Forum - Recent Posts

TTJK107

TTJK107 02.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Ilmoittautuminen

*Forza Amateur Racing Team - FART* _#107, TTJK107_ _#169, Kingplayer10_ Mitsubishi Starion
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 02.01.2014 in Ei mulla muuta

4 aamua vapautta jäljellä. Ei mulla muuta.
PetuK

PetuK 02.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Ac3Way wrote: Pitäisköhän sitä tulla mukaan, en tosin pärjää yhtään ohjaimen kanssa. Ennen aina ajanut ratilla.
No tietty pitäis!
RauhaMees

RauhaMees 02.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Koht kyll suatana saa riittää tää. Tänääki unohi töissä mikä tietokone oli sanana. Tiesin mistä laitteesta oli kyse, mutta en löytäny pääkoppani syvyyksistä tietokone sanaa. (Olen tietokonekaupassa töissä) Eihä mulla tuu näitä tilanteita ku joka ketun päivä ainakin kerran kaks. Yks juttu hieman jänskättää myös on se että en oo muistanu viime tiistaista lähtien yhtään mitä viime maanantaina on tapahtunu. Täys blackout. Onneks meen näistä asioista puhumaan lääkärin kanssa ens viikolla. Ei mulla muuta ketutusta tähän väliin.
Mace

Mace 02.01.2014 in GTA V

Jos olis PC -versio niin monethan olis "nopeesti" jo selvittäny tiedostoista esim sen että onko jetpackkia pelissä. (ainakin olettaisin). Tai se että onko vuoren sisällä jotain. Tosin se tapa ei olis niin jännä.
KKNGS

KKNGS 02.01.2014 in GTA V

^ kyllä seki paikka on tutkittu. yhtenä päivänä otin selvää niin sielä ei kuulemma mitään muuta tohon liittyvää ole kun se jäätynyt ufo.
RauhaMees

RauhaMees 02.01.2014 in GTA V

Oon aina miettiny: Entäs jos siellä north yankton vai mikä se oli, onkin jotain toho mont chiliadiin liittyvää. Koska porukka ettii vaa perus gta mapista noita juttuja.
KKNGS

KKNGS 02.01.2014 in GTA V

IL3 wrote: Hei, kiitoksia näistä. Eiköhän me ns. amatöörisherlokit päästä taas vähän eteenpäin :D
toivottavasti jotain irtos. tähän easter eggiin ei tiedä vastausta kukaan muu kun rockstar. ja kattellu videoita missä porukka sanoo että lähettäny useita viestejä ja ovat muihin vastannu paitti tätä easter eggia käsitteleviin kysymyksiin. vuosituhannen videopelimysteeri
IL3

IL3 02.01.2014 in GTA V

Hei, kiitoksia näistä. Eiköhän me ns. amatöörisherlokit päästä taas vähän eteenpäin :D
Mace

Mace 02.01.2014 in GTA V

"UV Map":http://i7.minus.com/ibsdeOS7zfET0G.jpg Vaikka todella kiinostunut ollu Vice Cityn, SA:n ja IV:n easter eggseistä, yms "salaisuuksista" ja paikoista niin jostain syystä en oo V:tä jaksanu sen enempää tutkia.
KKNGS

KKNGS 02.01.2014 in GTA V

IL3 wrote: Kaveri kertoi myös että sen vuoren juurelta tai huipulta (en muista kummalta) löytyy jotain piirroksia tai vastaavia joissa myös näkyisi että vuoren sisällä on jotain/sinne pääsee jotenkin. Mites se punainen dinosaurus ihan normi paperikartalla?
Sieltä vuoristokärryn yläpäästä löytyy seinästä sellanen hauska illuminati missä on muna, ufo, ja jetpack: !http://cdn.medialib.computerandvideogames.com/screens/dir_3099/image_309917_940.jpg! Ton kun pistää oikeella tavalla mappiin, niin tuo ufo menee sellaseen paikkaan tuonne fort zancudoon, että kun on 100% peli läpi, oikeeseen aikaan kun menee sinne niin sielä on ufo tietynlaisen rakennelman yllä. Se rakennelma on hissi. Sen hissin oven saa auki bugilla (liittyy varmaan jotenkin tähän). Sit tuon munan ja jetpackin kohalta löytyy molemmilta paikoilta pesäpallomailat. Ite en taas tuosta dinosauruksesta tiedä yhtään mitään kun ei ole niitä porvariversion karttoja. Siitä vaan sit ratkomaan :) e: Räyhä ehti ensin mut mulla on vähä muutenki selitettynä :D
RauhaMees

RauhaMees 02.01.2014 in GTA V

Siellä military alueella on ainakin yks hissi joho yks ufo lähettää tiettyyn aikaan vihreet valoo sen päälle. Joku oli saanu glitchillä oven auki siitä mutta ei se mihkään liikkunu. Sitte glitchaamalla mapin alta näkee jonkun esineen spawni paikan huoneesta johon se hissi menee.
sjamy

sjamy 02.01.2014 in GTA V

Siellä on kahvila jonka pihalla on dinopatsas, en sitten tiedä liittyykö siihen joku easteregg.
IL3

IL3 02.01.2014 in GTA V

Kaveri kertoi myös että sen vuoren juurelta tai huipulta (en muista kummalta) löytyy jotain piirroksia tai vastaavia joissa myös näkyisi että vuoren sisällä on jotain/sinne pääsee jotenkin. Mites se punainen dinosaurus ihan normi paperikartalla?
sjamy

sjamy 02.01.2014 in GTA V

Mulla on tuo Special Editionin kartta, sitä kattelin koirankusen paikannusvalolla ja jotain tekstiä ja sellasta siinä oli, ei kyllä mitään päällinpuolin paljastavaa. En oo löytäny juttua että kukaan olis päässyt sinne sisälle, jotain ihme teorioita netti on kuitenkin täynnä.
IL3

IL3 02.01.2014 in GTA V

Onko kukaan päässy vielä mount chiliadin (?) sisälle? Entäs mitä se dinosaurus paperisella kartalla merkkaa? Ne täältä kenellä on se collectors edition, ootteko tziigannu kartan jo uv-valolla?
KKNGS

KKNGS 02.01.2014 in GTA V

DarkWarjo wrote: Pääasia et pelaa :)
joo, pelaa se, sit kun se haluaa. sen pysty tallentaan mut sit taas valitti että rockstar on pilvessä. vähän ajan päästä kokeilin uudestaan niin sit pelas.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.01.2014 in GTA V

KingPlayer10 wrote: kävin "päivittämässä" rataa niin alko sitte toimimaan. en tiä mikä sit oli.
Pääasia et pelaa :)
KKNGS

KKNGS 02.01.2014 in GTA V

DarkWarjo wrote: Ootkos kokeillu vaik oveluuksissas vaihtaa toiseen hahmoon ja sil?
kävin "päivittämässä" rataa niin alko sitte toimimaan. en tiä mikä sit oli.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.01.2014 in GTA V

KingPlayer10 wrote: nämä ei oo kyllä tylsiä mitkä huomiseen tulee :D eikä olis nekään mitä olen suunnitellu, mutku vitun cloud
Ootkos kokeillu vaik oveluuksissas vaihtaa toiseen hahmoon ja sil?