Forum - Off-topic

Yleinen v*tutus topic

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 12.08.2011

  • 2
Ruottin kaksoistunti...... Zzz
Finski fani

Finski fani 12.08.2011

  • 0
I JMM94 I wrote: Oho, kyllä vituttais toi, itteä vituttaa se ku oon todella laiska peseen hampaita... Täytyy nyt skarpata, sain motivaation... Finskin tilanteesta.
Oliski vaan hampaidenpesun puutteesta tää mun tilanne... Yks reikä hirveesti ei tunnu tän rinnalla...
Mace

Mace 12.08.2011 (edit 12.08.2011)

  • 0
El PiNk DeViL wrote: Ruottin kaksoistunti...... Zzz
Onneks loppu multa ruotti, ainoo vaan että kahesta kurssista 0 (0-3) että ne vielä pitää hoitaa, v*ttu. Tänhetkinen pieni ketutus, pääsin 12:00, bussi tulee 13:10 + matka 40min, onneks voi olla koneella, ei tartte pysäkillä seisoskella. Finski, mulla vaa nyt viimeaikoina ikenet ollu kipeet ja jotenki tuntuu että hampaat "nirskuu" Ei helevata, nyt alotan peseen noita hampaita 10min aamuisi ja iltasi. Muttaku ei aina muista, ja jos muistan, niin en jaksa. Normaalisti pesen kerra viikos, ja seki sellane 15 sek hutasu. Toisinaan joskus illalla "nuolaisen" suuhun vähäse hammastahnaa.. :D :D Varmaa auttaa...
RauhaMees

RauhaMees 12.08.2011

  • 0
Viel 1,5 tuntii kouluuu :(
sjamy

sjamy 12.08.2011

  • 0
Ei koulua.. :) siis FUUUUUUUUUUU!! EI KOULUA :(
Finski fani

Finski fani 12.08.2011

  • 0
I JMM94 I wrote: Finski, mulla vaa nyt viimeaikoina ikenet ollu kipeet ja jotenki tuntuu että hampaat "nirskuu" Ei helevata, nyt alotan peseen noita hampaita 10min aamuisi ja iltasi. Muttaku ei aina muista, ja jos muistan, niin en jaksa. Normaalisti pesen kerra viikos, ja seki sellane 15 sek hutasu. Toisinaan joskus illalla "nuolaisen" suuhun vähäse hammastahnaa.. :D :D Varmaa auttaa...
10 min on liikaa. Kuluttaa hampaita. 2-3 minuuttia on ihan hyvä aika, kuhan pesee huolellisesti... Suosittelen joo pesemään hiukan useemmin nuita hampaita... =)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 12.08.2011

  • 0
Ite pesen joka ilta n. 2min. Koskaa ei oo ollu reijistä tietookaa :)
DarkWarjo

DarkWarjo 13.08.2011

  • 0
Ny kyl vituttaa jo oikeesti... liuta kuvia boxilla, mutta kun ei vaan saa niitä koneelle ku toi fm.net haisee....
Pure Black40

Pure Black40 13.08.2011

  • 0
Net_wörk.
DarkWarjo

DarkWarjo 13.08.2011 (edit 13.08.2011)

  • 1
OHA SE NY SAATANA! äsken pelas fm.net... loggauduin sisään ni ny ei toimi enää se fm4 puolikaan... en ois vittu halunnukkaa niitä kuvia... EDIT: joo ny sai sivun toimimaan, ei näemmä vaa kannata logata sisään, muuten sekoilee. TAAS EDIT2: nooh.. kuvia ei saa silti ulos... turhauttavaa ku pitkästä aikaa innostuu vähä kuvaileen ni seki ilo viedään..
Mace

Mace 14.08.2011

  • 0
Ketuttaa koska alko ketuttaan, ja sen jälkee alko ketuttaa koska ketutus ei loppunu, toisin sanoen, ketuttaa... ai tä?
Finski fani

Finski fani 14.08.2011

  • 0
I JMM94 I wrote: Ketuttaa koska alko ketuttaan, ja sen jälkee alko ketuttaa koska ketutus ei loppunu, toisin sanoen, ketuttaa... ai tä?
Kaverilla tulee vähän samanlaisia "kohtauksia." Joskus sitä ärsyttää, muttei se tiedä mikä sitä ärsyttää, joten sitä ärsyttää se, ettei se tiedä mikä sitä ärsyttää. =D Naiset on joskus hassuja. =P
Mace

Mace 14.08.2011

  • 0
Emmää tie mutta mulla oli just sellane olo.
hulluseon

hulluseon 14.08.2011

  • 0
Finski fani wrote: Kaverilla tulee vähän samanlaisia "kohtauksia." Joskus sitä ärsyttää, muttei se tiedä mikä sitä ärsyttää, joten sitä ärsyttää se, ettei se tiedä mikä sitä ärsyttää. =D Naiset on joskus hassuja. =P
Se on ihan varmasti rascaana. Soon sun vika!!
Finski fani

Finski fani 14.08.2011

  • 0
hulluseon wrote: Se on ihan varmasti rascaana. Soon sun vika!!
Eij ole. Hää on yksi parhaista kavereista, mutta seurustelee myös mun toisen parhaimman kaverin kanssa. Sopii kyllä toisilleen täydellisesti. Jos samanlaisen suhteen itekin sais joskus jonkun kanssa aikaseks, niin se olis mahtavaa. Nyt täytyy tyytyä lusikoimaan Warjon kanssa.... =)
TehBigBunny

TehBigBunny 14.08.2011

  • 0
Elä rupia ! Kohta oot taas rascaana !
Tuomo33

Tuomo33 17.08.2011

  • 0
Tänään tuli taas yksi tampereen reissu, melkein turhaa.. Ensin kaveri joutuu lasketelee lahdesta tänne, sitten tampereelle noin tunnissa, ettei myöhästyisi.. Sitten ku menee ilmouttautumaan, ylätys ylätys mulla ei olekkaan aikaa varattuna :F Tunninverran ne soitteli eri paikkoihin, ja kyseli.. Sitten pääsinkin rötnkeniin, ja tämän jälkeen olisi aika lääkärille. Ylätävää, mutta kyllä. Lääkäri ajat myöhässä ja yksi odotamassa ensiavussa.. Niin veemäisen mukavaa kun tuo tieto kulkee niin perkeleen hyvin..
Alchemist FI

Alchemist FI 18.08.2011

  • 0
Rupee pikkuhiljaa vituttamaan, oikea korva ollu viime sunnuntaista asti lukossa.
RealBlocker

RealBlocker 18.08.2011

  • 0
Olipas taas pitkä koulupäivä. Eihä siinä muuten mitään, mutta kun joutuu oottaa bussia reilu tunnin..
Mace

Mace 18.08.2011

  • 0
Mun koulupäiväni... 8:00 - 12:00 ( 4 tuntia ) Todellisuus 6:00 hereille, 7:10 bussilla kouluun, päästään 11:50 ja 13:00 tulee bussi, joka perillä 13:40, kotona jossai klo 14:00 aikaan. ( 7 tuntia ) Vituttaa...

Write a post

Sign in to post a post.