Forum - Recent Posts
"108 orgasmia illassa":http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/vesa-keskinen-avoimena-sain-108-orgasmia-illassa#.Tjl9Nbg9m0M.facebook
Ei mulla muuta..
Mie kyllä jouvvun sit viäl katteleen nuiden nuorten kollien ^(Swimmy ja Sfäde)^ perrään.
^Tshihihi^
Sfäiski..
^Tshihihi^
Eikun joo..
Kiltti on Sfäiski edelleen ja huolehtii varmasti kaikki nukkumaan, ennenkuin lähtee Skimmyn kanssa syömään soraa..
Pelikieltoa napsahtaa pari viikkoa, jos ei nukuta kiltisti!
jimmykojootti wrote: uusimmassako?Kyä.
El PiNk DeViL wrote: Kiva oli tämä esittely Kimmon Sutsukista. Gti:ssä siis. :)uusimmassako?
Kiva oli tämä esittely Kimmon Sutsukista. Gti:ssä siis. :)
Ei ole toistaiseksi uramoodi vakuuttanut, ihan samalta paskalta näyttää vain valikoita vähän muutettu. Muutenkin, kun on ratti paskana niin ei hirvesti intoa ole ajaa umpi tylsää Forzaa.
Taita mennä hankinta ensi vuoden puolelle alekorista tai sitten jää kokonaan välistä. Odotetaan sitä autopelien messiasta since Forza 2 edelleen ja varmaan saadaankin odottaa useita vuosia. Noh eipä mua haittaa, meneepähän rahaa paskaan vähemmän. Nauttikaa te, kun kerran osaatte.
Onneksi en pääse pöndelään. Sinne kuitenkin Sfäiski olisi tuanut tatska-vehkeet ja illan pikkutunneilla oltaisiin saatu hyvä ideä tatuoida kalleuksiin FRC niin suurella kuin vaan pystyy(eli ei kovin suurella) reissun muistoksi. Säälin teitä lähtijöitä... Ette tuu selviimään...
EI VITTU!
Mä niin arvasin.. hohoooo. huhhuh, parhaita ideoita ikinä :D
Kiva oli taas ottaa olutta?
Hmm, jokin tuossa lauseessa nyt haiskahtaa..
Käytiin naapurin sedän kanssa saunassa, kauheet oli löylyt ja kauheesti oli olutta..
Yllättävän puhelias oli naapuri, kiitoksia siitä vain hänelle ja olihan se sitten mukavaa..
Saunassa tuli mieleen se Turku / Naantali reissu ja jotenkin alkoi nuo suupielet taas nykiä ylöspäin..
Ajattelin, että en kerro ja teippaan suuni umpeen..
Mutta...
...
Kerron kuitenkin!
Veljen yksi parhaimpia kavereita jäi tuolla reissulla yhdestä asiasta kiinni ja mä olin että WOOT, niin kertoihan se sitten koko tarinan:
Se oli pari kuukautta sitten herännyt olohuoneen lattialta alasti ja toinen kaveri nukkunut sohvalla, ihan semmoinen normi-ilta..
Siitä tukka ylös ja kohti suihkua..
Suihkussa se oli huomannut, että joku on leikkinyt tussilla ja piirtänyt hänen letkuunsa jotain..
Tarkempi tarkastelu havaitsi letkun päälle piirretyn surunaaman ja letkun alapuolelta löytyi hymynaama..
Ajatteli että nämä on pestävä poies, ennenkuin tästä jäädään kiinni ja tänä päivänäkään se ei muista että miten ne tuli siihen..
Ahkeran 15 minuutin pesun jälkeen, se havaitsi että ne ei lähde poies ja nyt on pakko kysyä kaverilta että muistaako se tästä mitään..
Suihku kiinni ja olohuoneen suuntaan karjaisu: Mitä mun munalle on tapahtunut eilen?!
...
Hetken hiljaisuuden jälkeen kuului vastaus: Ai niinkuin sen tatuoimisen lisäksi?
mmmm.... LÄÄKKEET!mmmmm... LÄÄ... ALKOHOLI
Vetäsin kierrokselta 16,650 drift -pistettä Amalfi Coastilla, vakiolla Mersun CL 65 AMG:llä.
Hauska mutta raskas laite.
No jes! :D
Edit: 18,075 pistettä vetäsin yhellä driftillä koko radan, viri Silvialla.
Sanokaapa mitä luokkaa saatte Amalfin (ei reverse) radalla, 1 kierros.
Varmaa heittämällä tuplat mun pisteistä. Millä RWD:llä vaan.
Eikai mulla muuta.
hulluseon wrote: Darksuppo, hra peräpuikkommmm.... LÄÄKKEET!
DarkWarjo wrote: 'sup?Darksuppo, hra peräpuikko
'sup?
Ei sit. Ryypätään sit tää morkkis pois....
Ja huomenna on uus morkkis.
Alchemist FI wrote: ANTEEKS!!!NO ETTE SAA!!!
TehBigBunny wrote: Nyssie herätit Sfäiskin 'napsun' soon taas wiikon putki. VILTTU SUIN KANS !ANTEEKS!!!
Jos lipsuu isolla käbälällä ^taas^ niin työ tarvitte uuvven kuskin Pöndelään.
TehBigBunny wrote: Nyssie herätit Sfäiskin 'napsun' soon taas wiikon putki. VILTTU SUIN KANS !Sanovat,notta ensimmäisellä viikolla Sfäde vasta lämmittelee.