Forum - Recent Posts
Railakas mutta kiva viikonloppu takana : D
Ei mulla muuta..
Oon taas sokerihumalassa näistä Eldoradon Ufomixin ufoista. Tuntuu hassulta.
Ei mulla kai mitään muuta.
Schimanski76 wrote: Sfäiski on ottanut pari liikaa. Ei mulla muuta.En ottanut paria liikaa, vaan kauheesti otin liikaa.. Ei mulla muuta..
Juur tajusin, notta kesähän on kohta ohi... =(
Ei mulla muuta.
Kärähdyksiä ei välttää, niitä vaan pitää oppia sietämään.
Ei mulla muuta.
Aliboz wrote: "We're back in the real world, baby":http://www.youtube.com/watch?v=Maj2-0SDkDU Pientä Talbot pätkääKomiat ilmeet juu... =)
"We're back in the real world, baby":http://www.youtube.com/watch?v=Maj2-0SDkDU
Pientä Talbot pätkää
'92 Supra 2.0 Twin Turbo [päivitetty 27.8.]
PI510
Engine and Power
Race Air Filter
Race Fuel System
Street Exhaust
Sport Valves
Sport Displacement +2 (2.1 L)
Sport Intercooler
Race Flywheel
Platform and Handling
Race Brakes
Race Springs and Dampers
Race Anti-roll Bars
Race Weight Reduction
Race Fuel System
Race Ignition
Race Pistons and Compression
Sport Camshaft 27.8.
Drivetrain
Race Clutch
Race Transmission
Race Driveline
Race Differential
Tires and Rims
20" Dymag 9 Spoke (max)
Race Tire Compound
Front Tire Width max (245/25R20)
Rear Tire Width max (265/25R20)
Aero and Appearance
Bomex Street Side Skirts
PI510
Engine and Power
Race Air Filter
Race Fuel System
Street Exhaust
Sport Valves
Sport Displacement +2 (2.1 L)
Sport Intercooler
Race Flywheel
Platform and Handling
Race Brakes
Race Springs and Dampers
Race Anti-roll Bars
Race Weight Reduction
Race Fuel System
Race Ignition
Race Pistons and Compression
Sport Camshaft 27.8.
Drivetrain
Race Clutch
Race Transmission
Race Driveline
Race Differential
Tires and Rims
20" Dymag 9 Spoke (max)
Race Tire Compound
Front Tire Width max (245/25R20)
Rear Tire Width max (265/25R20)
Aero and Appearance
Bomex Street Side Skirts
Nikon D90 on ihana♥ Vaikka olikin vähän "sponssihankinta", niin silti tykkän :D Varsinkin nyt, kun oon hankkinu siihen kivoja putkia. :)
Latetzki:
Canonin 600D tai Nikonin D7000 on järkiostoksia, taattua laatua. D7000 kohinan kesto ja dynamiikka vetää vertoja ff-rungoille. Jos on laittaa enemmän rahaa niin suosittelen Canonin 7D:tä.
Jos itse olisin nollapisteestä ostamassa kameraa, se olisi tuo D7000.
Kannattaa mennä kauppaan ja hypistellä kaikkia, valita se, mikä istuu käteen parhaiten ja minkä ominaisuudet tuntuu sopivimmilta. Putket on se laadun tekijä, heti kuvaajan jälkeen ;)
////DarkWarjolle vielä, kyllä tuommonen tamronikin tuntuu höyheneltä verrattuna 70-200mm f2.8 zoomin tai puhumattakaan 300mm f2.8 kiinteän jälkeen :D
Pottae: itellä on runkona tällä hetkellä d300s, siinä on sama kenno tuon d90:n kans, vaikka muuten onkin lähes eri kamera, kiitettävää jälkeä tulee.
Ja niin, jos joku on hyvää kameraa etsimässä niin tuo d90 hinnat pyörii käytettynä 400e hujakoilla, suosittelen. Siihen kaveriksi 50mm f1,8 niin johan kelpaa.. tulipa vuodatettua taas :D
Juu, niinkuin olen tainnut aiemminkin mainita, niin esim. Canonin 1000D on loistolaite alkuun ja miksei pidemmällekin. Nytkin viikonloppuna napsin tuollaisella Kardaanikunkussa n. 2500 kuvaa ja reilun vuoden saldo on 25800 laakia. Canonin omalla akulla vetää ilman salamaa kevyesti reilut 3000 kuvaa yhdellä latauksella eikä muutenkaan ole ollut minkäänlaisia ongelmia tuon kanssa.
