Forum - Recent Posts
Nää sponssit nyt vähän venyy itsestäni riippumattomista syistä. Tuli niin sanottu häly lähtö aamusella. Oli 143 Scaniasta paukahtanut ilmaiskari ja nyt olen tässä ruokiksella kotosalla. Yritän nuo loput järkkäillä iltapäivästä.
Hieno valinta!
Kawasaki lähti, KTM tuli tilalle :)
TehBigBunny wrote: 70-luvun keskiosa oli aika paha :(!http://i.ytimg.com/vi/lUr-1EiQ5Gs/0.jpg! Skimmy ei ottanut tuota uutista kovinkaan hyvin..
villek00 wrote: Maailmassahan on tunnetusti 5 suurta onnettomuutta, jota ei olisi koskaan pitänyt tapahtua. Varsinkin kuin tuntuu että sanonta, "se mikä tapahtuu kerran, tapahtuu uudestaan" pitää paikkansa :/ Mutta siis nämä onnettomuudet ovat: * Hiroshima '45 * Sfäiski75 * Schimanski76 * Tsernobyl '86 * Windows '9570-luvun keskiosa oli aika paha :(
Finski fani wrote: Olet ilkeä. =) Bändejä, joita kuuntelen enemmän ja vähemmän aktiivisesti on noin 200. Joillain on yli kymmenen julkaistua levyä, joillakin vain yksi. Sanotaan keskiarvoksi vaikka 3-4 julkaistua levyä. Levyjen hinnat voisi laittaa vaikka tasan kymmeneen euroon, joten yhteishinnaksi näille kaikille levyille tulisi 6000-8000 euroa. Huomaat, kuinka tarpeellinen Spotify on mulle... =)Joten mikset sitten maksa siitä? Ei voi olla liikaa kenellekään se 5e/kk Unlimited-tilaus, varsinkin jos kerran kuuntelet noin aktiivisesti. 5e on yksi tuoppi kuukaudessa. Itellä Premium ja mulle ainakin kelpaa mahdollisuus tallentaa vapaasti musaa iphonelle offlinessa kuunneltavaksi. Senkin hinta on sen 10e/kk eli kun maksaa yhdestä levystä, saa kuunnella tuhansia. Edit: Spotifyn toiminta on edelleen tappiollista, joten se ilmaisen musan kuuntelu loppuu joka tapauksessa tavalla tai toisella. Joko jengi alkaa maksaa tai firma menee nurin.
Tuomo33 wrote: Kyllä mä sen huomasin jo kauan sitten mutta nyt alkaa oikeasti loppumaan hermot/kärsivällisyys..Maailmassahan on tunnetusti 3 suurta onnettomuutta, jota ei olisi koskaan pitänyt tapahtua. Varsinkin kuin tuntuu että sanonta, "se mikä tapahtuu kerran, tapahtuu uudestaan" pitää paikkansa :/ Mutta siis nämä onnettomuudet ovat: * Hiroshima '45 * Tsernobyl '86 * Windows '95
IIPPONEN wrote: aika kauan kesti ennen kuin huomasit :DKyllä mä sen huomasin jo kauan sitten mutta nyt alkaa oikeasti loppumaan hermot/kärsivällisyys..
Finski fani wrote: Spotifysta tulee käyttökelvoton toukokuun ensimmäisenä päivänä. Voi kuunnella yhtä biisiä vain viisi kertaa kokonaisuudessaan ja kymmenen tuntia kuukaudessa. PERKELE! About sata biisiä kuluu päivässä. Onko kellään tiedossa samanlaista palvelua, joka jatkaisikin toimimista?menee se 10h päiväs. pitääpi siis kirjata listat ylös ja "ostaa" ne netistä :)
Tuomo33 wrote: WINDOWS ON PASKA!!aika kauan kesti ennen kuin huomasit :D
Voi vitun vitun windows, SUATANA!!
Kuuntelen kaikessa rauhassa musiikkia, kunnes windows kaatuu.. No käynistin koneen sitten uusiksi, ja TOTTA vitussa koko paska alkaa vituilemaan! Tiedostoyt on mp3, wma muodoissa, ja väitää että koodake on väärä, ja sitä ei voi toistaa. Eikä auta käyttää toissta mediaplayeriä koska bsp ja vlc kiljuu samaa..
Taidan suosiolla siirtyä linuksiin. WINDOWS ON PASKA!!
Iso, pidempi ja leikkaamaton.. Khyllä! Aivan loistava. viime kerran kattonut kyseisen leffan vhs:ässältä joskus 11 vuotta sitten =)
Tän päivän saalis
Mitsu evo 4 musta ja valkoinen
supra
joku vanhempi corvette
3 poliisiautoa
TeroKortelainen wrote: Joku pälli suditteli tänään IdeaParkin pysäköintialueella Ferrari F430:llä. Olihan siinä ihan kivat soundit, kun kaveri paukutti rajoittajaa vasten ykkösellä... Huomasi tänään liikenteessä hyvin, että nyt on Hot Rod & Rock Show'n aika. "Jonkin verran" harrastekalustoa laidasta laitaan liikkeellä Pirkkahallin lähiseuduilla.Fefet jossain muodissa : D Prätkiä täälä ainakin näkyy kun kärpäsiä.
NOOOOO en voi saada saipa avardii kun mulla ei oo sidvinderii :(
Joku pälli suditteli tänään IdeaParkin pysäköintialueella Ferrari F430:llä. Olihan siinä ihan kivat soundit, kun kaveri paukutti rajoittajaa vasten ykkösellä...
Huomasi tänään liikenteessä hyvin, että nyt on Hot Rod & Rock Show'n aika. "Jonkin verran" harrastekalustoa laidasta laitaan liikkeellä Pirkkahallin lähiseuduilla.
El PiNk DeViL wrote: Mitäs vuosikertaa tuo Ärässä oli?!http://img2.netcarshow.com/Audi-RS4_2006_800x600_wallpaper_06.jpg! Tommoinen... Vuosimallia 06-07 tjs
FGB Mudi wrote: Niin ja siis tuo TypeRä oli siis 2001 tai 2002 vuosimallin... Eli ei uusinta uutta.Mitäs vuosikertaa tuo Ärässä oli?
Niin ja siis tuo TypeRä oli siis 2001 tai 2002 vuosimallin... Eli ei uusinta uutta.
... ja lisää oikeanmerkkistä kalustoa: