Forum - Recent Posts

PetuK

PetuK 06.08.2011 in PPPP

Eikös nää valkoiset vanhat ohjaimet niinku toimi uuvven mustan poksin kanssa?? vai mikäs tässä nyt on...
villek00

villek00 06.08.2011 in KesäJokkis autosi

Mun osat: Race Air Filter Race Displacement Race Brakes Race Springs Race AntiRolls Race Roll Cage Race Weight Reduction Race Driveline Race Renkaat Max. Leveys Motegi SP10 Vanteet Origin Lab etu- ja takapuskurit ja helmat Myöhässä ovat, ja letkua olen valmis ottamaan :D
hulluseon

hulluseon 06.08.2011 in Forza 4

Lupasivat laittaa ulostetta niihin ^Carcuun THIIHIIHIIHIIHIHI^
IL3

IL3 06.08.2011 in Forza 4

Noh, kuhan ei VAGeihin koske ni saavat olla, toistaiseksi.
hulluseon

hulluseon 06.08.2011 in KesäJokkis autosi

DarkWarjo wrote: pyhällä jimmillä, etusivu check check! se jopa ajo sillä kisan numero uuno. EDITOIN! siipi pois ja piti sit filsu vaihtaa sporttiin ku hyppäs pi..
Jep jep, niinpä onkin. Onpa nyt meillä ollut huonoja manakeerejä joukossamme. Joutas letkuttaa nekin samaan rahaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 06.08.2011 in KesäJokkis autosi

hulluseon wrote: Kellä? *Ehtii letkuaan valmiiksi*
pyhällä jimmillä, etusivu check check! se jopa ajo sillä kisan numero uuno. EDITOIN! siipi pois ja piti sit filsu vaihtaa sporttiin ku hyppäs pi..
hulluseon

DarkWarjo wrote: huh? eikös toisellaki selpikuskilla moinen ollut????? no otan pois, ei mitn.
Kellä? *Ehtii letkuaan valmiiksi*
DarkWarjo

vitu sivu tiltti.
DarkWarjo

hulluseon wrote: Ei varmaan laitella niitä siipiä, säädettäviä siipiä. Jos löytyy kiinteä nin laita semmonen.
huh? eikös toisellaki selpikuskilla moinen ollut????? no otan pois, ei mitn.
hulluseon

DarkWarjo wrote: I CAN HAZ FITSIN ÄKÄNEN SHELBI!? eli päevittelyä etusivalla!
Ei varmaan laitella niitä siipiä, säädettäviä siipiä. Jos löytyy kiinteä nin laita semmonen.
DarkWarjo

I CAN HAZ FITSIN ÄKÄNEN SHELBI!? eli päevittelyä etusivalla!
Pytzi

Pytzi 06.08.2011 in KesäJokkis autosi

sivu yks päivitelty autoa on
Opc Sami

Opc Sami 06.08.2011 in KesäJokkis autosi

Päivitin. PI 449 Race Clutch Race Driveline Race Flywheel Race Air Filter Race Tire Compound Race Pistons sivu2
DarkWarjo

DarkWarjo 06.08.2011 in Forza 4

mä pettysin ennemmin ratavalikoimaan... tosin niitäkin tuntus olevan kivasti.
FINBULLET

FINBULLET 06.08.2011 in Forza 4

TehBigBunny wrote: Tämä ei ole varmaan yllätys kenellekkään. Oleko nää ollut koskaan iloinen ... mistään ? _( Mulle on ihan sama mitä autoja sieltä tulee 500+ riittää varmasti Ihan håmåa kylläkin kun ei ole Porscheja )_
Kyllä sitä tulee oltua iloinenkin erinäisistä asioista :)
kurppak

kurppak 06.08.2011 in Forza 4

Tosin ainakin meikäläisen mielestä suurin onkelmahan ei ole se autovalikoima, vaan se potentiaali mitä niistä autoista saa revittyä irti. Nuo vakiona vauhdikkaammat menopelit kun tuppaa olemaan melkosen ykstoikkoisia virityskohteita.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.08.2011 in Forza 4

FINBULLET wrote: Petyn kumminkin autovalikoimaan.
Tämä ei ole varmaan yllätys kenellekkään. Oleko nää ollut koskaan iloinen ... mistään ? _( Mulle on ihan sama mitä autoja sieltä tulee 500+ riittää varmasti Ihan håmåa kylläkin kun ei ole Porscheja )_
RauhaMees

RauhaMees 06.08.2011 in Forza 4

RaabForRehab wrote: ^ Räyhä ei ole tietonen, että toi alempi on faceliftattu versio ja RUF:in on tehty vanhasta? ^
Olen tietoinen älä ny hötky. // ongelmia kuvien kans.
FINBULLET

FINBULLET 06.08.2011 in Forza 4

Petyn kumminkin autovalikoimaan.
RaabForRehab

RaabForRehab 06.08.2011 in Forza 4

^ Räyhä ei ole tietonen, että toi alempi on faceliftattu versio ja RUF:in on tehty vanhasta? ^