Forum - Recent Posts
Finaalin kolmas erä menossa
Tsekkoslovakkia 4 - Lissabon 2
Ihan pihalla, joko ollaan MM-finaalissa?
mopo puolen sponssit ja autot näyttäis olevan sekaisin.
omat:
Mitsubishi Eclipse GTS 2003
Bride
Moton
Tanabe
Cusco
Jun
OMP
Villellä ja greyllä ainakin on väärät autot
MAAAAAILMAN hianoin YV maali :)
// Teh Valtra johtaa ensimmäistä kertaa ?
DarkWarjo wrote: Tipaton tammikuu o iha paskaa, mut pipaton huhtikuu se o jottai se!Ei ollut kyllä yhtään hauska juttu... Ei vaan ! TOTAL REPS ! :D :D :D
Ja kupaton kesäkuu !
Schimanski76 wrote: Pipa lähti tänään.Eka lenkki ilman pipaa tänä vuonna.Oudolta tuntui. :)Tipaton tammikuu o iha paskaa, mut pipaton huhtikuu se o jottai se!
0-1 ja 0-1.
Epsoolaisena IFK-fanina Teh Jänöllä on mukavaa.
Prolla Valtra - Kiekkis
Läppäriltä Lucco - IFK.
MULTITASKING !
OT.
Siperia opettaa ja lopulta palkitsee... sen olen huomannut.
Mutta itse asiaa, ihan sama mitä sieltä tulee, se on Forza, ja sen ostan.
Joo! Jokainen vois kattoo omat sponssit,että on oikein.
Are lisätty sponsseihin!
hammeredhuoh wrote: Lumet sulaa, vettä sataa, kohta varmaan lähtee schimmyltä viiksetkin?Pipa lähti tänään.Eka lenkki ilman pipaa tänä vuonna.Oudolta tuntui. :)
"Ai mun pää":http://www.youtube.com/watch?v=g2WX3_3JSCo&feature=player_embedded#at=24
Se että/jos tulee enemmän autoja radalle voi tehdä pelistä jo hyvin erillaisen.
Sitten vähän vanhaa itkua/toivetta taas...
Uusia ratoja olisi kiva saada, mutta nehän on varmaan sitten ihan 'vääriä'
_"Mix ei niinq tullu Monzzaa/Spata !!!11"_
Autoja ei tarvitse lisää.
PI-zydeemiä vähän tiukemmaksi tehojen suhteen.
'Oma' bottikuski oli aika hauska, opetellaan sitä mutkaan sisääntuloa !
Superherkkuna olisi Online-lobbyssä vaihtoehto joka pakoittaisi ajamaan hostin 'tuneilla'
^Kulta on huono materiaali lusikkaan kun se on kovin pehmeää.^
Miulle voisi lisätä Sidewinderiin yhteistyökumppanin,Are 150€.
Hyvä zattwymies!
Loistavaa työtä, näyttää siltä että uusi managementti on kasassa ja hommat hallussa.
Mie tosiaankin sanoin notta muiren täytyy hoitaa tämä kisa Saidvinderi-kisa koska en koskenut tiatokonneeseen viikkoon. NY meni ohi matkaan valmistautuessa.
Säännöt yms. voi sitten vaikka tarvittaessa kopsata ja laittaa esille uudestaan Jokkis-käyttäjällä niin niiden mahdolliset muutokset on helppo laittaa.
Nythän me vain osallistun kisoihin ja Jokkis-säätiön vuosikokkoukseen.
Schimanski76 wrote: Miulle voisi lisätä Sidewinderiin yhteistyökumppanin,Are 150€. Hyvä zattwymies!Oliko Shimmeri Ruattissa laskettelloomassa ?
PetuK wrote: Hienoa suorittamista. Sidewinderin 2. kisan 5. sijan rahat puuttuu. Eli siis mun :)Kaavaan näppäinvirhe. Korjattu
Sry OT mutta, mää oon kans tätä "ruosteinen lusikka" -porukkaa...
Lumet sulaa, vettä sataa, kohta varmaan lähtee schimmyltä viiksetkin?
zattwy wrote: Tuolta pitäis löytyä tän hetken pisteet ja rahat.Ei välttämättä pidä paikkaansa, huutakaa perään jos jotain on väärin. RAHAT / PISTEET Taulukko tuntuu pelaavan aika kivasti.Hienoa suorittamista. Sidewinderin 2. kisan 5. sijan rahat puuttuu. Eli siis mun :)
Tuolta pitäis löytyä tän hetken pisteet ja rahat.Ei välttämättä pidä paikkaansa,
huutakaa perään jos jotain on väärin.
RAHAT / PISTEET
Taulukko tuntuu pelaavan aika kivasti.