Forum - Recent Posts

Ac3Way

Ac3Way 29.08.2011 in MM-2011 Daegu

Ei päässyt Jukka finaalin, mutta on se kova. Meidän Jukka ei selittele! Miesten 400m aidoissa on kyllä todella kova taso, kannattaa pistää jo torstain finaali muistiin. Tänään ratkotaan sitten pika-aidat iltapäivällä alkupalana. Naisten 7-ottelussa menee iso liuta naisia kovassa tahdissa tällä hetkellä, saa nähdä kuka vie. Ja päivän päätöslajina ratkotaan maailman nopein nainen! Ässä on näitäkin naisia nopeampi, sängyssä. :(
Schimanski76

Schimanski76 29.08.2011 in MM-2011 Daegu

Jukkahan juoksee! Run,Jukka,Run! Tsemiä!
Ac3Way

Ac3Way 29.08.2011 in MM-2011 Daegu

Tänään pitää varmaan katsoa vasta aamulla koostelähetys kello 10.30, kun ei ole töitä yöllä. Iltapäivä lähetyksen ehtiikin sitten rauhassa katsomaan, eikä tarvitse herätä liian aikasin. Kaksi suomalaisittain mielenkiintoista lajia ohjelmassa, kun Jukka Keskisalo juoksee aamuyöstä 3000m ej alkuerissä ja iltapäivällä O-P Karjalainen on jälleen mukana moukarin finaalissa. Toivotavaan, että Jukka menee jatkoon tämän kauden vaikeuksista huolimatta. Kovia aikoja ei Jukka ole tänä kesänä hirveästi juossut, mutta toisaalta viime vuosilta tutun vammat sekä loukaantumiset ovat ollee historiaa. O-P on sitten puolestaan se moukari kisan musta kortti, kun parhaimillaan mies voisi jopa taistella mitalleista. Itse uskon miehen sijoittuvan 8 joukkoon ja se olisi oikein loistava tulos siihen nähden, että miehen urakin meinasi jo päättyä tänä kesänä selkävaivohin. Tsemppiä!
TJP27

TJP27 29.08.2011 in Ei mulla muuta

käyks et mie jo nyt alan vähä hotläppää,ku ei jaksa oottaa et saan poksin? Ei miullakaan muuta
Jupe San

Jupe San 29.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

Tuun johonkin tiimiin, tosin en tiedä kuinka moneen kisaan pääsen osallistumaan kun torstaisin on aina futis pelit..
OMGxan

OMGxan 29.08.2011 in FRC Dorifto Challenge

eli ei muutaku yhdistelee tiimejä!
Schimanski76

Schimanski76 29.08.2011 in Ei mulla muuta

Jenni on Ihkuin. EMM
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 28.08.2011 in F3SM Kausi 5 ilmoittautuminen

Ei sitte muuta ko et mukan ollaan
TehBigBunny

TehBigBunny 28.08.2011 in F3SM Kausi 5 ilmoittautuminen

TRD xMR GREYx wrote: Mahtaisikohan täsä tallissa olla tilaa yhdelle hitaalle?
Myö voijaan venyä sen verran notta otetaan siut mukaan.
x Mr Grey x fin

x Mr Grey x fin 28.08.2011 in F3SM Kausi 5 ilmoittautuminen

TehBigBunny wrote: TEAM ÄFFÄRCEE * #313, Bunny T.B. * #xxx OPC Sami * ?
Mahtaisikohan täsä tallissa olla tilaa yhdelle hitaalle?
villek00

villek00 28.08.2011 in Ei mulla muuta

Huomenna saat postissa ne.. eMM
TJP27

TJP27 28.08.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

All-in-one-pasta: Sipulia pekkonia nakkeja papuja tomaatti kastikkeessa aiemmin tehtyä kanttarellikastiketta(ikuna ei voi yli annostella) hyvää fiilista ylähuuli syän siis kohta, eli huuli vielä lisäämättä E: pastaa siis keittelen kans
hulluseon

hulluseon 28.08.2011 in Ei mulla muuta

Lie kellään elffin, Michelinin ja Magneti Marellin logoa? Niin EMM
TJP27

TJP27 28.08.2011 in Ei mulla muuta

vitti, huomenna taitaa kotiin tulla uus asukki, jopa uus poksi alkaa majailla tuossa tv:n vieressä, kunnes rrod-vaiva pukkaa... ei sen ihmeellisempää
FINBULLET

FINBULLET 28.08.2011 in Ei mulla muuta

Skimmy pyörii Pelkialaisten kanssa. Ei siin sit ollukkaan muuta.
zattwy

zattwy 28.08.2011 in Ei mulla muuta

teemu1337 wrote: Missäs porukoissa tämä meidän Schimanski-setä oikein pyörii ?
se on vehun miehiä
teemu1337

teemu1337 28.08.2011 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Nimimerkki Chicago kommentoi Imuristaan: Vanha 40e maksanut Chef merkkinen huutaa kuin kameli eikä siltikään ime kuin Jamesonin Jenna. ^tsihihihihihihihi^
Missäs porukoissa tämä meidän Schimanski-setä oikein pyörii ?
Schimanski76

Schimanski76 28.08.2011 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Pölynimureita vertailen.Hämärää touhua. Ei mulla muuta.
Nimimerkki Chicago kommentoi Imuristaan: Vanha 40e maksanut Chef merkkinen huutaa kuin kameli eikä siltikään ime kuin Jamesonin Jenna. ^tsihihihihihihihi^
zattwy

zattwy 28.08.2011 in FRC Jokkis

Schimanski76 wrote: "Rayhantekijä":http://www.youtube.com/watch?v=ej_zWFVH4X0 sanoivat ja huutelivvat.
Jotenkin arvasin tämän tulevan.
Schimanski76

Schimanski76 28.08.2011 in FRC Jokkis

"Rayhantekijä":http://www.youtube.com/watch?v=ej_zWFVH4X0 sanoivat ja huutelivvat.