Forum - Recent Posts
Miksi tuolla ulkona pitää sataa niin perkeleesti?
Mihin ne ihmiset katoilee??
Suomalaiset lukee liikaa.
Mikä helvetti tätä Suomea vaivaa??
Joka viikko saa lukea iltalehdestä, että joku vankikarkuri on lomalla kaupungilla tai karannut, kun on luvan saanut käydä kaupassa tai joogassa. Luulin, että ne vangit olisi siellä vankilassa helvetti. Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.
Tottakai me ny viel yks kausi ajetaan! :)
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/uutisotsikko2.jpg!
Painakaapas iha huvikseen tuolta home kohdasta forum tai comments ala puolelt pieniä tekstejä: see more. Ja katokkaa kuinka monta sivua postauksia on yhteensä tullu. :)
Anteeksi, mutta nyt repesi perse. :D
!http://rom.naurunappula.com/nn/2/260/425/s_u-mad_779189.jpg!
Kyl tossa paketti olis kasassa, mut ei oo varmaa ajetaanko?
Osallistujamäärät menny aika heikoks.
Semmosta vaan, että tulooko vielä ns. normikausi jokkista tähän syssyyn?
Kyllä.
YLE - Välittää.
Finski fani wrote: Mää oon muuten hetken aikaa miettiny, että mitä se renderöinti oikeen on. Siihen menee aina niin hurjasti sitä aikaa ja kaikkee. Voisiko Potta valaista hiukan? =) Muuten eikös noihin pöytäkoneisiinkin oo semmosia ulkosia pikku akkuja, jotka estää sitten tuommosen käymisen sähkökatkojen aikana? Siinä mielessä kannettavat on hyviä. =) EMMRenderöinti (engl. Render) liittyy videon editointiohjelmiin. Se on laskentatoimenpide, jonka ohjelma vaatii, että sille syötetty efekti, esimerkiksi ristikuva, värikorjailu tms. on valmis katsottavaksi ja/tai täysilaatuisena siirrettäväksi nauhalle tai talletettavaksi tietokoneelle. Renderöintiajat olivat pitkiä ja niistä puhuttiin paljon vielä muutama vuosi sitten. Siihen saattoi mennä tuntejakin. Ohjelmat ovat kuitenkin kehittyneet ja tietokoneet tulleet tehokkaammaksi. Reaaliaikaisuus alkaa olla päivän sana. Ainakin vähän heikompilaatuinen katselukuva tarjotaan yleensä heti ja lopullinen laatukin varsin nopeasti. Joissakin ohjelmissa on myös taustarenderöinti ja laskenta tapahtuu samalla kun leikkaaja miettii seuraavaa toimenpidettä. Näin voi käydä, että nykykäyttäjä ei edes tiedosta, mitä renderöinti on ja mihin sitä tarvitaan. Kehitys on ollut todella nopeaa. HD ja runsaasti lisääntynyt kuvan koko palauttaa taas renderöintiajat, mutta toivottavasti vain lyhyeksi ajaksi. Tietokonegrafiikan laskennasta käytetään samaa termiä. EMM
Mää oon muuten hetken aikaa miettiny, että mitä se renderöinti oikeen on. Siihen menee aina niin hurjasti sitä aikaa ja kaikkee. Voisiko Potta valaista hiukan? =)
Muuten eikös noihin pöytäkoneisiinkin oo semmosia ulkosia pikku akkuja, jotka estää sitten tuommosen käymisen sähkökatkojen aikana? Siinä mielessä kannettavat on hyviä. =)
EMM
Hmm, pari tuntia leikkailuun yms shittiin.. 6-8h renderöintiin + sähköt poikki kun oli 10min renderöintiä jäljellä = pieni ketutus. Neppis on kivaa.
EMM..
Joko?
villek00 wrote: Kuskina olen. Tulin meilahden sairaalalle 9 aikaan, ja täällä sitä vielä odotellaan. EMMMie oon rampannu sie jo kymmenen kuukautta, kaks tai kolme kertaa kuussa. Taksikuski odottelee sillain kivasti aina 3-5 tuntia. EMM!
Jee Jee mul on tylsää
EMM
Kuskina olen. Tulin meilahden sairaalalle 9 aikaan, ja täällä sitä vielä odotellaan. EMM
vaiski75 wrote: Mä aion kyllä auttaa hienoa Hallitusta ja Urpilaista.. Tästä lähtien menen töihin pyörällä, lopetan tupakoinnin ja haen viinani Virosta.. Ei mulla muuta..Sfalehtelua kun ei, viälä, veroteta ... Ei mulla muuta.
Oho, koulun koneisiin on asennettu windows 7. Viddu ku unohtu muistitikku kotiin, eikä näissä koneissa oo enää COD 1 tai ET:tä.
Ei mulla muuta.