pokalemestari
26.06.2011 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
I JMM94 I wrote:
Syön ja syön... no, ostin K-kaupasta Mad-Crock Chocolaten, elikkä kaakaon makuinen energiajuoma (normaalisti en juo energiajuomia, mutta tölkki kokoelmaan taas yksi erilainen) Ihan hyvän makuista oli, mutta rupesin miettiin kun periaatteessa maitotuote niin mikähän on päivämääräys.
No katsoin kylkeä > Parasta ennen: katso pohja, okei katsoin pohjan > 11.02.11 elikkä noin 4kk vanhaa vaan... hmm. Ja tänään (22.6.11) ostin tuon.
Mitähän siellä kaupassa sanoisivat jos menisin sanoon että myyvät 4kk vanhaks mennyttä MAITOTUOTETTA :D
Luultavasti pelkkä lisäaineesta saatu maku. Luonnollista tavaraa nähnytkään. Asiasta jotain tietävät voivat kyllä selventää jos olen täysin hakoteillä.
Schimanski76
26.06.2011 in
Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?
Ripsejä ja Kotiteollisuus-makkarata rillissä.Vosterssia juomana liikaa.
^hik^
TehBigBunny
26.06.2011 in
PPPP
Housut meinas pudota.
Ei mulla muuta.
TehBigBunny
26.06.2011 in
KesäJokkis autosi
26.6.
Race Air Filter
PI 288
TehBigBunny
26.06.2011 in
PPPP
Perusmenu
-> Storefront
-> My Storefront
( Y ) My Details
Sieltä sitten View Friends / Favourites
Kun menet tota kautta jokun 'storeen' niin sielä taas voit katsella sen Frendejä/suosikkeja.
Jos haluat lähtökohdan laita tuossa Storefrontin ekalla sivulla 'buy tuning ..." hakusanaksi Bigbunny sieltä pääsee mun storeen. Mulla on nää kaikki hemmot kaverilistalla tai favouriteinä.
Huomaa että sä voit siellä storessa laittaa jengiä favouriteksi niin niitä on jatkossa helpompi selailla.
hulluseon
26.06.2011 in
F1 Topic 2011
Tosiasia on nyt semmonen notta Vettel voi pitää kolmen kisan loman. Ja siltikin kaveri olisi kärjessä Spahan tultaessa. Toivottavasti diffuusori kielto nyt tasoittaa pakkaa reilusti. Muistissa on vielä liian hyvin Schumin dominointi.
Mace
26.06.2011 in
PPPP
Kertokaas miks en tajua miten pääsen esim. Puren storefronttiin??? Oon ettiny jokapaikasta ja mistää en sinne pääse. Siis FM3 kyseessä oc.
zattwy
26.06.2011 in
F1 Topic 2011
Joo sitä jo toivo että vetteli ajaa kaiteisiin tai muuten hajoo pirssi.
hulluseon
26.06.2011 in
F1 Topic 2011
Olipa tylsä kisa.
Mace
26.06.2011 in
Yleinen v*tutus topic
Kieltämättä vähä ketutti, pelasin BC2:sta lives, conquestia (alueen vallotusta) nii kahdeksan kymmenestä (omista) sniputtaa jossai mapin reunas, hiukan me saadaanki vallotettua alueet sillä tyylillä. Sitte vastustajat tulee tankilla meidän "tukikohtaan" ja aina ku spawnaa nii ampuu.
Avasin Forzan, oli hyvä mieli, xbox jumittu ku maalasin Porscheani, nyt vituttaa. Helvetin romun ovat mulle myyneet.
VOI VITTU jumittu taaaas, tasan vitun viis minuuttia vittu toimi. Vois heittää vesilintua koko paskalla, helvetti.
Finski fani
26.06.2011 in
PPPP
~Hihihhih~ Alotin Supernaturalin kattomisen ihan alusta. ~Hihihhih~
Pottae
26.06.2011 in
PPPP
Se on sitten lähdettävä uuden headsetin ostoon. 4v vanhat sano ittensä irti. :P
RauhaMees
26.06.2011 in
PPPP
joo. pari roundii pysty pelaa ku heitti mustan ruudun
// mä meen boxille
//// Aloitan Forzan yksinpelin alusta huvikseni
Tuomo33
26.06.2011 in
PPPP
Nyt on TF2 ladattu, monien hermoja räjäytävien ongelmien jälkeen.. No.. Arvatkaas pyöriikö kyllä [ ] no WITTU EI! [x]
Finski fani
26.06.2011 in
PPPP
Mieki voisin tulla joskus, kohan saan hiiren. Touchpädillä ei oikkeen jaksa. Lisäilkää jo valmiiksi Sfinski. =)
RauhaMees
26.06.2011 in
PPPP
Uusi Rayha300
RauhaMees
26.06.2011 in
PPPP
rayha300
Pytzi
26.06.2011 in
PPPP
mulla on mikki mutta siitä ei sää ääni jostain syystä millään pienemmälle niin en voi käyttää sitä kun menee kuulo
ja sano sun steami niin pyydän kaveriks niin päästään pelaan
RauhaMees
26.06.2011 in
PPPP
käytätteks te muuten mikki kuulokkeit vai chattaatteko vanhalla tavalla?
RauhaMees
26.06.2011 in
PPPP
Joo tulos jo :)
// ei toimi toi sun nimi edes kahel iillä. tää näyttää ett sillast nimee ei oo :(