Forum - Recent Posts

RauhaMees

RauhaMees 03.12.2013 in Ei mulla muuta

Dark Souls
zapekk

zapekk 03.12.2013 in Ei mulla muuta

Aamu 7. Darra ja dark souls. Näillä lähdetään tähän päivään.
Tuomo33

Tuomo33 03.12.2013 in Ei mulla muuta

Tuplat
Tuomo33

Tuomo33 03.12.2013 in Ei mulla muuta

Tänään päivällä hämeenlinnaan, toisen kuntouttavan-opiskelu paikan, hepun juttusille. Arvioi opiskelu/koulutus kyvykkyyden helpotetummalla perus-tapaisella kaavalla. 17 päivä sitten, sinne "erityis" koulutuspaikkaan järvenpäähän tutustumaan, ja samahomma siäläkin. Jos kaikki oikein hyvin menee, niin jälkinmäiseen olisi mahdollisuus, päästä kokeilemaan viikon- verran opiskelua. Saa sitten nähdä miten näiden asioiden tuumin käy, mutta sentään yritetetään, vaikka onkin rajotteita. Ps. Missä on mattinukkuttava ? EMM
sjamy

sjamy 03.12.2013 in Ei mulla muuta

Pitikin aloittaa pelaaminen näin illan päälle... Hyvin koukuttava peli, ja nukkuakin tarvis :D
villek00

villek00 03.12.2013 in Ei mulla muuta

sjamy wrote: L.A Noire hintaan 7.49e, hyvä ostos! Emm.
On hyvä peli tämä! Itsellä on PC:lle ja xboxille :) EMM
sjamy

sjamy 03.12.2013 in Ei mulla muuta

L.A Noire hintaan 7.49e, hyvä ostos! Emm.
PetuK

PetuK 02.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Jotain mutinaa noista pisteistä oli ilmeisesti ollut..kotiinpäin vetämisestä puhuttu tms. Ihan ensiksi en voi sanoa kuin, että opetelkaa lukemaan. Ja jottei nyt mitään jäisi epäselväksi niin... Säännöt niiltä osin muutoksineen päivätty 29.10 ja kausi alkanut 10.11. Että jos joku nyt sitä mieltä tosissaan on, niin ei muuta ku sitä päätä sieltä perseestä ulos ja vähän vikkelään. *UGH!* _Ja ihan vain lisähuomiona, että kuka edes viitsisi/vaivautuisi tekemään moista? Eihän se olisikaan ollenkaan läpinäkyvää ja noloa..._
DonRandom

DonRandom 02.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Pisteet

PetuK wrote: Olihan siinä kaikenlaista ilmoilla, mut käsitin loppupäätelmän olavan mistä tahansa huonoimmasta tuloksesta etenki ku on lyhyt kausi. .
Niin tuo saattoikin olla
Rintala

Rintala 02.12.2013 in Myydään

Jos jotaku kiinnostaa niin voisin luopua tuosta HP:n 2510p läppäristä. Tänään vaihdettu heatsink ja uusi yli sadan euron tehoaukko myös otettu tänään käyttöön. Mukaan lähtisi telakka ja HP läppärilaukku! Jos kiinnostaa niin laita YV:llä tarjousta tulemaan. Koneessa myös tupla muistit alkuperäseen verrattuna ja noin 8h akun kesto.
djrunkkari

djrunkkari 02.12.2013 in Ei mulla muuta

Käy.
sjamy

sjamy 02.12.2013 in Ei mulla muuta

Kelpaako xboxille vielä MS-pisteet? Nykyään kun näyttää hinnat euroina. Ainakin tuossa gametagin vaihdon yhteydessä.
PetuK

PetuK 02.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Pisteet

DonRandom wrote: Niin ja eikö se ollutkaan huonoin *tulos* 35% arvolla. Siis oikeesti sellanen mihin on osallistuttu ja saatu tulos. (vaikkakin sit keskeytys ekalla kierroksella edes, mutta tulos kumminkin) Tai edes yritetty, eli jos vaicca ei ookaan päässy lobiin sisään....
Olihan siinä kaikenlaista ilmoilla, mut käsitin loppupäätelmän olavan mistä tahansa huonoimmasta tuloksesta etenki ku on lyhyt kausi. Säännöt näkyvät olevan päivitetyt 29. lokakuuta. 25 pinnaa siellä lukee. e/ Ja kausihan alkoi siis marraskuussa. e2/ Ja mikäli joku ei tiedä, niin lokakuu on ennen marraskuuta.
RauhaMees

RauhaMees 02.12.2013 in Yleinen v*tutus topic

Vidu junat ei kulje,, koska puu poikittain raiteella. Bussilla on mentävä töihin.
DonRandom

DonRandom 02.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Pisteet

Niin ja eikö se ollutkaan huonoin *tulos* 35% arvolla. Siis oikeesti sellanen mihin on osallistuttu ja saatu tulos. (vaikkakin sit keskeytys ekalla kierroksella edes, mutta tulos kumminkin) Tai edes yritetty, eli jos vaicca ei ookaan päässy lobiin sisään....
djrunkkari

djrunkkari 02.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Pisteet

Eikö se ollutkaan 35% arvolla?
villek00

villek00 01.12.2013 in F1 Kausi 2014

Paras topic avaus *IKINÄ!*
djrunkkari

djrunkkari 01.12.2013 in F1 Kausi 2014

!http://static.ylilauta.org/files/kh/orig/1378923608565453.gif/t%C3%B6n%20t%C3%B6n.gif!
THE FRC

THE FRC 01.12.2013 in F4SM Kausi 9 - Pisteet

4/6
joonas6

joonas6 01.12.2013 in Oma kulkineesi

On nämä henkimailman juttuja nämä Volvon koneet. Selvisi että Öljyn suodattimen paluu linja oli tukossa. Lauantai iltana pysyi öljyt sisällä ja kävin mestarin katua hoonaamassa edestakaisin. Tänä aamuna ei startti pyöri, Pienen pieksennän jälkeen startti rupeaa toimimaan. Työnnetään auto halliin jossa se käynnistyy ja ruiskuttaa Y liittimestä öljyä. Otetaan Y haara pois ja laitetaan suodattimen alle ryöstö laippa ja siihen öljyn paine anturi kiinni. Ampuu öljyt laipan ja suodattimen välistä..... Loppuu kohta ihan oikeesti mielenkiinto.