Forum - Recent Posts
mie kyl vähä huuvan ihan selevästä päästä...
IL3 wrote: Joko on napattu? Entäs nyt? Onko jo? Eikö vieläkään? Oisko? Ei mitiih kiirettä, mä täs päivystän VW/AUDI threadissä ja rämpytän refreshiä, mut siis laitat sit ku kerkeet :DEi oo kerinny. Autokin on paskanen kun mikä. Pitää koittaa joku päivä tsempata :)
hulluseon wrote: Saako huutaa vaikka ei ole kännissä?Jos sattuu PÄÄÄÄHÄÄÄN. Vähän voi silloin huutaa.
hulluseon wrote: Saako huutaa vaikka ei ole kännissä?Se ei ole sallittua, känni päälle nii voi ruveta huutamaan. On muuten hieno biisi toi Klamydian uus, Suomalainen tarina.
Saako huutaa vaikka ei ole kännissä?
TehBigBunny wrote: NOON MUN MUNIA JUMAAAALAAAUTA !Löysinköhän minä nyt oikeita munia? Nää pirut on kääritty johonkin paperiin ja ensimmäisen munan sisältä löytyy toinen muna ja sen sisällä on joku vietävän palapeli.. Onko nää jotain Maatuska munia ja eihän noita palikkatestejä kukaan voi saada valmiiksi. Ei ollut hyvät munat, menee etsimään lisää..
Noh noh, eipäs roplata banin munia.
Onkos kukaan täällä käynyt Modenassa? Mä oon viikon päästä menossa Firenzeen ja ajattelin jos käväsis Modenassa kahvilla (oluella) ja kattelis näkyykö Fefejä miten paljon katukuvassa. Ville?
NOON MUN MUNIA JUMAAAALAAAUTA !
"Redrama - Street Music":http://www.youtube.com/watch?v=V-NTE-U79Qg
AFFIRMATIVE!
Lähden heti etsiin banin munat!
Pääsiäisiä!
hammeredhuoh wrote: Voi jumalauta! tuollasta tännekkin nykyään linkkaillaan.Se on Suomen virallinen pääsiäistervehdys! Nyt pää pois perseestä ja bunnyn kätkemiä munia etsimään tai tulee letkusta.
Voi jumalauta! tuollasta tännekkin nykyään linkkaillaan.
!http://fxintradayjim.files.wordpress.com/2010/07/funny-animation-girls-on-bikes1.gif!
Sitten se on sun.
Se huutaa Nissan Datsun 510 1970 – F102 – €4,200!
Päivitetty, PI 429
BMW Sport Transmission 300€
Good Year Sport Tire Compound 400€
Sivu 6, rahaa jäljellä 740€
Ei tee Reiska pelkillä osilla mitään. Vain yhden osan saa poistaa näistä ostettavista.
Paljon köyhtyisin Datsun 510 ja mukaan vain kitkalukko ja sporttiloota?
Taulukosta T16 on sinun
rahasi pitäisi olla täällä