Forum - Recent Posts
Sfäiski tykkää nyt valittaa..
Sfiikset joutuu leikkaamaan perjantaina poies, tuli käsky ylemmältä taholta ja korvakorujakaan en löytänyt aamulla..
Yksi tyttö kommentoi tänään:
Mä kattelin, että tuleepas sieltä mulcun näköinen kapiainen, mutta se olitkin sinä!
MInnekkä yritit päästä?
"Tänne?":http://forzamotorsport.net/en-us/Default.aspx
Kukaan tietää mistäs sais Boxiin kiintolevyn?
Ei vanhaan eikä Slim -malliin vaan tähän ihan perus kolmekuuskympiin.
Edit: Nyt mulla ei sitten Hintaseuranta.fi aukea...
Miten sanoo forzan sivut:
"Server Error in '/' Application.
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested URL: /404.aspx"
Ei mulla muuta.
ostin kolmoseen vipit myöhemmin, olisi ollut sama ostaa siihenki heti, joten ny ei sit kitsastella.. saapahan jotai ylkkärimateriaalia ihan noin siis niinku käsinkosketeltavaaki
Ääöäöö... tavallisen ostaisin heti jos tietäisin että M5:sen sais myöhemmin Marketplacesta, muttei taida saada.
Menipäs muuten tuollee just ku tuossa viimesessä editoinnissa kuvailin... downgrade ei toimi kyl yhtää niinku pitäs.
Eli mennää sit tolla 1.0.7. editionilla vittu... mikää hyvä modi ei pelaa... enb:stäki saa vaa paskaversion.
LCE ennakko tilattu.
ja BF3:n le
sit ne mäjähtää yhtä aikaa kotio ja mä flippaan ihan sekasi ku en tiiä mitä pelaan.
Piipahdin Ison Omenan Game Stopissa kysäsemässä ja niiden listalla oli tavallinen versio 59 ja collectors edikka 69. Ei lukenut kyllä LCE mikä oli hassua.
Ipodista kadonnut kaikki paitsi 6 biisiä. Muutenkin toimii aina hitaasti. Apple on paska ja imee näitä säkkejä.
Ei mulla muuta.
Kyllä se varmaan niin on että joutuu LCE:n ostaa. Bemari sälät haluais :DD
"CDON.com":http://cdon.fi/pelit/forza_4_lce_limited_edition-14887679?utm_source=hintaseuranta&utm_medium=cpc&utm_campaign=hintaseuranta_click
"NetAnttila":http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=730031&shopId=19653&compartmentId=20171&categoryId=22154&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
Kyllä niitä lisääki löytyy...
I JMM94 I wrote: Elikkä jos ennakkotilaan LCE:n, saan: Forza 4:n metallikotelossa (Ihan kiva) 2012 BMW M5 F10 (Kiinostais) 96-sivuisen "Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear" -kirjan (Kiinostais) 2011 Bugatti Veyron Super Sports (Ihan kiva) 2011 Ferrari 458 Challenge (No jaa..) 2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 (Ihan kiva) 2010 Noble M600 (No jaa..) 2011 Ruf Rt 12 R (Ei tämä ny Porsche korvaa) 1965 Mustang GT Coupe (Kiinostais) 2011 Koenigsegg Agera (Ihan kiva) 1997 Lexus SC300 (Kiinostais) 2011 Ruf RGT-8 (Ei tämä Porsche korvaa) 2011 Tesla Roadster Sport (Mukava) American Muscle Car Pack? (10 autoa) Custom Maalatut BMW -autot (En tartte) Tarroja (Forza 4, Top Gear, Turn 10) (Jes!) VIP status to Forza Fommunity (Hyödyllinen?) BMW Theme to Xbox 360 (Ihan kiva) 70€-85€ Normiversion, saan Forza 4:n peruskotelossa 1965 Mustang GT Coupe (Kiinostais) 2011 Koenigsegg Agera (Ihan kiva) 1997 Lexus SC300 (Kiinostais) 2011 Ruf RGT-8 (Ei tämä Porsche korvaa) 2011 Tesla Roadster Sport (Mukava) Muuta? 43€-60€ Ostan normin ja piste.jokos LCE:n sais tilattua jostain?
Elikkä jos ennakkotilaan
LCE:n, saan:
Forza 4:n metallikotelossa (Ihan kiva)
2012 BMW M5 F10 (Kiinostais)
96-sivuisen "Cars of Forza Motorsport 4 Presented by Top Gear" -kirjan (Kiinostais)
2011 Bugatti Veyron Super Sports (Ihan kiva)
2011 Ferrari 458 Challenge (No jaa..)
2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 (Ihan kiva)
2010 Noble M600 (No jaa..)
2011 Ruf Rt 12 R (Ei tämä ny Porsche korvaa)
1965 Mustang GT Coupe (Kiinostais)
2011 Koenigsegg Agera (Ihan kiva)
1997 Lexus SC300 (Kiinostais)
2011 Ruf RGT-8 (Ei tämä Porsche korvaa)
2011 Tesla Roadster Sport (Mukava)
American Muscle Car Pack? (10 autoa)
Custom Maalatut BMW -autot (En tartte)
Tarroja (Forza 4, Top Gear, Turn 10) (Jes!)
VIP status to Forza Fommunity (Hyödyllinen?)
BMW Theme to Xbox 360 (Ihan kiva)
70€-85€
Normiversion, saan
Forza 4:n peruskotelossa
1965 Mustang GT Coupe (Kiinostais)
2011 Koenigsegg Agera (Ihan kiva)
1997 Lexus SC300 (Kiinostais)
2011 Ruf RGT-8 (Ei tämä Porsche korvaa)
2011 Tesla Roadster Sport (Mukava)
Muuta?
43€-60€
Ostan normin ja piste.
Rayha300 wrote: Kahteen tai kolmeen osaan sitte halkaset sen videon :)Hienointa tässä on se että vanha video oli 20sek pidempi eikä sitä hylätty :p.. 5h 40min meni tuon renderöintiin niin kai mun pitää pätkiä tuo..
"Yhdysvalloissa, siis Yhdysvalloissa":http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/08/outo_pupumies_pelottaa_lapsia_yhdysvalloissa_2764717.html
Ei mulla muuta.
Mökille.
"(MOM DONT READ)"
'Epic'
Pottae wrote: Pieni vtutus. "Hylätty (video on liian pitkä)". Juupuupi ei oikein tykkää yhteistyöstä taas.......................Kahteen tai kolmeen osaan sitte halkaset sen videon :)
Pieni vtutus. "Hylätty (video on liian pitkä)". Juupuupi ei oikein tykkää yhteistyöstä taas.......................