Forum - Recent Posts
Työ kaikki ootte ihan paskoja "Paskapervo, bani, Topkiller ja metallikatuuletin"
MrD St Jimmy wrote: Huomio! Kilpailujen alkamis ajat pitää siirtää tunnilla taaksepäin.Miksi? Minusta tämä kello 19 on ihan hyvä.
Sehän meni sitten Zattwyn kanssa tiukille. Kokonainen yksi piste eroa.
Olis se kyllä suht tarpeellista, että joku nämä päivittelis. Bani ei kuitenkaan ennen seuraavaa kisaa vielä ole remmissä. Eikös se näin mennyt?
Repesin lopussa kun tuli tuttuja naamoja. http://www.radiorock.fi/videot?vt=video&vid=134019 Kaverit päässy.
Huomio! Kilpailujen alkamis ajat pitää siirtää tunnilla taaksepäin.
Uusi viikko uudet kujeet.
Ei ole.Mene heti lääkäriin.
Juon Siideriä, Syön Mozzarella-Parsakaali pastaa ja katton Pasi Viherahon videoita, onko normaalia?
Kuljettajien loppupisteet:
^(huomioitu 6/7 kisaa)^
1 Kaijanen 1500
2 Draghar 1383
3 Nikde 1322
4 Pure Black40 1290
5 Vaiski75 1190
6 PetuK 1160
7 Hulluseon 1130
8 zattwy 1129
9 VilleK00 1002
10 Alchemist FI 996
11 Rayha300 934
12 MrD St Jimmy 881
13 Capo26RS 873
14 Schimanski76 688
15 Nipsuhuuli 663
16 TJP 592
17 Kirves 518
18 TehBigBunny 497,5
19 Ac3Way 484
20 joonas6 336
21 DarkWarjo 322
22 Tuning Man 95 200
23 Lord Hopo 200
24 Jusbazon 158
Tappajan näköinen mies oli perkeleen hyvä sarja.
Finski fani wrote: Vain yksikö? Ite lähettelen yleensä semmosta 50:en luokkaa, enkä esimerkiksi siltikään viime kesänä saanu minkäänlaista hommaa... Suosittelen lähettämään lisää hakemuksia, jos oikeasti halajaa töitä. Onnea tyänhakuun!Ei 14-vuotias pääse kun lehdenjako hommiin ja täälä Seinäjoella ei oo kun yks paikka joka hakee mun ikäsiä niihi hommiin. Lähettäsin itekkin jos olis ikää enemmä. No, vuoden päästä sitten kesätöihin niin sitten on jo enemmän valinnanvaraa.
RealBlocker wrote: Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua.Itseasiassa mulla on tämä kyseinenpeli, mutta ei konetta joka pyörittää sopivissa lämööissä : / Mutta tää on tosiaan paras flat out ikinä :D
Schimanski76 wrote: Päivittääkö kukaan nyt noita pisteitä ja rahoja,kun Baniikki on -lusimassa- lomilla?Banilla on -varmasti- joku kämmentietokone mukana, millä se kivasti -päivittää- lukee hesarin..
RealBlocker wrote: Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua. !http://farm6.static.flickr.com/5146/5565084230_f8aea021e6.jpg!Asennetaan kaikki tää ja otetaan Jokkista! ;D
Ja jos lupaavat soittaa, niin me on hävitty tää peli.
El PiNk DeViL wrote: Tyähakemus lähetetty. Saa nähä tärppääkö..Vain yksikö? Ite lähettelen yleensä semmosta 50:en luokkaa, enkä esimerkiksi siltikään viime kesänä saanu minkäänlaista hommaa... Suosittelen lähettämään lisää hakemuksia, jos oikeasti halajaa töitä. Onnea tyänhakuun!
Tuota tuota. Kunhan joku kertoo miten pääsen hakkeroitumaan tuohon kuukkeli lappuseen niin voin yrittää. Kun vei taas nuo työhommat koko viikon ajan mielenkiintoni ja enpä älynnä pää möröltä kysellä mitä tehhään ja miten tehhään.
El PiNk DeViL wrote: Tyähakemus lähetetty. Saa nähä tärppääkö..Onnea, toivotaan että saat paikan. Nyky suomessa on alle 18- vuotiaan vaikea saada työ-paikka, ellei ole "suhteita pomoon".
Asensin pitkästä aikaa taas Flatout 1 koneelle. On kyllä aivan mahtava peli. Nykyään flatoutit menny vaan huonompaa suuntaan. Harmi vaan ettei kukaan pelaa sitä enää netissä, ainakaan mä en löydä yhtää servua.
!http://farm6.static.flickr.com/5146/5565084230_f8aea021e6.jpg!