Forum - Recent Posts
Tää kommentti tulee saamaan alapeukkua nii perkuleesti.
El PiNk DeViL wrote: Osaako kukaan suositella mitään karting paikkaa helsinki-vantaa alueelta. Tai siis onko muita hyviä kun Kart'in center ja VM Karting center? Jos on niin nimi, alue/osote ja 10 minuutin hinta tähän. Onko muuten täällä helsinki-vantaa-alueella mitään ulkorataa?Kart'in sucks arse these days... Muistan kun silloin nuoruusvuosinani (mitä hittoa mä selitän, kohta vasta 16) ajelin Kart'innissä, ei oo tullunna käytyä sen jälkeen kun sinne vaihdettiin ne "turvalliset" autot. Tattarisuon rata on mahtava, siellä on tullu pari kertaa päästeltyä.
Mutta tosiaan noi kuvat mitä tulee niin nehän on "hypekuvia"...
Muutamia Forza 3:sta
Edit: Ja minkälaisen sain itse pelissä
Että onko se nyt sitä sitte mitä ne kuvat on..
Edit: Ja minkälaisen sain itse pelissä
Että onko se nyt sitä sitte mitä ne kuvat on..
Skimmy ja viikset:
!http://media.riemurasia.net/albumit/m10225/828001300.jpg!
Ny rupee pikkuhiljaa juhannus väsymys katoamaan.. Mutta krapula ei.
siis hä en mää mitään ferraria nää?
I JMM94 I wrote:Ai toi ferrari? Mulle kelpais :)Myös LCE:n mukana?
Myös LCE:n mukana?
Eikös ne lisäjutut tullu vasta myöhemmin liveen ladattavaksi, ainakin kolmoses?
En kyllä kans usko että kuvista saa noin hienoja mitenkään..
Olis hyvä jos Editionin ostajille olis jatkossa DLC:t ilmasia, nii johan myis.
I JMM94 I wrote: 25 autoa(ko?) joista seuraavat 14 > Ennakko tilaajille? 1965 Ford Mustang GT Coupe 1997 Lexus SC300 //Mutta jos tosiaan saa Photo-modella Liven kautta noin hyviä kuviaki vielä nii aijaijaiaji.Omaan mieleenkiintoon ainoat kiinostavat.. Eiköhän +kaikki+ lisä materiaali tule taas kaikkien saataville, kuin fm3:messa kävi.. Jos oikein muiostan niin CE lisä osa piti olla vain sen ostaneille, mutta jännästi tuli kaikkien saataville, samoin kuin VIP.. Epäilen vahvasti, että itse pelissä, ja omista otamista kuvista, ei saa tuon tasoista.. Tämä on minun mielipide, joka ei muutu niin pitkään kunnes voin itse sen todeta..
I JMM94 I wrote: Tuli mieleen ku ostin aikoinaan Forza 1:sen nii sain KAIKEN kerralla, mutta nyt tää on menny jo hankalemmaksi, pitää olla kaikki editoinit, ja dlc:t että saa koko pelin.Niimpä, voihan sitä rahaa noinkin yrittää että peli myydään osis..
Tuli mieleen ku ostin aikoinaan Forza 1:sen nii sain KAIKEN kerralla, mutta nyt tää on menny jo hankalemmaksi, pitää olla kaikki editoinit, ja dlc:t että saa koko pelin.
Kaikkia autoja ei voi saada yhteen peliin mitenkään?
E: tai ehkä livestä saa ostettua tai jotai?
25 autoa(ko?) joista seuraavat 14 >
*??*
2008 BMW M3 E92
2008 BMW Z4 M Coupe
1981 BMW M1
2012 BMW M5
*The VIP Car Pack*
2011 Bugatti Veyron Super Sport
2011 Ferrari 458 Challenge
2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
2010 Noble M600
2011 RUF Rt 12 R
*Ennakko tilaajille?*
1965 Ford Mustang GT Coupe
2011 Koenigsegg Agera
1997 Lexus SC300
2011 RUF RGT-8
2011 Tesla Roadster Sport
BMW teeman saa boxiin
96 -sivuinen joku Top Gear / Forza 4 kirja jossa on "fantastisia" kuvia Forza 4:stä ja Top Gear valokuva arkistoa.
//Mutta jos tosiaan saa Photo-modella Liven kautta noin hyviä kuviaki vielä nii aijaijaiaji.
I JMM94 I wrote: Varmaa, plus jotai krääsää yms. hilpettäJoo, varmaan aika turhaa.. ja luulisin että ne autot saa livestäkin ladattua. E: samalla sekunnilla:D^
LCE Lähtee ostoskoriin heti kun mahdollista. On se vaa pakko hankkii.
Varmaa, plus jotai krääsää yms. hilpettä
Pelkästään nuo autot erona tavalliseen?
joo taidan ostaa vaan ton ennakkotilaus version jos hinta noin korkee
tosin riippuu paljon hinta myös mistä ton ostaa