Forum - Recent Posts
Mustanaamio meni nakkikioskkille ja tilasi lihiksen. Myyjä kysyi tuleeko kaikilla täytteillä mustanaamio vastasi: Ei
Ei mulla muuta
Emmä noista välimatkoista tiedä keskityin vaan kyyläilemään ykssarvisia.. joku saa kattoa paljon keskinopeus oli tuolle matkalle ku aika oli 4h 45min, minen jaksa..
Ei muuta, YKSISARVINEN VAROKAA!!
.. ei muuta.
FINBULLET wrote: Tiehallinnon mukaan jos ajaa Oulusta Helsinkiin 120km/h niin aikaa menee 5h34min. Välimatka on 607 km. Emmjep.
Tiehallinnon mukaan jos ajaa Oulusta Helsinkiin 120km/h niin aikaa menee 5h34min.
Välimatka on 607 km.
Emm
sjamy wrote: Näppäilyvirhe.. 700km tai jotain :) puolustelen aikaa sillä että jokaikinen lessu/homo/hullu/virolainen/tai muuten vaan vammanen oli liikenteessä hidastamassa ajoa ruuhka aikaan, ja ne yksisarviset vielä loikki eteen, plöööh! Ei mulla muuta.krhm.. alle 600km ;) noh.. ei takerruta pikkuseikkoihin, mä tiedän et ne yksisarviset on aika vitun ärsyttäviä. itellä ehkä paras saavutus kaasari e30 bemarilla Oulusta Kalajoelle, en muista aikaa, enkä edes välimatkaa, mut laskin sillon trippimittarin mukaa keskinopeudeksi 128km/h, mikä on ihan kiva kun kuitenki kohtuu hyvin oli ohitettavia ja 60 ja 80 alueita... (jee tässä sitä leuhkitaa kaahailulla... sori) //kyl sinne muuten se noin 600km on... tarkistin piruuttani, muistelin et vähemmän ku tol rollallaki muka noin nopeesti sinne kerkesin :D
Näppäilyvirhe.. 700km tai jotain :) puolustelen aikaa sillä että jokaikinen lessu/homo/hullu/virolainen/tai muuten vaan vammanen oli liikenteessä hidastamassa ajoa ruuhka aikaan, ja ne yksisarviset vielä loikki eteen, plöööh!
Ei mulla muuta.
DarkWarjo wrote: oulusta helsinkiin ei ole 600km. ja mä oon ajanu 1.6l toyota corollalla ton matkan 6h. ja otin välissä yli tunnin unet :D ei tässä muuta // hitto, muistin just et en oo ees kova jätkä... isän muuan ex-tyttöystävä veti ton välin johonki neljään tuntiin farkkugolffilla :DNo LOL kuinka tarkan sä tarviit? En muista tuota väliä ajaneeni muutoin kuin joskus 12 vuotiaana rakettirepulla puoleentoista tuntiin mutta Eniro tarjoaa 608km ilman katuosoitteita. Ei mulla muuta. :)
sjamy wrote: Oulu-Helsinki 600km, alle 5 tuntia... :d Ei mulla muuta.oulusta helsinkiin ei ole 600km. ja mä oon ajanu 1.6l toyota corollalla ton matkan 6h. ja otin välissä yli tunnin unet :D ei tässä muuta // hitto, muistin just et en oo ees kova jätkä... isän muuan ex-tyttöystävä veti ton välin johonki neljään tuntiin farkkugolffilla :D
Oulu-Helsinki 600km, alle 5 tuntia... :d
Ei mulla muuta.
FINBULLET wrote: Ei voi muutakun ihmetellä minkälaista grafiikkaa on saatu aikaan.Katsellut varmaan kymmenen videoo.Ottais Rokkistara mallia ja ampuu samanlaista grafiikkaa vitoseen. [url=http://www.youtube.com/watch?v=uEbgTB4a_AA&feature=grec_index[/url]kyllä, vitun makiaa toi enb-graffa, sit ku o viel oikeet autot ja just joku katutekstuuripaketti. harmi vaa ku mul o toi yks vitun hyvä autopaketti mut välil kosahtelee.
Ei voi muutakun ihmetellä minkälaista grafiikkaa on saatu aikaan.Katsellut varmaan kymmenen videoo.Ottais Rokkistara mallia ja ampuu samanlaista grafiikkaa vitoseen.
Bemari
Meikä tässä juo.. öö.. näin monetta Bacardi Breezeriä..
