Forum - Recent Posts

sjamy

sjamy 15.08.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

IL3: Ihan sua ajatellen otin kuvan tuosta :D
IL3

IL3 15.08.2011 in Oma kulkineesi

Tässä nyt parit ekat kuvat siitä omasta Golfista: Sivusta ulkoa: Ja sisältä: Pistän lisää ja "parempia" kuvia kunhan ehdin ottamaan lisää.
IL3

IL3 15.08.2011 in VW/AUDI Thread

Tässä nyt parit ekat kuvat siitä omasta Golfista: Sivusta ulkoa: Ja sisältä: Pistän lisää ja "parempia" kuvia kunhan ehdin ottamaan lisää.
IL3

IL3 15.08.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

sjamy wrote: *FORSSA PICK NICK 2011* Oli siel sit tämmönenkin... !http://sjamy.1g.fi/kuvat/2011/Forssa%20Pick%20Nick%202011/DSC_2290.jpg/_big.jpg!
Nonnih, tulihan noiden kulkuvälineiden jälkeen ihan kunnon Autostakin kuva! Ja hienosta autosta vielä! :D
FINBULLET

FINBULLET 15.08.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

FINBULLET wrote: Sjamy kuvaillut oikeen merkkisiä autoja tuolla noissa ylemmissä kuvissa.
Kenwortit oli upeita.
FINBULLET

FINBULLET 15.08.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Sjamy kuvaillut oikeen merkkisiä autoja tuolla noissa ylemmissä kuvissa.
Pottae

Pottae 15.08.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Luisukuvia Affenistolta: "Täshä":http://naicou.kuvat.fi/kuvat/FDO+Ahvenisto+/ Vähän on kökköjä ..asetuksia haetaan vielä :p
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.08.2011 in Ei mulla muuta

Jalometalli koettu viikonloppuna ja koulu alkoi tänään. Ei mulla muuta.
Mace

Mace 15.08.2011 in Forza Motorsport 4: Toiveita

Yökisat todellakin haluaisin, koska: Ajovalot, mittarivalot, rata tuntuis eriltä, photomodella sais hienoja kuvia yms. Tois vaihtelua ainaisiin päiväkisoihin. Mutta tuskinpa tulee koska ainaki GT5:ssä yö kisat on jotai n.40fps ja Turn10 pitää sitä 60:ntä.
Latetzki

Latetzki 15.08.2011 in Yleinen happines topic

Kannattaisko säästää samoin tein siihen B-korttiin. Kun etköhän sinä sen kuitenkin hommaa?
FINBULLET

FINBULLET 15.08.2011 in Ei mulla muuta

Närästää Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 15.08.2011 in Ei mulla muuta

Tämmösestä vermeestä on replica storella. Kova oli tämä Soilwork ja Flogging Molly. Ja Stam1nakin pitkästä aikaa. Ei mulla muuta.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.08.2011 in Yleinen happines topic

JEE! 280€ rikkaampi pinkki. Nyt saa säästötili täytettä. Askeleen lähempänä kevarikorttia :) !http://img709.imageshack.us/img709/9391/img1168.png! Sinne meni. Vihree on tarkotuksella vaaleempi kun oikeessa rastafari -värityksessä.
Finski fani

Finski fani 14.08.2011 in Nyt soi?

"Machine head - Locust":http://www.youtube.com/watch?v=8ZmAKMtd58w Hieman liikaa on havaittavissa yhtäläisyyksiä edelliseen albumiin, mutta on tuo tommonen ihan kiva. Kattoo mtä albumi tuo tullessaan kun ilmestyy.
TehBigBunny

TehBigBunny 14.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Elä rupia ! Kohta oot taas rascaana !
Finski fani

Finski fani 14.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

hulluseon wrote: Se on ihan varmasti rascaana. Soon sun vika!!
Eij ole. Hää on yksi parhaista kavereista, mutta seurustelee myös mun toisen parhaimman kaverin kanssa. Sopii kyllä toisilleen täydellisesti. Jos samanlaisen suhteen itekin sais joskus jonkun kanssa aikaseks, niin se olis mahtavaa. Nyt täytyy tyytyä lusikoimaan Warjon kanssa.... =)
hulluseon

hulluseon 14.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Finski fani wrote: Kaverilla tulee vähän samanlaisia "kohtauksia." Joskus sitä ärsyttää, muttei se tiedä mikä sitä ärsyttää, joten sitä ärsyttää se, ettei se tiedä mikä sitä ärsyttää. =D Naiset on joskus hassuja. =P
Se on ihan varmasti rascaana. Soon sun vika!!
Mace

Mace 14.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Emmää tie mutta mulla oli just sellane olo.
Finski fani

Finski fani 14.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

I JMM94 I wrote: Ketuttaa koska alko ketuttaan, ja sen jälkee alko ketuttaa koska ketutus ei loppunu, toisin sanoen, ketuttaa... ai tä?
Kaverilla tulee vähän samanlaisia "kohtauksia." Joskus sitä ärsyttää, muttei se tiedä mikä sitä ärsyttää, joten sitä ärsyttää se, ettei se tiedä mikä sitä ärsyttää. =D Naiset on joskus hassuja. =P
Mace

Mace 14.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Ketuttaa koska alko ketuttaan, ja sen jälkee alko ketuttaa koska ketutus ei loppunu, toisin sanoen, ketuttaa... ai tä?