Forum - Recent Posts

teemu1337

teemu1337 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Miksi tuolla ulkona pitää sataa niin perkeleesti?
FINBULLET

FINBULLET 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mihin ne ihmiset katoilee??
TehBigBunny

TehBigBunny 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Suomalaiset lukee liikaa.
Ac3Way

Ac3Way 23.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mikä helvetti tätä Suomea vaivaa?? Joka viikko saa lukea iltalehdestä, että joku vankikarkuri on lomalla kaupungilla tai karannut, kun on luvan saanut käydä kaupassa tai joogassa. Luulin, että ne vangit olisi siellä vankilassa helvetti. Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.
BlueMasto

BlueMasto 23.08.2011 in FRC Jokkis

Tottakai me ny viel yks kausi ajetaan! :)
FINBULLET

FINBULLET 23.08.2011 in PPPP

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/uutisotsikko2.jpg!
RauhaMees

RauhaMees 23.08.2011 in PPPP

Painakaapas iha huvikseen tuolta home kohdasta forum tai comments ala puolelt pieniä tekstejä: see more. Ja katokkaa kuinka monta sivua postauksia on yhteensä tullu. :)
Ac3Way

Ac3Way 23.08.2011 in PPPP

Anteeksi, mutta nyt repesi perse. :D !http://rom.naurunappula.com/nn/2/260/425/s_u-mad_779189.jpg!
zattwy

zattwy 23.08.2011 in FRC Jokkis

Kyl tossa paketti olis kasassa, mut ei oo varmaa ajetaanko? Osallistujamäärät menny aika heikoks.
PetuK

PetuK 23.08.2011 in FRC Jokkis

Semmosta vaan, että tulooko vielä ns. normikausi jokkista tähän syssyyn?
TehBigBunny

TehBigBunny 23.08.2011 in Hyvä Moldova !

Kyllä. YLE - Välittää.
vaiski75

vaiski75 23.08.2011 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Mää oon muuten hetken aikaa miettiny, että mitä se renderöinti oikeen on. Siihen menee aina niin hurjasti sitä aikaa ja kaikkee. Voisiko Potta valaista hiukan? =) Muuten eikös noihin pöytäkoneisiinkin oo semmosia ulkosia pikku akkuja, jotka estää sitten tuommosen käymisen sähkökatkojen aikana? Siinä mielessä kannettavat on hyviä. =) EMM
Renderöinti (engl. Render) liittyy videon editointiohjelmiin. Se on laskentatoimenpide, jonka ohjelma vaatii, että sille syötetty efekti, esimerkiksi ristikuva, värikorjailu tms. on valmis katsottavaksi ja/tai täysilaatuisena siirrettäväksi nauhalle tai talletettavaksi tietokoneelle. Renderöintiajat olivat pitkiä ja niistä puhuttiin paljon vielä muutama vuosi sitten. Siihen saattoi mennä tuntejakin. Ohjelmat ovat kuitenkin kehittyneet ja tietokoneet tulleet tehokkaammaksi. Reaaliaikaisuus alkaa olla päivän sana. Ainakin vähän heikompilaatuinen katselukuva tarjotaan yleensä heti ja lopullinen laatukin varsin nopeasti. Joissakin ohjelmissa on myös taustarenderöinti ja laskenta tapahtuu samalla kun leikkaaja miettii seuraavaa toimenpidettä. Näin voi käydä, että nykykäyttäjä ei edes tiedosta, mitä renderöinti on ja mihin sitä tarvitaan. Kehitys on ollut todella nopeaa. HD ja runsaasti lisääntynyt kuvan koko palauttaa taas renderöintiajat, mutta toivottavasti vain lyhyeksi ajaksi. Tietokonegrafiikan laskennasta käytetään samaa termiä. EMM
Finski fani

Finski fani 23.08.2011 in Ei mulla muuta

Mää oon muuten hetken aikaa miettiny, että mitä se renderöinti oikeen on. Siihen menee aina niin hurjasti sitä aikaa ja kaikkee. Voisiko Potta valaista hiukan? =) Muuten eikös noihin pöytäkoneisiinkin oo semmosia ulkosia pikku akkuja, jotka estää sitten tuommosen käymisen sähkökatkojen aikana? Siinä mielessä kannettavat on hyviä. =) EMM
Pottae

Pottae 23.08.2011 in Ei mulla muuta

Hmm, pari tuntia leikkailuun yms shittiin.. 6-8h renderöintiin + sähköt poikki kun oli 10min renderöintiä jäljellä = pieni ketutus. Neppis on kivaa. EMM..
Ac3Way

Ac3Way 23.08.2011 in Hyvä Moldova !

Joko?
zattwy

zattwy 23.08.2011 in Ei mulla muuta

villek00 wrote: Kuskina olen. Tulin meilahden sairaalalle 9 aikaan, ja täällä sitä vielä odotellaan. EMM
Mie oon rampannu sie jo kymmenen kuukautta, kaks tai kolme kertaa kuussa. Taksikuski odottelee sillain kivasti aina 3-5 tuntia. EMM!
RauhaMees

RauhaMees 23.08.2011 in Ei mulla muuta

Jee Jee mul on tylsää EMM
villek00

villek00 23.08.2011 in Ei mulla muuta

Kuskina olen. Tulin meilahden sairaalalle 9 aikaan, ja täällä sitä vielä odotellaan. EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 23.08.2011 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: Mä aion kyllä auttaa hienoa Hallitusta ja Urpilaista.. Tästä lähtien menen töihin pyörällä, lopetan tupakoinnin ja haen viinani Virosta.. Ei mulla muuta..
Sfalehtelua kun ei, viälä, veroteta ... Ei mulla muuta.
RealBlocker

RealBlocker 23.08.2011 in Ei mulla muuta

Oho, koulun koneisiin on asennettu windows 7. Viddu ku unohtu muistitikku kotiin, eikä näissä koneissa oo enää COD 1 tai ET:tä. Ei mulla muuta.