Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 03.01.2014 in Ei mulla muuta

Villen kommenttin luettua: holy shit... we old... EMM
KKNGS

KKNGS 03.01.2014 in Ei mulla muuta

Uus näyttö. Jimmssistä tilattu 10.12. On hyvä EMM
sjamy

sjamy 03.01.2014 in GTA V

Ite myin peliajassa 3-4:n päivän jälkeen, sen jälkeen arvo alkoi laskea.
IL3

IL3 03.01.2014 in GTA V

Tein just ekan assasination tehtävän ja ostin sen jälkeen jokaisen hahmon kaikilla rahoilla Betta farmaseuticalsin osakkeita. Ne lähtikin hyvin nousuun, mutta kuinka korkeelle ne nousee/kauanko niitä kannattaa pitää ennen myyntiä?
villek00

villek00 03.01.2014 in Ei mulla muuta

Kun ensi SM sarja alkaa, tulee kulunuuksi päivälleen 10v siitä kun mä läksi valtiolle töihin.. Se on kyllä kooooooooooooooovin pitkä aika nyt kun miettii mitä on tapahtunut sinä aikana. Mutta joo, eihän se enää samanlainen paikka ole kuin silloin kun nämä wanhat kävivät siellä. En siis mainitse schimmy, svädeä tai bunnya nimeltä, mutta "eräät" wanhat kun siellä rintamalla olivat.. EMM
FINBULLET

FINBULLET 03.01.2014 in GTA V

!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8450/sAoBt1b9SkKXF_qhbpf0pA/0_0.jpg!
RauhaMees

RauhaMees 03.01.2014 in Ei mulla muuta

Viel 4 tuntii töitä ja sitte viikonloppu.
bizarretrip

bizarretrip 03.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Toivottavasti elisan runkut kytkee mulle netin ennen kauen alkua stana.
Driver181

Driver181 03.01.2014 in Ei mulla muuta

Hajotkaa nii miä hajoon muutaman vuoden päästä perässä.
TrickHat FIN

TrickHat FIN 02.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Suht tasaisia vehkeitä. Paras Mugello Shortilla 1.02.346. Siitä se sit lähtee...
Ac3Way

Ac3Way 02.01.2014 in Ei mulla muuta

Kannattaa repiä kaikki irti mitä pystyy. Paljon lenkkikavereita ja ilmainen kuntosali.
Mace

Mace 02.01.2014 in Ei mulla muuta

MrD St Jimmy wrote: 4 aamua vapautta jäljellä. Ei mulla muuta.
Jep, sama juttu emm
TTJK107

TTJK107 02.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Ilmoittautuminen

*Forza Amateur Racing Team - FART* _#107, TTJK107_ _#169, Kingplayer10_ Mitsubishi Starion
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 02.01.2014 in Ei mulla muuta

4 aamua vapautta jäljellä. Ei mulla muuta.
PetuK

PetuK 02.01.2014 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Ac3Way wrote: Pitäisköhän sitä tulla mukaan, en tosin pärjää yhtään ohjaimen kanssa. Ennen aina ajanut ratilla.
No tietty pitäis!
RauhaMees

RauhaMees 02.01.2014 in Yleinen v*tutus topic

Koht kyll suatana saa riittää tää. Tänääki unohi töissä mikä tietokone oli sanana. Tiesin mistä laitteesta oli kyse, mutta en löytäny pääkoppani syvyyksistä tietokone sanaa. (Olen tietokonekaupassa töissä) Eihä mulla tuu näitä tilanteita ku joka ketun päivä ainakin kerran kaks. Yks juttu hieman jänskättää myös on se että en oo muistanu viime tiistaista lähtien yhtään mitä viime maanantaina on tapahtunu. Täys blackout. Onneks meen näistä asioista puhumaan lääkärin kanssa ens viikolla. Ei mulla muuta ketutusta tähän väliin.
Mace

Mace 02.01.2014 in GTA V

Jos olis PC -versio niin monethan olis "nopeesti" jo selvittäny tiedostoista esim sen että onko jetpackkia pelissä. (ainakin olettaisin). Tai se että onko vuoren sisällä jotain. Tosin se tapa ei olis niin jännä.
KKNGS

KKNGS 02.01.2014 in GTA V

^ kyllä seki paikka on tutkittu. yhtenä päivänä otin selvää niin sielä ei kuulemma mitään muuta tohon liittyvää ole kun se jäätynyt ufo.
RauhaMees

RauhaMees 02.01.2014 in GTA V

Oon aina miettiny: Entäs jos siellä north yankton vai mikä se oli, onkin jotain toho mont chiliadiin liittyvää. Koska porukka ettii vaa perus gta mapista noita juttuja.
KKNGS

KKNGS 02.01.2014 in GTA V

IL3 wrote: Hei, kiitoksia näistä. Eiköhän me ns. amatöörisherlokit päästä taas vähän eteenpäin :D
toivottavasti jotain irtos. tähän easter eggiin ei tiedä vastausta kukaan muu kun rockstar. ja kattellu videoita missä porukka sanoo että lähettäny useita viestejä ja ovat muihin vastannu paitti tätä easter eggia käsitteleviin kysymyksiin. vuosituhannen videopelimysteeri