Forum - Recent Posts
No sit se kualee nälkään keksiviikkona.
TehBigBunny wrote: Kaheksal markal syä jo hyvi ! // Se vaan jua ne rahat :(Nii-i, mitä sitten?
Kaheksal markal syä jo hyvi !
// Se vaan jua ne rahat :(
Finski fani wrote: Ko ei oo rahhoo, niin ei voi syyvvä... =(Jumalauta! Kenen kanssa mä ryyppään Elokuussa, jos sä nyt kuolet nälkään! Laitat nyt sen Osuuspankin tilinumeron tähän ja jokainen laittaa sinne vaikka €uron, niin popsit sitten vatsasi täyteen..
Jokkis nähty, ja mahtavaa oli! Kuvia pukkaa jossain välissä ensiviikolla, kunhan jaksaa aloittaa tuon perkaamisen :) Nyt voi tästä sitten ottaa muutaman kylmän juoman.. Tai jotain.. :D
Ko ei oo rahhoo, niin ei voi syyvvä... =(
"http://jalopnik.com/5817745/":http://jalopnik.com/5817745/
Vähän aikaa sitten söin Nugetteja chili sekä sweet & sour dipillä ja riisiä totta kai lisukkeena.
vaiski75 wrote: Soita Pizza tai jotain! Äläkä usko Skimmyä, ei se sora oikeasti ole hjyvää..Vähän BBQ-soossia ... ja kuus romillea niin avot !
Finski fani wrote: Mulla on kaapit tyhjänä. En oo syöny tänään mitään... =,( Hieman alkaa nälkä oleen... Huomenna sitten!Soita Pizza tai jotain! Äläkä usko Skimmyä, ei se sora oikeasti ole hjyvää..
Mulla on kaapit tyhjänä. En oo syöny tänään mitään... =,( Hieman alkaa nälkä oleen... Huomenna sitten!
Ensin söin pizzaa jossa oli kinkkua,aurajuustoa ja ananasta.Parin tunnin jälkeen nakkikeittoa.
Savustetulla paprikalla maustettuja kananrinta filleitä. Pannulla myäs vähän sipulia.
Salaatin kanssa naatittuna.
Tuli oltua Jokkista seuraamassa. Kyllä se on heino laji tapahtumaaki riitti :D
I JMM94 I wrote: Vois olla hienompi jos helmat olis samaa tasoa, emt. kuhan taidan luulla vaa. Edit: (< yllätys yllätys) Onko shopattu? Koska nokka näyttää jotenki suurelta.ei oo shoppi... se vaan on ilm. tehty oikeista kyllikin osista jotka on aika isoja verrattuna primeraan.
kanapihviä, naudanpihviä, possupihviä, tuoresalaattia, grillisalaattia ja herkkusieniä mihin juusto sisälle pekoni ympärille ja käytetty uunissa...
AIVAN SAATANAN HYVÄÄ!
Ac3Way wrote: Djokovic on ihan hullu!Ei ole sukua.
Djokovic on ihan hullu!