Forum - Recent Posts

Mace

Mace 15.11.2013 in Minkä auton ostaisin

joonas6 wrote: Siis oliko leima Vai oliko lattiassa reikä???
Oli.
TTJK107

TTJK107 15.11.2013 in Minkä auton ostaisin

joonas6 wrote: Siis oliko leima Vai oliko lattiassa reikä???
Koska Alffasta on kyse, niin se voi olla ihan hyvin lattiassa tai katossa.
joonas6

joonas6 15.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Macela wrote: Katsastettu eilen, läpi.
Siis oliko leima Vai oliko lattiassa reikä???
Mace

Mace 15.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Nii-i.. vähä on vaikee auto varmaan muutenkin myydä eteenpäin. Vähä yli tunti sitten kävin koeajamassa 2.5 V6:sta (samanmoista mitä olen ostamassa mutta en kyseistä yksilöä) Tolla oli ajettu 50tkm enempi.. 220tkm. Todella hieno ajaa kyllä kaikinpuolin, V6 murisee ja kulkee :) Ja jep, se vaihdelaatikko. En ihan varma ollu pariin otteeseen että onko siellä nyt 1, 3, vai 5 päällä.. Jakopääremppa tehty yli 50tkm ja yli 3 vuotta sitten.. joten ei siinämieles hyvä juttu Katsastettu eilen, läpi.
Nikde

Nikde 15.11.2013 in Kesä- ja talvirenkaat

Kerralla uudet, jos autoa meinaat pitää jatkossa.
Nikde

Nikde 15.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Kaverin 156 oli facelift 1.8 twinspark manuaali, kilsoja jotain 140-160 tuhatta. Makso 5000€ muutama vuosi sitten ja vuosi sitten tais jonku tonnin siitä saada tossa kunnossa. Mutta se siitä, jos jotain haluaa niin se on hankuttava. Ei tossa omassakaan kulkineessa oo mitään järkeä, mut mä tykkään siitä :)
Tuomo33

Tuomo33 15.11.2013 in Yleinen v*tutus topic

!http://www.arenacenter.fi/turnaukset/tupla04/tupla.gif!
Tuomo33

Tuomo33 15.11.2013 in Yleinen v*tutus topic

Selästä kuului ikävän oloinen poks, ja pienehkö kipuaalto perään. Uniongelmatkin edelleen jatkuu, vaikka muutamana päivänä onkin saanut nukutta vähän enempi. Itselääkityksellä viikonlopun yli, ja jos selkä ei parane, niin kaiketi sitä pakko on lääkärinluo mennä...
IL3

IL3 14.11.2013 in Kesä- ja talvirenkaat

Meneekö 350 euroa hukkaan jos ostaa peltivanteet nastoilla (continentalit tais olla ja 2510 paistettu -205/55/16) Onko jo vuodet ehtoopuolella? Vai laittaako 200-300 lisää ja ostaa uudet?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 14.11.2013 in Next Car Game

"Uutta pelivideota.":https://www.youtube.com/watch?v=dnDQ_tlA_zw
KKNGS

KKNGS 14.11.2013 in GTA V

kiinnostelisko ketään nyt tulla pelleilemää pitkästä aikaa?
Latetzki

Latetzki 14.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Mersu on yhtä kallis? Se vaan ei tee niin sporttisia autoja niin ne ei ryvi tossa paskassa missä BMW on.
IL3

IL3 14.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Ja paljon on myös mallikohtaista eroa noissa osien hinnoissa. Ja tietäähän sen että esim. jarruremppa tulee kalliimaksi jos sen M6:n hankkii ku vertaa vaikka 318i :D
joonas6

joonas6 14.11.2013 in Yleinen keskustelu autoista

Tämä alkaa näyttää jo aika huolestuttavalta Volvon vois jopa saada talveksi ajoon !http://i1236.photobucket.com/albums/ff458/joonas61/WP_000168_zpsb158aa50.jpg!
DarkWarjo

DarkWarjo 14.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Todellakin tyhmä syy :D Mut ymmärrän kyllä. Kyllähän bemarienki osat ja huollot piti olla kalliita, no, jotku osat onkin, varsinki jos joutuu ostaan marmoritiskiltä. Mut silti kaikki normaalit kuluvat osat saa myös halpiskaupoista ja osa osista jopa halvempia ku vastaavaan itämaan ihmeeseen. Eiköhän tuo Alfalla ole ihan sama juttu. Sitäpaitti köyhällehän kaikki on kallista ;)
DarkWarjo

