Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 24.08.2011 in FRC Jokkis

Kolme lähtöä, vähän lyhyempiä kuin nyt. Kaksi jälkimmäistä käännetyissä järkässä. Pacecar - viimeisenä oleva ( tai viimeinen jolla on mikki) voi huutaa autot kasaan vaikka ensimmäisen neljän kierroksen aikana. Pakka äkkiä kasaan ja sitten lentävä lähtö 60km/h. Ajetaan soralla, lobby setupista Grip Reductionia
villek00

villek00 24.08.2011 in FRC Jokkis

Pure Black40 wrote: Turkku handicap?
Cannatan!
Pure Black40

Pure Black40 24.08.2011 in FRC Jokkis

Rayha300 wrote: Jokkis tarvisi jotai uutta. Sääntöjen muokkauksen tai jotai, jotta saataisiin peli todella mielenkiintoiseksi. Miettiny olen ja koko ajan mietin mitä siihen voisi vielä lisätä.
Turkku handicap?
RauhaMees

RauhaMees 24.08.2011 in FRC Jokkis

Jokkis tarvisi jotai uutta. Sääntöjen muokkauksen tai jotai, jotta saataisiin peli todella mielenkiintoiseksi. Miettiny olen ja koko ajan mietin mitä siihen voisi vielä lisätä.
Tuomo33

Tuomo33 23.08.2011 in Nyt soi?

"Syksyn sävel - Juice":http://www.youtube.com/watch?v=OOCkta0ojhE
PetuK

PetuK 23.08.2011 in FRC Jokkis

JOKKIS! Kaipa sieltä sitä väkeä taas alkaa löytymään pelien ääreen, ku syssymmälle mennään...
hulluseon

hulluseon 23.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Warjo ottaa valakosen, kun se on niin Dark...
PetuK

PetuK 23.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

Mulle punanen! ^ku eipä taida pinkkinä saada^
Finski fani

Finski fani 23.08.2011 in Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

"Seuraavassa miitissä kaikki pukeutuu tämmössiin!":http://www.pulju.net/tuotteet/uudettuotteet/morph-suits
Capo26RS

Capo26RS 23.08.2011 in PPPP

Ei oo tietoo mut oisko ralli netin myyntipalstalla. Se on aktiivinen foorumi.
IL3

IL3 23.08.2011 in Oma kulkineesi

ffp:hen lisäsin kuvia, joissa ekat muutokset havaittavissa.
zattwy

zattwy 23.08.2011 in PPPP

Rayha300 wrote: Tietääkö kukaan, että missä olis halvalla käytetty, leima umpeen mennyt kuppipenkki. Tarvisin todella halvan yhteen projektiin, mutt ku ei meinaa löytyä.
No joo, mäkin kysyin viimeviikolla autovahinkokeskuksesta, mut ne perkeleet heittää ne roskiin. Ottavat vain uusimpia ja nekin kuuluu turvatyynysettiin. Aattelin autopurkamoita käydä läpi siinä toivossa.
RauhaMees

RauhaMees 23.08.2011 in PPPP

Tietääkö kukaan, että missä olis halvalla käytetty, leima umpeen mennyt kuppipenkki. Tarvisin todella halvan yhteen projektiin, mutt ku ei meinaa löytyä.
DarkWarjo

DarkWarjo 23.08.2011 in PPPP

vaiski75 wrote: Täällä vaikuttaa kovin hiljaiselta ton Puntialan jälkeen, no ehkä mä vain kuvittelen omiani..
Kaikki häpee koloissaan? voi kunpa olisin ollut muukaaaanaaaa... kuvaamassa ;)
vaiski75

vaiski75 23.08.2011 in PPPP

Täällä vaikuttaa kovin hiljaiselta ton Puntialan jälkeen, no ehkä mä vain kuvittelen omiani..
Finski fani

Finski fani 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

vaiski75 wrote: Otetaan yhdet tylsyydelle..
No onneksi kaapista löytykin juuri se yksi ja vaivanen...
vaiski75

vaiski75 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Finski fani wrote: Ma kualen tylsyyteen tralalalallallaa!
Otetaan yhdet tylsyydelle..
Finski fani

Finski fani 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Ma kualen tylsyyteen tralalalallallaa!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

teemu1337 wrote: Miksi tuolla ulkona pitää sataa niin perkeleesti?
Täällä ei ole tullut vaihteeksi kuin pari tippaa muutamana päivänä. Heti eilen kun olin pari kilsaa pois kotoa niin johan oli sadetta, mutta ei tietenkään kotona satanu silloinkaan. Kovin tummia pilviä tässä on pari päivää pyöriny, mutta kun kohdilleen ei osu millään.
villek00

villek00 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Se tunne kun soittaa kaverille, ja saa huuvot ilman minkään valtakunnan järkevää syytä. **ttu.