Forum - Recent Posts
Eikä jänes.
Ei mulla muuta.
Ei kalja kellu. *snif*
Ei mulla muuta.
Viikonloppuna rallia ja kaljakelluntaa. Vielä tarvihen jonkun kellunta vehkeen. Ei jaksais odottaa koko viikkoa...
Ei mulla muuta.
Vakuutettupostilähetys tuon kokoselle paketille on n. 20e.
FIN xxDRIFTERxx wrote: Hurjaa kun mut puhallutetaan päivän aikana kaksi kertaa.Helvetin hyvä että puhalluttelevat... mikään liikentees ei vituta enempää ku rattijuopot. Jos mä joudun sen takia pysähtyyn että poliisi haluaa varmistaa ajanko selvinpäin ni pysähdyn mielelläni.
Maanantai, arki, paska duuni... mutta hommat pulkassa vihdoin...
Ei mulla vissii muuta.
!http://img143.imageshack.us/img143/4719/a2003.jpg!
!http://img3.imageshack.us/img3/3623/a2002.jpg!
!http://img11.imageshack.us/img11/5264/a20001n.jpg!
Siitä täysin toimiva "järkkäri" jota suosittelisin erityisesti aloittelevalle valokuvaajalle. Näytössä tai linsseissä ei ole naarmuja, eikä oikeastaan mitään käytön jälkiä ole nähtävissä. USB-johdon portissa saattaa ilmetä kosketushäiriöitä jos sitä liikuttelee, käytän itse muistikortinlukijaa sen sijaan kun se on nopeampi tapa ja ei käytä kameran akkua. Kaikki pelaa normaalisti sitä lukuunottamatta. Kamera on ostettu keväällä '08 suomalaisesta Magnet-E -verkkokaupasta. Olen myymässä kameraa sen takia koska olen vaihtamassa kalliimpaan malliin.
*Mukaan tulee:*
- Sonyn F3.5-5.6/18-70mm -objektiivi
- Linssisuoja
- Akku ja laturi
- Kingstonin 8GB:n Compact Flash -muistikortti
- Ohjekirjat ja yms. paperit
- Kaulahihna
Pahoittelut kuvien laadusta. Puhelimella otettu. Toimituskuluista en tiedä. Alkuperäistä pakkausta ei enää ole, *kuitti löytyy.*
Hinta: 200€
S-postini: lauri.tolppa[ät]hotmail.com
PetuK wrote: Viltun ecotecit.. EI MULLA MUUTA!!Vai on tuo 2.8t V6 kone myös Ecotykki :p Ei mulla muuta !
Hurjaa kun mut puhallutetaan päivän aikana kaksi kertaa.
Vulgar display of ei mulla muuta.
Viltun ecotecit..
EI MULLA MUUTA!!
Oooo... Maanantai.
Ei mulla muuta.
Tulin just töistä, nyt nukkumaan.
Ei mulla muuta.
Top gearin lopetus oli aikas hauska.
Ei mulla muuta.
Yöpala, Taistelutoverit E9 ja unille.
Ei mulla muuta.
FRC on muuten erittäin asiallinen sivusto, yksinäisyyden keskeltä on helppo samastua joukkoon.
Ei mulla muuta.
hulluseon wrote: Minulla olis tämmönen pikku probleema. Eli siskon sulhasehdokkaalla on tämmönen Yamaha RD125 kevari. Ja ilman sitä YPVS systeemiä. No oli männä pytty ihan kuraksi ja mäntä kanssa. Porausvara ei enää riitä ja uutta sylinteriä pitäs varmaan alkaa metsästää. Niin kysynkin nyt, notta käykö DT:n sylinteri tähän RD:hen vaikö eikö käy ja miksi se ei sitten käy?Muistelisin ettei jostain kumman syystä kävisi.. En ole ihan varma, mutta kutina on kyllä kova.. Eikös noita 180CC pyttyjä saa vieläkin kaupasta, eikä ne ainakaan markka-aikaan ollut missään hinnan kiroissa.. Vai oliko se 190CC, no anyway.. Halvempi oli se kuin vakiopytty.. E. Nyt tuli mieleen, että oliko se sittenkin 170CC?
Kyllä näin on.Melkein nukahdin taas kesken kisan.
Ihanpa oli hyvää kisaa se ensimmäinen puolisko, toinen oli sitten tylsää. Alonsokin sai sitten varikolle kyydin. Muistanpa kun Häkkinen monta kertaa aikoinaan joutu turvautumaan tuohon samaan kyytiin.