Forum - Recent Posts
Tulihan se, Livestä aikas moni konsoli kateissa tällä hetkellä..
Eikös tuo tullut jo viikolla, vai oonks mä ladannut taas jotain aikuisviihdettä... eiku...
Uusi Sfäiski 2!
Xbox 360 konsoleille on julkaistu uusi päivitys, dashboard 2.0.13146 joka ajaa konsolin dvd-asemaan uuden firmwaren.
Päivitys poistaa pelikonsolista modauksen. ^Tshihihi^
Uudelleen modaus ei oikeen toimi tällä hetkellä, ei *ennen* uutta Firmistä..
Ihan vain tiedoksi ja modauksia emme tue.
Ei vittu mitä paskaa!
Expendablesis ajelevat tuolla wanhalla lava-autolla karkuun palkkamurhaajia... se rääkyy ja suhisee ja puhisee... kuullostaa vähintään 1000000hp hirmulta... silti ne ei perkele pääse sillä karkuun normaaleja suburbaneita ja muita maastureita..
enne riftikuvia, vähä "mopopoikia":http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Bomber/2011%20Pommitusta/
Jees.. pääsi itekki riftailee loppu illast.. ehkä jotai pientä fotoo luvas.
Poista keksit.
Ei yhtään hotsittas lähtee töihin nytten... =(
Mozilla tökkii hirveästi jostain syystä?
Oli taas mukavaa säätöö jätkien kans. Kuvvii tulos ainakin siitä norre jutust
Tuli tämä tilattua.. Kaippa se tulee joskus ensi viikon aikana... Toivotaan että on hyvä ajaa ratilla.
Tämäkin pitäisi hommata. Sitten peliä pystyy toki.
Itse ihmettelin eilen samaa. Aina välillä tuli kierrosajan viereen 'WR', joten taitaa vaan bugittaa.
Missä tässä pelissä oikein on ne liiterit?!!? Kun yhden RX-kierroksen jälkeen ylänurkkaan ilmestyi tällänen 'WR', niin olis aika hauska nähdä tilastot jostain?
// No löysinpä ne, ja todellisuudessa olin sijalla 16000 ja jotain... Anteeksi häiriö.
mä voisin tulla kans
On tuolla ainakin Pure ja Hartsa pelaamassa DiRT 3:sta.
Pitäs vaan saaha muutama enemmän 4 kuskia vähintään, nii vois ottaa kisaa... vaikka nyt rupee kyllä pikku humalatila tekemään tulojaan, mutta eihän se estä rallin ajoa :)
Just kokeilen Gymkhanaa ekaa kertaa. Voisihan sitä tulla ajelee, jos saadaan porukkaa.
Oisko tällä hetkellä ketään pelaamassa dirt:iä, voitas pistää jonkin sortin kisailua pystyyn...