Forum - Recent Posts

Rusty McSteele

Rusty McSteele 28.12.2013 in GTA V

Nikde wrote: Mites kun ite ostin kämpän mihin kuulu 6 auton talli. Voinko ostaa myöhemmin isomman tallin menettämättä kämppää? Vai jääkö mulle sekä toi kämppä että tallipaikat käyttöön?
Juu voit. Saat vissin rahatkin takaisin tosta nykyisestä kämpästäsi kun vaihdat. Edit: Talli kuuluu samaan pakettiin kuin kämppä ja voit omistaa kerrallaan vaan yhtä tallia/kämppää.
Nikde

Nikde 28.12.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: Ostamalla. Halvin 2 auton talli 25.000Cr. Halvin 10 auton talli 205.000Cr. Ja itte sanoisin että säästä rahat suoraan tohon 10 auton talliin, koska sinulla voi olla vain 1 talli
Mites kun ite ostin kämpän mihin kuulu 6 auton talli. Voinko ostaa myöhemmin isomman tallin menettämättä kämppää? Vai jääkö mulle sekä toi kämppä että tallipaikat käyttöön?
joonas6

joonas6 28.12.2013 in GTA V

Siis Ronilta Lesteriltä Ja näiltä muilta saa näitä tehtäviä ja voi ajaa Raceja ja LTS YMS. mutta ei tässä muita töitä ole.
Lehtinenn

Lehtinenn 28.12.2013 in GTA V

Onkohan kyseisessä pelissä helpohko saada työ, josta kuulin huhua et myös onlinessa voi saada työn vai olenko väärässä?
Rusty McSteele

Rusty McSteele 28.12.2013 in GTA V

Lehtinenn wrote: Kävin tuossa ostamassa gta v vihdoin, joten olisi muutama kysymys. Kyseisessä pelissä online muodossa, miten voi saada autotallin/talon?
Otat puhelin ja sieltä netti esiin. Dynasty 8 real estaten sivuilta löydät listan kaikista kiinteistöistä, sitten rippuu rahapussin suuruudesta miten hienoon kämppään on varaa.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.12.2013 in Ei mulla muuta

hulluseon wrote: Juupa, Hulli pelit Livessä on pelailtu. Uutenvuotenpäivänä loppuu Kultapossulta henki ja nyt sitä ei enää elätetä. Mukavia ja vähemmän mukavia hetkiä yhdessä on vietetty, mutta nyt saapi jäädä tämä harrastaminen vähemmälle. Fanatecin ja Forzat möin kaverille jo aikoja sitten eli hyllyyn jäi enää noita sandbox ja Lego pelejä. Tosin boksikin siirtynee pois yhteyskaapelin päästä. EMM
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo........ itq tulloo! Hieno mies oli tää hulli livessä, tämän kerran myönnän. En toiste.
KKNGS

KKNGS 28.12.2013 in GTA V

Rockstarin supportissa oli seuraavaa:
In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear). If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty and would like to have the money removed from your account immediately, you can submit a request to us to have your balance properly adjusted. Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.12.2013 in GTA V

Ostamalla. Halvin 2 auton talli 25.000Cr. Halvin 10 auton talli 205.000Cr. Ja itte sanoisin että säästä rahat suoraan tohon 10 auton talliin, koska sinulla voi olla vain 1 talli
Lehtinenn

Lehtinenn 28.12.2013 in GTA V

Kävin tuossa ostamassa gta v vihdoin, joten olisi muutama kysymys. Kyseisessä pelissä online muodossa, miten voi saada autotallin/talon?
villek00

villek00 28.12.2013 in GTA V

FINBULLET wrote: Nyt ne on keksinyt jonkun kuolemattomuus glitsin.Ja kyse ei ole passive modesta.
No voi video.. Pysyn jatkossakin tämän uuden Mario 3D Worldin parissa :)
FINBULLET

FINBULLET 28.12.2013 in GTA V

Nyt ne on keksinyt jonkun kuolemattomuus glitsin.Ja kyse ei ole passive modesta.
hulluseon

hulluseon 28.12.2013 in Ei mulla muuta

Juupa, Hulli pelit Livessä on pelailtu. Uutenvuotenpäivänä loppuu Kultapossulta henki ja nyt sitä ei enää elätetä. Mukavia ja vähemmän mukavia hetkiä yhdessä on vietetty, mutta nyt saapi jäädä tämä harrastaminen vähemmälle. Fanatecin ja Forzat möin kaverille jo aikoja sitten eli hyllyyn jäi enää noita sandbox ja Lego pelejä. Tosin boksikin siirtynee pois yhteyskaapelin päästä. EMM
joonas6

joonas6 28.12.2013 in Ei mulla muuta

Siis nyt puhun tästä pelistä. En tv sarjasta. Sekin kyllä parhautta. EMM
Mace

Mace 28.12.2013 in Ei mulla muuta

E: moro
villek00

villek00 28.12.2013 in Ei mulla muuta

Bongasin tänään punaisen Datsun säxän (ehkä 180sx), jossa oli alla...
PÖLYKAPSELIT! EMM..
FINBULLET

FINBULLET 28.12.2013 in Ei mulla muuta

Kolmos kausi onkin sit täyttä paskaa EMM
THE FRC

THE FRC 28.12.2013 in F4SM Kausi 10 - Tuumailut

Pyrkimyksenä olisi saada infoa ulos vielä tämän vuoden aikana... saa nähdä onnistuuko tämä. Avataan nyt sen verran, että takapotku(ja) tulossa.
joonas6

joonas6 28.12.2013 in Ei mulla muuta

The Walking dead Season 2 Episode 1 läpi.. Parhautta. EMM
Mace

Mace 28.12.2013 in GTA V

"Grand Senora Jumps":http://www.youtube.com/watch?v=7HrtqM0Pr2c "Rata Social Clubissa":http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/cZgUOjjpYEqaTPNUn52N0g?platformId=1 Oma ennätys toi videossa oleva 1:10.205 , helppo parantaa. Tämmöstä pienimuotosta taim atakkia. Ja sitte pieni kooste "mokista":http://www.youtube.com/watch?v=TjdtpmVOypM joita tullu molemmilla pätkillä.
sjamy

sjamy 28.12.2013 in GTA V

DarkWarjo wrote: se o muuten nii kerrottu siin tutoriaalissaki ;)
Kuka nyt semmosia...