Forum - Recent Posts
Vinkulelut käärmeissään. Ihme kyy_kärmeksiä.
Joku katkeroitunu käyttäjä tekee uusia kokoajan, mutta toivottavasti kaikki muuttuu kohta..
Kyllä potuttaa nää jannut! Kamalasti uusia naamoja ja jokainen on haukkumassa hyviä tyyppejä, kuvia, eventtejä. MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU??!!!
Kai niitä röllien kirjoitteluja sitten on poisteltukin... emt.
hulluseon wrote: Miksi? Minusta tämä kello 19 on ihan hyvä.Jokkikset alkaa mun näytön mukaan nytten klo 20:00, kun noita kelloja siirrettiin etiäppäin.
Nii, mutta esimerkiksi tuo Lord Hopon kuva oranssista Porschesta. Siinä näkyy, että siihen olisi kommentoitu 5 kertaa, mutta näen vain yhden kommentin.
No mites voit lukea kommentit kuvasta, jota ei ole? Siinä ne lähtee samalla...
Onkos kommenttejaki sitte poisteltu vai??
Kuva on poistettu, mutta sen kommentit näkkyy viälä etusivulla. Nuita röllejä vaan...
Miks ku katon kuvien/kisojen kommentteja ni siellä ei näy mitään vaikka tää väittää että siihen on kommattu. Ja joku oli kommannu mun kuvaa mutta ku yritin kattoan ni tuli vaan, että photo not found?
!http://www.supremepower.co.uk/Happy%20Onions.jpg!
hirveesti tekee teinit profiileja että pääseevät uhoomaan kun ei oo elämällä muuta sisältöö
Vittu mä häivyn. Pitäkee tunkkinne...
Siis mistä, MISTÄ näitä tulee? KUKA näitä tekee?!?!
FRC is doomed.
Vittu koko sivu ihan vitusta PERKELE!
Haista vittu iteee
Haista paska sitte homo
niin en tiiä porukalla taitaa tulla pitkä matka jos järjestetään riistavedellä löytyisi mökki nukkuma paikkoja (siis sänkyja) 7kpl. Iso krillikatos, sisällä sähkösauna ja rannassa puu lämmitteinen sauna + laituri +virveleitä 2kpl +uisteluvene+katiska
Herrat, osallistun mukaan miittiinne.
Niidforspiid SHIT
XXXDDDD
"pasila on loistosarja vaikka oonkin eiku te ootte homoja!!!!!"