EDIT: Ja alla olevasta kansiosta löytyy viime viikonlopun Sambacrossista Sami Pakkalan komeahko kaato päätykatsomosta kuvattuna:
"Kaato":http://s205.photobucket.com/albums/bb17/Tero80/Moottoriurheilu/Sambacross%202011/
FGB Mudi wrote: Canonin EOS 1000D taitaa olla ensimmäinen "hyvä" ehdokas. Uuden hinta varmaan 350-400€ Jos nyt hommiin pääsisi niin ostaisin myös itse järkkärin.Tuo 1000D löytyy itseltä, ja on aika kelpo laite hintaansa nähden. Ensin kittiputkella harjoittelemaan, sitten uutta putkea, ja sitten uutta ja parempaa runkoa siihen ja sitten taas parempaa putkea (ja sen jälkeen konkurssi). "Muutama kuva Red Bull Super Hit 2011 Tapahtumasta, Hyvinkäältä":http://ville.1g.fi/kuvat/Red+Bull+Super+Hit+2011
FINBULLET wrote: Tekis mieli ostaa joku tommonen Cänön tai Nikon.Ne on vaan niin kalliita.Canonin EOS 1000D taitaa olla ensimmäinen "hyvä" ehdokas. Uuden hinta varmaan 350-400€ Jos nyt hommiin pääsisi niin ostaisin myös itse järkkärin.
Tekis mieli ostaa joku tommonen Cänön tai Nikon.Ne on vaan niin kalliita.
Erot taitaa olla niin pienet(?) etten taida edes harkita. Kova on hinta tuolla 550D:lläkin minusta.
sjamy wrote: Tamronin uusissa putkissa vakaajat on hypänny älyttömän askeleen eteenpäin, ja muutenkin laatu on lähes loistavaa jos saa hyvän kappaleen. Pitäis itekkin ostaa joku kevyempi reissuzoom, kun päivän kantaa jotain muutaman kilon jöötiä+rungon paino, olkavarsi on illalla 'hieman' hellänä :DEi toi tamronikaa kevyt enää ole :D toiki tosiaan just sitä iha pränikkää mallia ja alkaa jo paino tuntua. Late, laita samantien 600d ni saa sen käntyvän näytön, saatanan hyvä jos esim. tahtoo matalalta ottaa kuvia, eikä se tainnu enää hirveen paljoo kalliimpikaan olla.
Vähän miettiny jos vaihtais reilun 3 vuotta vanhan Sony Alpha 200:n Canonin 550D:hen. 550D:n kokeilun jälkeen tuntunu nuo Sonyn ottamat kuvat selvästi huonommilta. Kuvat on parempia, livekuva näytöllä, videokuvaus...
Tamronin uusissa putkissa vakaajat on hypänny älyttömän askeleen eteenpäin, ja muutenkin laatu on lähes loistavaa jos saa hyvän kappaleen. Pitäis itekkin ostaa joku kevyempi reissuzoom, kun päivän kantaa jotain muutaman kilon jöötiä+rungon paino, olkavarsi on illalla 'hieman' hellänä :D
Jotain 80-luvun alkupuolelta.
hulluseon wrote: Minulla olis tämmönen pikku probleema. Eli siskon sulhasehdokkaalla on tämmönen Yamaha RD125 kevari. Ja ilman sitä YPVS systeemiä. No oli männä pytty ihan kuraksi ja mäntä kanssa. Porausvara ei enää riitä ja uutta sylinteriä pitäs varmaan alkaa metsästää. Niin kysynkin nyt, notta käykö DT:n sylinteri tähän RD:hen vaikö eikö käy ja miksi se ei sitten käy?En tiedä sylintereistä,mutta siskosi sulhasehdokas on hieno mies! Jammu RD125!!! Mikä vuosimalli?