- 3
Forum - Finnish Racing League
F4SM Kausi 10 - Tuumailut
Pyrkimyksenä olisi saada infoa ulos vielä tämän vuoden aikana... saa nähdä onnistuuko tämä.
Avataan nyt sen verran, että takapotku(ja) tulossa.
- 0
JES!!!
- 0
isoja turboja tai isoja ruuviahtimia? =)
- 0
voi juma
- 0
Periaatteelliset huuot puuttuvasta informaatiosta!
- 0
Nyt on *todella* paha vuosi valita, kaks *erittäin* herkullista autoo listas, kummallaki tullu ajettua erinäisiä ajoja, driftattua ja kisattua, saa nähä kumman valittee.
Edit. No jaa, vahingos Starioniin tein tarrat ja kaikki, kai se sitte on se :D
- 0
Mahtava kalusto ja erityisplussat sallituista hengitysmuutoksista :)
- 3
Pitäisköhän sitä tulla mukaan, en tosin pärjää yhtään ohjaimen kanssa. Ennen aina ajanut ratilla.
- 0
*Forza Amateur Racing Team - FART tiedottaa*
-Ralliart-logoa ilman alustaa, mieluusti lukitsemattomana.-
_- Kisakuljettaja, autona Mitzubishi Starion, ilmottautumiset privalla, aijempi kisakokemus ei välttämätöntä._
- 3
Ac3Way wrote: Pitäisköhän sitä tulla mukaan, en tosin pärjää yhtään ohjaimen kanssa. Ennen aina ajanut ratilla.No tietty pitäis!
- 0
Suht tasaisia vehkeitä. Paras Mugello Shortilla 1.02.346. Siitä se sit lähtee...
- 0
Toivottavasti elisan runkut kytkee mulle netin ennen kauen alkua stana.
- 0
Kolmea autoa kokeillut. Ja se oma feivöritti oli niistä ainoa mikä ei sopinut hanskaan sitten mitenkään päin..nouuuuuuu :(
- 2
Kauden kisakalenteri päivitetty.
- 0
Oliko jossai niit virallisii äsämmän numerotarroja?
- 0
DarkWarjo wrote: Oliko jossai niit virallisii äsämmän numerotarroja?Ei ole pakkoa tälläkään kaudella käyttää numerolätkää, mutta toki saa käyttää. Ainakin se alunperin loheksen värkkäämä fontti ja lätkä ovat käyttökelpoisia.
- 0
Kiitoksia villelle maaleista, komiat ovat.
- 0
Ok. Itsehän en o hetkeen pelannu äsämmää :)
No lyön jotku numerot johonki :)
- 0
DarkWarjo wrote: Ok. Itsehän en o hetkeen pelannu äsämmää :) No lyön jotku numerot johonki :)Mä voin heittää sen pohjan sulle ku seuraavaks avaan boksin. ^ELLEI JOKU SIT ENSIN JO EHDI^
- 1
PetuK wrote: Mä voin heittää sen pohjan sulle ku seuraavaks avaan boksin. ^ELLEI JOKU SIT ENSIN JO EHDI^Mie oon pistäny jo :) -sori-