Forum - Recent Posts
Eikös nää valkoiset vanhat ohjaimet niinku toimi uuvven mustan poksin kanssa??
vai mikäs tässä nyt on...
Mun osat:
Race Air Filter
Race Displacement
Race Brakes
Race Springs
Race AntiRolls
Race Roll Cage
Race Weight Reduction
Race Driveline
Race Renkaat
Max. Leveys
Motegi SP10 Vanteet
Origin Lab etu- ja takapuskurit ja helmat
Myöhässä ovat, ja letkua olen valmis ottamaan :D
Lupasivat laittaa ulostetta niihin
^Carcuun THIIHIIHIIHIIHIHI^
Noh, kuhan ei VAGeihin koske ni saavat olla, toistaiseksi.
DarkWarjo wrote: pyhällä jimmillä, etusivu check check! se jopa ajo sillä kisan numero uuno. EDITOIN! siipi pois ja piti sit filsu vaihtaa sporttiin ku hyppäs pi..Jep jep, niinpä onkin. Onpa nyt meillä ollut huonoja manakeerejä joukossamme. Joutas letkuttaa nekin samaan rahaan.
hulluseon wrote: Kellä? *Ehtii letkuaan valmiiksi*pyhällä jimmillä, etusivu check check! se jopa ajo sillä kisan numero uuno. EDITOIN! siipi pois ja piti sit filsu vaihtaa sporttiin ku hyppäs pi..
DarkWarjo wrote: huh? eikös toisellaki selpikuskilla moinen ollut????? no otan pois, ei mitn.Kellä? *Ehtii letkuaan valmiiksi*
vitu sivu tiltti.
hulluseon wrote: Ei varmaan laitella niitä siipiä, säädettäviä siipiä. Jos löytyy kiinteä nin laita semmonen.huh? eikös toisellaki selpikuskilla moinen ollut????? no otan pois, ei mitn.
DarkWarjo wrote: I CAN HAZ FITSIN ÄKÄNEN SHELBI!? eli päevittelyä etusivalla!Ei varmaan laitella niitä siipiä, säädettäviä siipiä. Jos löytyy kiinteä nin laita semmonen.
I CAN HAZ FITSIN ÄKÄNEN SHELBI!?
eli päevittelyä etusivalla!
sivu yks päivitelty autoa on
Päivitin.
PI 449
Race Clutch
Race Driveline
Race Flywheel
Race Air Filter
Race Tire Compound
Race Pistons
sivu2
mä pettysin ennemmin ratavalikoimaan... tosin niitäkin tuntus olevan kivasti.
TehBigBunny wrote: Tämä ei ole varmaan yllätys kenellekkään. Oleko nää ollut koskaan iloinen ... mistään ? _( Mulle on ihan sama mitä autoja sieltä tulee 500+ riittää varmasti Ihan håmåa kylläkin kun ei ole Porscheja )_Kyllä sitä tulee oltua iloinenkin erinäisistä asioista :)
Tosin ainakin meikäläisen mielestä suurin onkelmahan ei ole se autovalikoima, vaan se potentiaali mitä niistä autoista saa revittyä irti. Nuo vakiona vauhdikkaammat menopelit kun tuppaa olemaan melkosen ykstoikkoisia virityskohteita.
FINBULLET wrote: Petyn kumminkin autovalikoimaan.Tämä ei ole varmaan yllätys kenellekkään. Oleko nää ollut koskaan iloinen ... mistään ? _( Mulle on ihan sama mitä autoja sieltä tulee 500+ riittää varmasti Ihan håmåa kylläkin kun ei ole Porscheja )_
RaabForRehab wrote: ^ Räyhä ei ole tietonen, että toi alempi on faceliftattu versio ja RUF:in on tehty vanhasta? ^Olen tietoinen älä ny hötky. // ongelmia kuvien kans.
Petyn kumminkin autovalikoimaan.
^ Räyhä ei ole tietonen, että toi alempi on faceliftattu versio ja RUF:in on tehty vanhasta? ^