Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 24.07.2011 in Ei mulla muuta

Railakas mutta kiva viikonloppu takana : D Ei mulla muuta..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.07.2011 in Ei mulla muuta

Oon taas sokerihumalassa näistä Eldoradon Ufomixin ufoista. Tuntuu hassulta. Ei mulla kai mitään muuta.
vaiski75

vaiski75 24.07.2011 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Sfäiski on ottanut pari liikaa. Ei mulla muuta.
En ottanut paria liikaa, vaan kauheesti otin liikaa.. Ei mulla muuta..
Finski fani

Finski fani 24.07.2011 in Ei mulla muuta

Juur tajusin, notta kesähän on kohta ohi... =( Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 24.07.2011 in Ei mulla muuta

Kärähdyksiä ei välttää, niitä vaan pitää oppia sietämään. Ei mulla muuta.
Finski fani

Finski fani 24.07.2011 in PPPP

Aliboz wrote: "We're back in the real world, baby":http://www.youtube.com/watch?v=Maj2-0SDkDU Pientä Talbot pätkää
Komiat ilmeet juu... =)
Aliboz

Aliboz 24.07.2011 in PPPP

"We're back in the real world, baby":http://www.youtube.com/watch?v=Maj2-0SDkDU Pientä Talbot pätkää
savulohi

savulohi 24.07.2011 in KesäJokkis autosi

'92 Supra 2.0 Twin Turbo [päivitetty 27.8.] PI510 Engine and Power Race Air Filter Race Fuel System Street Exhaust Sport Valves Sport Displacement +2 (2.1 L) Sport Intercooler Race Flywheel Platform and Handling Race Brakes Race Springs and Dampers Race Anti-roll Bars Race Weight Reduction Race Fuel System Race Ignition Race Pistons and Compression Sport Camshaft 27.8. Drivetrain Race Clutch Race Transmission Race Driveline Race Differential Tires and Rims 20" Dymag 9 Spoke (max) Race Tire Compound Front Tire Width max (245/25R20) Rear Tire Width max (265/25R20) Aero and Appearance Bomex Street Side Skirts
Pottae

Pottae 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Nikon D90 on ihana♥ Vaikka olikin vähän "sponssihankinta", niin silti tykkän :D Varsinkin nyt, kun oon hankkinu siihen kivoja putkia. :)
sjamy

sjamy 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Latetzki: Canonin 600D tai Nikonin D7000 on järkiostoksia, taattua laatua. D7000 kohinan kesto ja dynamiikka vetää vertoja ff-rungoille. Jos on laittaa enemmän rahaa niin suosittelen Canonin 7D:tä. Jos itse olisin nollapisteestä ostamassa kameraa, se olisi tuo D7000. Kannattaa mennä kauppaan ja hypistellä kaikkia, valita se, mikä istuu käteen parhaiten ja minkä ominaisuudet tuntuu sopivimmilta. Putket on se laadun tekijä, heti kuvaajan jälkeen ;) ////DarkWarjolle vielä, kyllä tuommonen tamronikin tuntuu höyheneltä verrattuna 70-200mm f2.8 zoomin tai puhumattakaan 300mm f2.8 kiinteän jälkeen :D Pottae: itellä on runkona tällä hetkellä d300s, siinä on sama kenno tuon d90:n kans, vaikka muuten onkin lähes eri kamera, kiitettävää jälkeä tulee. Ja niin, jos joku on hyvää kameraa etsimässä niin tuo d90 hinnat pyörii käytettynä 400e hujakoilla, suosittelen. Siihen kaveriksi 50mm f1,8 niin johan kelpaa.. tulipa vuodatettua taas :D
TeroKortelainen