Ei mulla muuta.
"Hyvää yötä":http://www.youtube.com/watch?v=HrJAknuhRxw
Warjo menee nyt vaan kiltisti nukkumaan!
Ei mulla muuta.
Miks tääl äffärceel o nii hilijasta ny? läppää kehiin kerpeles!
ei muuta.
*SE* alkoi nyt maistumaan aika miesmäisellä tahdilla!
Ei mulla muuta.
Jokkis Today
(Kenian Teboil) Jokkis Today seurasi tänään jännittävää B-löbin Kesäjokkiskisaa Hopeakiven rc-autoradalla. Pääosissa, ainakin äänen puolesta olivat tänäänkin DarkWarjo sekä VilleK00, mutta niinhän siinä kävi että nämä urpot tupeksivat ja todellisiksi sankareiksi nousi Räyhä sekä hänen saaaaaatanan nopea supransa jonka kulkua ihmetteli myös suuri Lohes joka heti kisan loputtua huusi "HUIJAA SE SAATANA!" oman supransa ratin takaa.
Ekassa lähdössä noviisina mukana ollut Kavio10 hieman nirhaisi Villeä saaden villen hienosti spinnaamaan. Kisa oli todella tylsä, olisin luultavasti nukahtanut jo parin kierroksen jälkeen, ellei Ville ja Warjo olisi niin kovasti huutaneet ja kisanneet keskenään viidennestä sijasta, jonka Warjo näppärästi vei.
Toisessa lähdössä noviisi Kavio keskeytti sanoin "mä lähen saunaan, pitäkää pisteenne" ja kaasutteli kohti kotiaan. Ekassa mutkassa herra särki ei huomannut vieressään sisäkurvissa ollutta warjoa vaan hieman kiilasi eteen, Warjon väistäessä tapahtui niin että hänen vanavedessä tullut pytzi meinas spinnata Warjon väistäessä hänen kylkeensä. Seuraavalla kierroksella ekaan mutkaan tuli rinnakkain Kaimaani, Warjo ja pytzi, kun mutka oli käsillä tajusi Warjo että ei tule helvettiäkään jos yhtä aikaa siihen yrittää ja päätti jarruttaa äkkiä välistä pois, pytzi tästä häkeltyneenä nykäisi suoraan ulkokurvissa olevan kaijasen kylkeen aiheuttaen hienon pyörähdyksen kaijjaanille, Warjon kuitatessa kummastakin ohi samalla nauraen partaansa. Noh, lopulta kaimaani ja pysti kummatkin osottautui olevansa kuskeina, kuten ihmisinäkin Warjoa parempia ja menivät hänestä ohi, myös Ville päätti Warjon ohittaa ja loppukisa olikin taas helvetin tylsää höttöä, paitsi että nämä saatanan Ville ja Warjo eivät antaneet kenellekkään rauhaa vaan pälättivät menemään.
muutama lyhyt sananen kisaan osallistujilta:
"Miltä nyt tuntuu räyhä?"
"tää o iha sik oossom!"
"Mitä mieltä kisasta, hienosti kakkoseksi tullut kirjolohi?"
"krmh. se on savulohi ja sanonpa vaan että tuo saaketin räyhä huijjaa!"
"kaimaani, mitä mieltä kisasta?"
"vilttu mitä paskaa, tönitään ja muutenki meno ku romurallissa! mä lähen takas turkkusee!"
"pytzi, miksi tönit kaimaania?"
"no vilttu warjon kylkeen mä yritin, ku se kolhi mua ekalla kierroksella, mut se pirulainen jarrutti niin lipes sitten kaimaaniin, sori"
"ville, ajoit pienimmällä ja keveimmällä autolla, pelottiko?"
"No ei muuten mut toi Warjo on ihan hullu shaatana!"
"Ja Warjo, sinun kisasi ei mennyt ihan kuten piti vai?"
"HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAA!"
"Öööö, okeih..."
Seuraava Jokkiskisa ajetaankin sitten ensi lauantaina ja vuorossa on surullisen kuuluisa Suzuka, missä on nähty muunmuassa Villen ja Warjon hurja nokkakolari!
Minä olen Kari Sporttila ja sanon teille, KIPPIS JA KULAUS!
lulwut?
///hyvä että osaa painaa edit-nappia.....
"www.frcjuobbojenvitunhyvätneuvot.com":www.vitunhyvatneuvot.com/
Soon rasisti se sun poksi.