DarkWarjo 14.11.2013 in Oma kulkineesi

En ookkaa vissii tuosta uudesta käyttiksestä tänne laittanu, seiska lähti maailmalle.. vähä harmittaa, mut oli pakko saada "fiksumpi" käyttöauto. joten tilalle tuli E39 2.5l motilla vuosimallia 1997. !http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Carstuff/Käyttöauto%20E39%20523i/IMG_0004.JPG/_full.jpg! Ja kuvat o vähä tummanpuhuvia, väri ei ole musta vaan Montrealblau, eli violettiin vivahtava sininen, ihan kiva väri vaikka mustahan se pitäs mulle olla :)
Mace

Mace 14.11.2013 in Minkä auton ostaisin

IL3 wrote: Miks pitää olla tolta alueelta? Luulisi nyt että hyvän auton voisi hakea kauempaakin ja monestihan omistaja on suostuvainen tulemaan vastaan jos koeajoa haluaa.
Autonhan voisin ostaa vaikka 600km päästä, mutta kun sitä haluaisi hieman katsoa, koeajaa ja vilkaista ensin niin ei innosta ajella "turhaan" pitkiä matkoja.. edes takas. Varsinkin kun hieman rajallisesti pääsee lähteen tällä hetkellä kun ei omaa autoakaan yllättäen jostain syystä ole.
Itse oon kuullut myös että Alfat on hyviä ajaa (tosin useampi on juuri vaihteistoa moittinut), mutta en omaa noista omakohtaista kokemusta.
Vaihteistosta oon kuullut kehuja monta kertaa, myös moitteita pari kertaa (Driver181 ja mahd. tämä), Tästä kerron sitten omaa kokemusta jos ja kun oma pihassa.
Kalliit huollot ja osat lähinnä semmoinen, mistä en niin itse innostu.
Tähän haluaisin faktoja pöytään (ihan yleisesti, keneltä vain), monesta suusta kuullut vain että "kalliit osat ja huollot" Toki jos deltan hintalistoista katsot. Myös yhtä monesta suusta kuullut että ei sen kalliimpia osia kuin vastaavissa muiden merkkejen malleissakaan. Voisin nyt kyllä itsekin vähä omin silmin tsekkailla mitä löytyy ja millä hinnoin.
Mutta kerro miten kävi, mihin päädyit ja infoile matkan varrelta fiiliksiä ja kokemuksia.
Kerron, on sitten ihan susi tai hyvä auto :) Warjon ja Laten BMW:een asiaan liittyen, henk. kohtasesti sitä mieltä että autona BMW:ssa ei mitään vikaa, mutta omanlaisensa maine noilla on (ainakin täälläpäin) Joten ei siinä mieles kiinosta hankkia.. Tyhmä syy, mutta ei ole mun merkki vaikka muuten tykkään. :D
DarkWarjo

DarkWarjo 14.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Latetzki wrote: Näinhä se kuulemma on..
Mut jos on sinut pienen munansa kans niin ei kai se haittaa? Kyl bemmit vaa o vitun hyviä autoja ajaa. Tosin, niis pitää sit varautuu joka katsastukseen läjällä alustan osia, pysyyki sit hyvinä ajaa :D Ainaki siis n oi e39:t on just sellasii et alustas o aina jotai vaihtamista vailla. Mulla ois just takapään ylätukivarret menos vaihtoon.
IL3

IL3 14.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Miks pitää olla tolta alueelta? Luulisi nyt että hyvän auton voisi hakea kauempaakin ja monestihan omistaja on suostuvainen tulemaan vastaan jos koeajoa haluaa. Itse oon kuullut myös että Alfat on hyviä ajaa (tosin useampi on juuri vaihteistoa moittinut), mutta en omaa noista omakohtaista kokemusta. Kalliit huollot ja osat lähinnä semmoinen, mistä en niin itse innostu. Mutta kerro miten kävi, mihin päädyit ja infoile matkan varrelta fiiliksiä ja kokemuksia.
Latetzki

Latetzki 14.11.2013 in Minkä auton ostaisin

DarkWarjo wrote: En uskalla sanoo et just noista maakunnista löytys, mut esim e39 bemmejä lähtee kivasti tuohon hintaan tuolla 2.5l koneella... Toki sehän tarkottas et ois joku egokriisi (pieni muna!) tms. jos joutus bemmil ajaan...
Näinhä se kuulemma on..