TeroKortelainen 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Juu, niinkuin olen tainnut aiemminkin mainita, niin esim. Canonin 1000D on loistolaite alkuun ja miksei pidemmällekin. Nytkin viikonloppuna napsin tuollaisella Kardaanikunkussa n. 2500 kuvaa ja reilun vuoden saldo on 25800 laakia. Canonin omalla akulla vetää ilman salamaa kevyesti reilut 3000 kuvaa yhdellä latauksella eikä muutenkaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia tuon kanssa. EDIT: Ja alla olevasta kansiosta löytyy viime viikonlopun Sambacrossista Sami Pakkalan komeahko kaato päätykatsomosta kuvattuna: "Kaato":http://s205.photobucket.com/albums/bb17/Tero80/Moottoriurheilu/Sambacross%202011/
villek00

villek00 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

FGB Mudi wrote: Canonin EOS 1000D taitaa olla ensimmäinen "hyvä" ehdokas. Uuden hinta varmaan 350-400€ Jos nyt hommiin pääsisi niin ostaisin myös itse järkkärin.
Tuo 1000D löytyy itseltä, ja on aika kelpo laite hintaansa nähden. Ensin kittiputkella harjoittelemaan, sitten uutta putkea, ja sitten uutta ja parempaa runkoa siihen ja sitten taas parempaa putkea (ja sen jälkeen konkurssi). "Muutama kuva Red Bull Super Hit 2011 Tapahtumasta, Hyvinkäältä":http://ville.1g.fi/kuvat/Red+Bull+Super+Hit+2011
Mudinski

Mudinski 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

FINBULLET wrote: Tekis mieli ostaa joku tommonen Cänön tai Nikon.Ne on vaan niin kalliita.
Canonin EOS 1000D taitaa olla ensimmäinen "hyvä" ehdokas. Uuden hinta varmaan 350-400€ Jos nyt hommiin pääsisi niin ostaisin myös itse järkkärin.
FINBULLET

FINBULLET 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Tekis mieli ostaa joku tommonen Cänön tai Nikon.Ne on vaan niin kalliita.
Latetzki

Latetzki 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Erot taitaa olla niin pienet(?) etten taida edes harkita. Kova on hinta tuolla 550D:lläkin minusta.
DarkWarjo

DarkWarjo 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

sjamy wrote: Tamronin uusissa putkissa vakaajat on hypänny älyttömän askeleen eteenpäin, ja muutenkin laatu on lähes loistavaa jos saa hyvän kappaleen. Pitäis itekkin ostaa joku kevyempi reissuzoom, kun päivän kantaa jotain muutaman kilon jöötiä+rungon paino, olkavarsi on illalla 'hieman' hellänä :D
Ei toi tamronikaa kevyt enää ole :D toiki tosiaan just sitä iha pränikkää mallia ja alkaa jo paino tuntua. Late, laita samantien 600d ni saa sen käntyvän näytön, saatanan hyvä jos esim. tahtoo matalalta ottaa kuvia, eikä se tainnu enää hirveen paljoo kalliimpikaan olla.
Latetzki

Latetzki 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Vähän miettiny jos vaihtais reilun 3 vuotta vanhan Sony Alpha 200:n Canonin 550D:hen. 550D:n kokeilun jälkeen tuntunu nuo Sonyn ottamat kuvat selvästi huonommilta. Kuvat on parempia, livekuva näytöllä, videokuvaus...
sjamy

sjamy 24.07.2011 in Valokuvaaminen ja kuvien/gallerioiden esittelemine

Tamronin uusissa putkissa vakaajat on hypänny älyttömän askeleen eteenpäin, ja muutenkin laatu on lähes loistavaa jos saa hyvän kappaleen. Pitäis itekkin ostaa joku kevyempi reissuzoom, kun päivän kantaa jotain muutaman kilon jöötiä+rungon paino, olkavarsi on illalla 'hieman' hellänä :D
hulluseon

hulluseon 24.07.2011 in PPPP

Jotain 80-luvun alkupuolelta.
Schimanski76

Schimanski76 24.07.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Minulla olis tämmönen pikku probleema. Eli siskon sulhasehdokkaalla on tämmönen Yamaha RD125 kevari. Ja ilman sitä YPVS systeemiä. No oli männä pytty ihan kuraksi ja mäntä kanssa. Porausvara ei enää riitä ja uutta sylinteriä pitäs varmaan alkaa metsästää. Niin kysynkin nyt, notta käykö DT:n sylinteri tähän RD:hen vaikö eikö käy ja miksi se ei sitten käy?
En tiedä sylintereistä,mutta siskosi sulhasehdokas on hieno mies! Jammu RD125!!! Mikä vuosimalli?