Forum - Recent Posts
kukaan tullos jokkiksen jälkeen?
Anti-päivitys
PI: 450-->448
sivulla 2 lisää tietoa.
"Tasapainoilua":http://youtu.be/NmMMHuzDtG0?hd=1
Audiovisuaalisen viestinnän tutkinto menossa. Toinen vuosi olis ensi tiistaina pulkassa.
Virallinen numerolätkä löytyy Pure Black40:n storesta.Sääntöpäivitys.
Päivettyminen
28.5
Vanne Advan -200€
Rengas +1 leveys eteen ja taakse -200€
PI neljäviisket
Malli: Honda Civic 1.5 VTi 1994
Hinta: 4600€
Alkuperäinen PI: F163
Nykyinen PI: E201
Asennetut osat:
28.05.11 JUN Sport Exhaust : €250
28.05.11 BRIDE Street Weight Reduction : €150
Voitot + bonukset:
Jäljellä oleva raha:
28.05.11 0€ (
Laitan kyllä, piti vaan hetkinen odottaa kun emäntä halus kattoo televiisionii.. Katos ku pari osaakin saman tien kiinni ni pitää PI:T katsoa..
puolustusvoimat
0.33L vai 0.5L ?
Mikäli koulutat Mini-me:sta uuden Litin niin tarjoan sulle kaksi muumilimpparia. Ota tai jätä!
Pytzi wrote: ookke mutta mistäs ton kartturin ja nuotikusen voi vaihtaa?Options ja Racing Style muistaakseni.
Ja kerratkaamme jälleen. Eli laittele tuonne Oma auto ketjuun autosta tiedot ylös. Kiitos.
Sfäiskistä tulee isona valkoinen Snoop Dogg ja sitten mä pääsen laittamaan ihan kunnolla.
Eikun joo.
Kun tuo Mini-me kiskaisee vielä itselleen neljä vuotta lisää ikää, niin Sfäiski lukee itsensä Inssiksi tekniikka puolelta.
Siihen asti mennään vanhoilla sydeemeillä ja yritetään ymmärtää vammaisia työntekijöitä.
Kaikki ei tajua, ettei se ole "hänen" työpaikkansa vaan sen on "meidän" työpaikka.
Kivasti sitten myrkyttää työpaikan viihtyvyyttä.
Valmistuuko se Ipi nyt ihan kohta, vai vieläkö oli vuosi jäljellä?
Ac3Way wrote: Itse käytän muija kartturia ja complex nuotitusta, toimii mielestäni ihan hyvin. Replayssa ei voi vaihtaa toiseen autoon ja ilmeisesti replayta ei pysty tallentamaan kovalevylle, mikä on harmi.ookke mutta mistäs ton kartturin ja nuotikusen voi vaihtaa?
Myyty
Huudettu
1kpl Honda Civic 1.5 VTi 1994 – F163 – €4600
Itse sain sen päivityksen vasta torstaina, jostain syystä se on tullut eri aikaan ihmisille.
Itse käytän muija kartturia ja complex nuotitusta, toimii mielestäni ihan hyvin.
Replayssa ei voi vaihtaa toiseen autoon ja ilmeisesti replayta ei pysty tallentamaan kovalevylle, mikä on harmi.
ja nyt taas vähän kyselen tyhmyyttäni
voiko replayta tallentaa laittamatta tonne tubeen
ja voiko replaytä katsellessa vaihtaa autoa mitä katsoo
ja eikö todellakaan eses ralleihin saaa nuotteja minimapin siasta
tuntuu et toi kartturi sanoo aina easy left/right