Forum - Recent Posts
Kolme lähtöä, vähän lyhyempiä kuin nyt.
Kaksi jälkimmäistä käännetyissä järkässä.
Pacecar - viimeisenä oleva ( tai viimeinen jolla on mikki) voi huutaa autot kasaan vaikka ensimmäisen neljän kierroksen aikana. Pakka äkkiä kasaan ja sitten lentävä lähtö 60km/h.
Ajetaan soralla, lobby setupista Grip Reductionia
Pure Black40 wrote: Turkku handicap?Cannatan!
Rayha300 wrote: Jokkis tarvisi jotai uutta. Sääntöjen muokkauksen tai jotai, jotta saataisiin peli todella mielenkiintoiseksi. Miettiny olen ja koko ajan mietin mitä siihen voisi vielä lisätä.Turkku handicap?
Jokkis tarvisi jotai uutta. Sääntöjen muokkauksen tai jotai, jotta saataisiin peli todella mielenkiintoiseksi. Miettiny olen ja koko ajan mietin mitä siihen voisi vielä lisätä.
"Syksyn sävel - Juice":http://www.youtube.com/watch?v=OOCkta0ojhE
JOKKIS!
Kaipa sieltä sitä väkeä taas alkaa löytymään pelien ääreen, ku syssymmälle mennään...
Warjo ottaa valakosen, kun se on niin Dark...
Mulle punanen!
^ku eipä taida pinkkinä saada^
"Seuraavassa miitissä kaikki pukeutuu tämmössiin!":http://www.pulju.net/tuotteet/uudettuotteet/morph-suits
Ei oo tietoo mut oisko ralli netin myyntipalstalla. Se on aktiivinen foorumi.
Rayha300 wrote: Tietääkö kukaan, että missä olis halvalla käytetty, leima umpeen mennyt kuppipenkki. Tarvisin todella halvan yhteen projektiin, mutt ku ei meinaa löytyä.No joo, mäkin kysyin viimeviikolla autovahinkokeskuksesta, mut ne perkeleet heittää ne roskiin. Ottavat vain uusimpia ja nekin kuuluu turvatyynysettiin. Aattelin autopurkamoita käydä läpi siinä toivossa.
Tietääkö kukaan, että missä olis halvalla käytetty, leima umpeen mennyt kuppipenkki. Tarvisin todella halvan yhteen projektiin, mutt ku ei meinaa löytyä.
vaiski75 wrote: Täällä vaikuttaa kovin hiljaiselta ton Puntialan jälkeen, no ehkä mä vain kuvittelen omiani..Kaikki häpee koloissaan? voi kunpa olisin ollut muukaaaanaaaa... kuvaamassa ;)
Täällä vaikuttaa kovin hiljaiselta ton Puntialan jälkeen, no ehkä mä vain kuvittelen omiani..
vaiski75 wrote: Otetaan yhdet tylsyydelle..No onneksi kaapista löytykin juuri se yksi ja vaivanen...
Finski fani wrote: Ma kualen tylsyyteen tralalalallallaa!Otetaan yhdet tylsyydelle..
Ma kualen tylsyyteen tralalalallallaa!
teemu1337 wrote: Miksi tuolla ulkona pitää sataa niin perkeleesti?Täällä ei ole tullut vaihteeksi kuin pari tippaa muutamana päivänä. Heti eilen kun olin pari kilsaa pois kotoa niin johan oli sadetta, mutta ei tietenkään kotona satanu silloinkaan. Kovin tummia pilviä tässä on pari päivää pyöriny, mutta kun kohdilleen ei osu millään.
Se tunne kun soittaa kaverille, ja saa huuvot ilman minkään valtakunnan järkevää syytä. **ttu.