Forum - Recent Posts
Mä oon vetäny ihan hirveen kirin, olin pari viikkoa sitten noissa sun lukemissa. Oon ottanu sen samalla autojen oston kannalta, kun mulla ei toudellakaan ollu niitä mitenkään hirveesti. Ihan siedettevää sillä tavalla, että ostaa jonkun pirssin ja tekee nopeen tunen, vetää pari-kolme kisaa joiden välissä vähän säätää tarpeen mukaan ja sitten seuraavaa autoa kehiin.
savulohi wrote: Nämä F- ja E-luokan etanakisat careerissa perkaavat Loheksen hitaasti hengiltä. :( 62% jaksaa jaksaa... EMMItekkin monesti suunnitellut tota solid gold-äziivmentin grindaamista ennen forza 4:sta mutta ei suaaatana että on puuduttavaa (39.4%...) Ja asiasta kolmanteen. Vähän näyttää siltä että toi bongailemani 325i bemmi on mennyt kaupaksi (varmistan asian puhelimitse huomenissa), ja vaihtoehtoisesti vähän scouttailin yhtä 320i:tä. Ei mulla muuuuuuta...
Rauhanneuvottelija.....juujuuu.....ai tällast peliä tääl.
Management vaihtuu, Jokkis pysyy.
Lähinnä nyt siis jään taka-alalle ja satunnaisesti otan osaa kilpailuihin sekä tuomari toimintaan. Viime kisassa myös huomasin että aivan turhaa äksyilen toisille, joten sekin on yksi syy miksi jätän vastuullisemmat hommat muiden käsiin. Tulee vain tehtyä hätiköityjä päätöksiä viltutuksen alla.
JOKKIKSEN äänestys on päättynyt. Kesäjokkis voitti niukasti
yhdellä äänellä. Jatkamme syysjokkiksella jo ensi lauantaina
klo 19,00 Kisaohjelma selviää alkuviikosta.
ILMOITUS
Hullu on lopettanut maisterin hommat,
Tilalle tulee Rauhanneuvottelija Räyhä300.
JOKKIS TEAM!
"katon jo valmiiks huomista varten":http://www.youtube.com/watch?v=dlwfJDkDnHc
Nämä F- ja E-luokan etanakisat careerissa perkaavat Loheksen hitaasti hengiltä. :(
62% jaksaa jaksaa...
EMM
No LOL joku Arsenal. 8-2
// Real 0-6 ...
Lainkaan hyvä tämä Lars von Tirerin(tahallinen) Melancholia.
Intro 10min ylihidasta, tekotaiteellista maalailua. Elokuvan ensimmäisen puoliskon ajan häävieraita vituttaa, kun Kirsten Dunstin hahmo pyörii omissa hääjuhlissaan missä sattuu eikä osallistu. Toisen puoliskon ajan Dunstin hahmon sisko parkuu kun planeetta liippaa liian läheltä. Kiefer Sutherland katselee kaukoputkella taivaalle ja tekee raukkamaisen itsarin. Kirsten Dunstin hahmo jatkaa ei-osallistumista. Hevoset hirnuvat tallissa. Onneksi loppu lopulta koittaa.
Komitea kiittää: Kirsten Dunstin täyteläisiä munkkeja ja hyvää leffaseuraa.
Komitea moittii: Elokuvaa Melancholia.
Mopolla kävin vetämässä pari kierrosta Nordschleifeä, perkuleen hieno rata.. Mäet vain tuntuu huomattavasti jyrkemmiltä, mitä näyttää videoilla/forzassa.
Schimanski76 wrote: Juuri näin. Meni loppukisa pilkillä. Ei paras Spa,mutta silti ihan OK.Kovin samanlaiset fiilikset. Kierrokset 20 - 40 meni itselläkin puolittain torkkuessa, kun pikkujäbä tuhisi päiväunillaan mahan päällä kisan alusta alkaen. On muuten petollinen yhdistelmä kuunnella toisen nukkumista, jos on vähänkään tylsempi kisa meneillään. Ja meidän jätkä nukkuu käytännössä aina näiden Euroopan kisojen aikaan eli tuosta klo 15 nurkilta pari tuntia eteenpäin :)
**VETY RACING** ^team^ (**VR**)
*Kuskit*
* Capo26RS #26
* TJP27 #78
* Schimanski76 #76
Nam noi molemmat kuvat! Tähän sopii paremmin kuin hyvin vanha ja tuttu: "Can't wait!"
FGB Mudi wrote: Tuossakin autossa voi olla kahta eri 2.5l konetta... Jos siis kyseessä E36 ? Niinkuin Warjo jo sanoi... Kansi noissa heikko... Jommassa kummassa puolat kanssa aika yleisiä vikakohteita... Eiköhän kaikissa ala olemaan jo se alumiinisiivillä varustettu pumppu, ettei ole enään niitä muovisiipiä :D Niitä tuli amiksessa vaihdettua muutama... EMMJa E30 korissa taitavat vattenfallin pumppujen tiivisteet olla aika kuraa, kun kolmesta kaverin E30 koppasesta alkovat vuotaa. Tai sitten myö hajotettiin ne remonttia korjatessa. EMM
Klo 18.55 TV1 tulee tämä parhaus.Itse nautiskelen tämän joskus keskiviikkona,kun aivo on latautunut.
Hercule Poirot: Vuoksi ja luode
(Poirot: Taken at the Flood, 2005) Edesmenneen miljonäärin omaiset kutsuvat Poirot'n selvittämään miehen kuolemaa. Poirot huomaa pian, kuinka vähän ihmishenki joskus maksaa. N: David Suchet.
Schimanski76 wrote: ^ Sinne naisiin voisi vieläkin keretä. ^ja taas karkuun^:( __^"menee häpeemään nurkkaan hiljaa"^__
^ Sinne naisiin voisi vieläkin keretä.
^ja taas karkuun^
teemu1337 wrote: Tuossa yksi 325i bemmi ilmaantunut myös vaihtoehdoksi. Pelotelkaa siitäkin.Tuossakin autossa voi olla kahta eri 2.5l konetta... Jos siis kyseessä E36 ? Niinkuin Warjo jo sanoi... Kansi noissa heikko... Jommassa kummassa puolat kanssa aika yleisiä vikakohteita... Eiköhän kaikissa ala olemaan jo se alumiinisiivillä varustettu pumppu, ettei ole enään niitä muovisiipiä :D Niitä tuli amiksessa vaihdettua muutama... EMM
Vähän on huono paikka autotallille :D
Nom Nom
!http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/blog/mainimage/WIR_Nissan_240SXse.jpg!
Maple Walley:
!http://download.xbox.com/content/mgs/forza/en-US/forzamain/tracks/Maple_Valley/maple_valley_splash.jpg!