Forum - Recent Posts

pokalemestari

pokalemestari 26.06.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

I JMM94 I wrote: Syön ja syön... no, ostin K-kaupasta Mad-Crock Chocolaten, elikkä kaakaon makuinen energiajuoma (normaalisti en juo energiajuomia, mutta tölkki kokoelmaan taas yksi erilainen) Ihan hyvän makuista oli, mutta rupesin miettiin kun periaatteessa maitotuote niin mikähän on päivämääräys. No katsoin kylkeä > Parasta ennen: katso pohja, okei katsoin pohjan > 11.02.11 elikkä noin 4kk vanhaa vaan... hmm. Ja tänään (22.6.11) ostin tuon. Mitähän siellä kaupassa sanoisivat jos menisin sanoon että myyvät 4kk vanhaks mennyttä MAITOTUOTETTA :D
Luultavasti pelkkä lisäaineesta saatu maku. Luonnollista tavaraa nähnytkään. Asiasta jotain tietävät voivat kyllä selventää jos olen täysin hakoteillä.
Schimanski76

Schimanski76 26.06.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Ripsejä ja Kotiteollisuus-makkarata rillissä.Vosterssia juomana liikaa. ^hik^
TehBigBunny

TehBigBunny 26.06.2011 in PPPP

Housut meinas pudota. Ei mulla muuta.
TehBigBunny

TehBigBunny 26.06.2011 in KesäJokkis autosi

26.6. Race Air Filter PI 288
TehBigBunny

TehBigBunny 26.06.2011 in PPPP

Perusmenu -> Storefront -> My Storefront ( Y ) My Details Sieltä sitten View Friends / Favourites Kun menet tota kautta jokun 'storeen' niin sielä taas voit katsella sen Frendejä/suosikkeja. Jos haluat lähtökohdan laita tuossa Storefrontin ekalla sivulla 'buy tuning ..." hakusanaksi Bigbunny sieltä pääsee mun storeen. Mulla on nää kaikki hemmot kaverilistalla tai favouriteinä. Huomaa että sä voit siellä storessa laittaa jengiä favouriteksi niin niitä on jatkossa helpompi selailla.
hulluseon

hulluseon 26.06.2011 in F1 Topic 2011

Tosiasia on nyt semmonen notta Vettel voi pitää kolmen kisan loman. Ja siltikin kaveri olisi kärjessä Spahan tultaessa. Toivottavasti diffuusori kielto nyt tasoittaa pakkaa reilusti. Muistissa on vielä liian hyvin Schumin dominointi.
Mace

Mace 26.06.2011 in PPPP

Kertokaas miks en tajua miten pääsen esim. Puren storefronttiin??? Oon ettiny jokapaikasta ja mistää en sinne pääse. Siis FM3 kyseessä oc.
zattwy

zattwy 26.06.2011 in F1 Topic 2011

Joo sitä jo toivo että vetteli ajaa kaiteisiin tai muuten hajoo pirssi.
hulluseon

hulluseon 26.06.2011 in F1 Topic 2011

Olipa tylsä kisa.
Mace

Mace 26.06.2011 in Yleinen v*tutus topic

Kieltämättä vähä ketutti, pelasin BC2:sta lives, conquestia (alueen vallotusta) nii kahdeksan kymmenestä (omista) sniputtaa jossai mapin reunas, hiukan me saadaanki vallotettua alueet sillä tyylillä. Sitte vastustajat tulee tankilla meidän "tukikohtaan" ja aina ku spawnaa nii ampuu. Avasin Forzan, oli hyvä mieli, xbox jumittu ku maalasin Porscheani, nyt vituttaa. Helvetin romun ovat mulle myyneet. VOI VITTU jumittu taaaas, tasan vitun viis minuuttia vittu toimi. Vois heittää vesilintua koko paskalla, helvetti.
Finski fani

Finski fani 26.06.2011 in PPPP

~Hihihhih~ Alotin Supernaturalin kattomisen ihan alusta. ~Hihihhih~
Pottae

Pottae 26.06.2011 in PPPP

Se on sitten lähdettävä uuden headsetin ostoon. 4v vanhat sano ittensä irti. :P
RauhaMees

RauhaMees 26.06.2011 in PPPP

joo. pari roundii pysty pelaa ku heitti mustan ruudun // mä meen boxille //// Aloitan Forzan yksinpelin alusta huvikseni
Tuomo33

Tuomo33 26.06.2011 in PPPP

Nyt on TF2 ladattu, monien hermoja räjäytävien ongelmien jälkeen.. No.. Arvatkaas pyöriikö kyllä [ ] no WITTU EI! [x]
Finski fani

Finski fani 26.06.2011 in PPPP

Mieki voisin tulla joskus, kohan saan hiiren. Touchpädillä ei oikkeen jaksa. Lisäilkää jo valmiiksi Sfinski. =)
RauhaMees

Uusi Rayha300
RauhaMees

rayha300
Pytzi

Pytzi 26.06.2011 in PPPP

mulla on mikki mutta siitä ei sää ääni jostain syystä millään pienemmälle niin en voi käyttää sitä kun menee kuulo ja sano sun steami niin pyydän kaveriks niin päästään pelaan
RauhaMees

käytätteks te muuten mikki kuulokkeit vai chattaatteko vanhalla tavalla?
RauhaMees

Joo tulos jo :) // ei toimi toi sun nimi edes kahel iillä. tää näyttää ett sillast nimee ei oo :(