Forum - Recent Posts
No ny se survo ton akkarin jo tännekki, hähää! pikkuset hondapojat ottaa kiekkoja ku mikäki veetekki ;)
Haista sinä Kimmo pas...
Lapsen suusta:
"_xxxx kysyi miksi edustajat piti äänestämällä valita, eikö niitä olisi voinut valita testeillä parhaimmat"_
!http://stuff.salde.net/aku_ankka/aku_riisi.jpg!
Tuomo33 wrote: Ei vittu mitä peileilyä tää xp! Jos haluat käyttää jotain tiettyä toimintoa, joudut lataaman jonkun ohjelman uusimman version. Jotta voit asentaa sen ohjelman, tarvitsetkin toisen ohjelman uusimman version.. SIIS PERKELE! Eikö ne vitun homorunkkarit osaa yhdistää niihin suatanan servicepackeihin ohjelmien uusimpia versiota, että pystyy asentamaan tarvittavat ohjelmat päivitystä varten.. Ikinä en enään hanki mitään windows tuotetta puuceelle. Niin mulkumaista toimintaa tämä.. Pahoittelen suuria määriä kirjoitus,pilkku sääntöjen rikomista, mutta kun vituttaa niin sitä antaa tulla mitä näillä sormilla naputtelee.. I HATE WINDOWS!! Kunhan saa rahaa, niin vaihtuu linuxi, tai unbuttu tohon pöytikseen. Edit2: Asentelen nyt uusimpaa winukka instaleria.. Jotta päivitys voidaan suorittaa loppuun, täytyy (yllätys yllätys) windows instaler lopettamaan.. o/ Taidan ottaa muutaman tänään..Eipä taida rahaa tarvita että linuxin siihen saat, ainakin tämä ubuntu jota itse käytän on täysin ilmainen.
Uusi loma
6 päivän loma. :P Mutta miksi heräsin näin aikasin?
Kyllä kyllä. Sää sait sen Vauxhallin.
Sainko minä sen auton minkä ostin vaiko eikö mazda mennyt?
Jo kahdesti käyny suihkussa ja siltikin haisen ihan viemärille. "Ei sinun tarvii tehä muuta kuin kaivat sen putken koneella esiin..." Niinpä justiinsa.
Uppia
Itsellä selkä niin jumissa pamputtamisesta, että joutuu varmaan padilla ajelee. Katsellaan vielä lähempänä kisoja
Huomenna caccaputken korjaamiseen heti aamusta... HYI VILTTU!!!
Snooker on hieno laji, mutta voisivat P.Ebdon ja S.Bingham opetella pelaa ennen kuin tulevat telkkariin pelaamaan! Sen verran luokatonta peliä, että hirvittää oikein..
!http://manzano.naurunappula.com/nn/1/358/523/s_karu-totuus_649011.png!
HAH !!
jos se kerran numero toimii kaikissa FRC kisoissa niin varaan ittelleni #20
Ja mitä osia siinä nyt on kiinni?
EDIT!!. Löytyi ja laskettu.
5800 tarjoaa Reiska tuosta.
pokalemestari wrote: Mazda RX-7 myyntiin!Montako kisaa takana autolla?
Mazda RX-7 myyntiin!
mulle #617
Erroria heittää peiskafm.netti. En tykkää yhtään.