot hanskas ja fiilistä tuli roppakaupalla. Uusimmassa pätsissä tuotu bemmin 1M on muute iha pirun kurko driftipulkka. Uusin pätsi toi myös tekoälyttömyyden kaveriksi radoille nii ei tarvi yksin koko ajan enää ajaa.
Ilman muuta kunnon ratilla näitä kannattaa sohlata! Itse kurvailin LFSää ja rFactoria DFGTllä kaks vuotta ja hyvältä tuntu! Nykyään alla on G27 Ja Motonetin rattipenkkitsydeemi joka odottaa pientä DIY muokkausta. Nykyään aika memmy aikalailla iRacingis mutta Assettokin houkuttelee jotenkin. Sitten varmaa voi harkita ostamista kun näkee millanen Multiplayer, matchmaking ja ranking systeemit siinä on. Kuulemma fysiikat ovat aivan top luokkaa.
RauhaMees

RauhaMees 22.01.2014 in Ei mulla muuta

Rotary
Teknika1

Teknika1 22.01.2014 in Assetto Corsa

Joo unohdetaas aiemmast postauksesta marinat ku ei vehkeet pysy käsis. Lähti halpis ratti vaihtoon ja tuli halpa, muttei iha nii halpa logitechin dfgt tilalle. Nyt pysyy autot hanskas ja fiilistä tuli roppakaupalla. Uusimmassa pätsissä tuotu bemmin 1M on muute iha pirun kurko driftipulkka. Uusin pätsi toi myös tekoälyttömyyden kaveriksi radoille nii ei tarvi yksin koko ajan enää ajaa.
hulluseon

hulluseon 22.01.2014 in Ei mulla muuta

KingPlayer10 wrote: vtec.
Ei kun D-TEC