Forum - Recent Posts

Mace

Mace 13.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Driver181 wrote: Alfassa kuulemma sähköviat suhteellisen yleisiä. + Mitä ite joillain alfoilla ajanut niin vaihteet on suhteelisen inhottavat. Ajettavuudeltaan muuten kyllä mahtavia autoja.
Noi sähkövika jutut on niin miljoona kertaa kiertäneitä essonbaari -juttuja. Toki mm. 75:ssa niitä oli ja on, mutta lähtökohtasesti 156:ssa ei sen enempää kuin muissakaan "normaaleissa" autoissa. Vaihteet... millä mallilla oot ajanut? Missä?
Driver181

Driver181 13.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Alfassa kuulemma sähköviat suhteellisen yleisiä. + Mitä ite joillain alfoilla ajanut niin vaihteet on suhteelisen inhottavat. Ajettavuudeltaan muuten kyllä mahtavia autoja.
Latetzki

Latetzki 13.11.2013 in Minkä auton ostaisin

No jos kerran on lukkoon lyöty niin mitäs niistä tyyppivioista sitten. Ellei sitten toinen sukupolvi tms. ole parempi. Yleisesti ottaenhan tuo vaikuttaa hyvälle ja kun on kerran vielä autokauppakin myymässä niin ottavat varmasti suuremman vastuunkin myyntitavarasta.
villek00

villek00 13.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Auton tyyppiviat kannattaa tsekkaa.. Sivua en nyt saa tässä välissä kaivettua, mutta taisi olla oikotie sivun ala sivu
villek00

villek00 13.11.2013 in Ei mulla muuta

Sjamy, miten nii vähillä yö unilla :D Ethä sie ny nii myähää pelannu. Ja tosiaan, olen nyt Hyvinkään Pervojen Salilla, Lady Atlaksessa :) EMM
Mace

Mace 13.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Huoltokirja on, sitä en tiedä kuinka tarkka (?) Auton merkki ja malli on päätetty. Makso kulutusosat mitä makso.. ja varautunut olen jos jotain heti tulee. Perus historiatiedot äsken selvittelin, tiedot pitää paikkaansa, katsastutshistoria näyttää hyvältä. jne.
djrunkkari

djrunkkari 13.11.2013 in F1 Kausi 2013

Ny on Heikillä elämänsä tilaisuus! peukut pystyyn :)
TrickHat FIN

TrickHat FIN 13.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Mugello ekät sävärit 1.06.5xx
Latetzki

Latetzki 13.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Huoltohistoriaa missään paperilla? Selvitä vaikka huviksesi mitä ne yleisimmät kulutusosat tohon maksaa?
Mace

Mace 13.11.2013 in Minkä auton ostaisin

Sanokaas arvon ammattilaiset tärkeimmät auton merkistä ja mallista riippumattomat asiat jotka pitää tietää käytettyä ostaessa. Mahdollisesti viikonloppuna Alfa pihassa, taikka sitten ei, nähtäväks jää. Auto katsastettu maaliskuussa 2013 Jakopääremppa tehty 10 tkm sitten, (ajettu alle 180tkm) Ei kuulemma ylimääräsiä ääniä/kolinoita Joitakin kiveniskemiä ja ovikolhuja Ruostetta ilmeisesti helmoissa, mutta ei pahasti Pohjasta en tiedä vielä. Kesärenkaat aika loppu, talvirenkaat ihan hyvät Muuten siisti yleiskunto Öljynkulutuksesta en huomannu kysyä, enkä myöskään onko autoa kolaroitu tms. Sanokaa nyt jotain importanttia mitä ei mulle mieleen tule.
sjamy

sjamy 13.11.2013 in Ei mulla muuta

8:n tunnin työkoe tehtynä kolmeen varttiin ja täysillä pisteillä läpi, ihan hyvin näin huonoilla yöunilla. Ihmetyttää meneekö joillain tosiaan se 8h tähän? And Ville, after all you're my wonderwall. Emm.
villek00

villek00 12.11.2013 in Ei mulla muuta

Sanna (vaimokkeeni) on alkanu kuuntelloo Oasista, pitäiskö huolestuu? EMM
TehBigBunny

TehBigBunny 12.11.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

IFK-Tapparan kävin kahtomassa. Oli kyllä niin laadutonta kiakkoa notta. Syytän tästä Tampparaa niiden piti osata tää laji.
bizarretrip

bizarretrip 12.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

PetuK

PetuK 12.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

bizarretrip wrote: Eikö tällä kaudella jaeta pisteitä ollenkaan? Onko kukaan vielä käyny mugelloa koittamassa? Mutta missä on JJ?
Ömmömmmmömömm..joo, päivitellään kunhan elämältä keretään. Tai jotain. e// Bizarre 100, muilla vähemmän. Happy now? :D
bizarretrip

bizarretrip 12.11.2013 in F4SM Kausi 9 - Tuumailut

Eikö tällä kaudella jaeta pisteitä ollenkaan? Onko kukaan vielä käyny mugelloa koittamassa? Mutta missä on JJ?
FINBULLET

FINBULLET 12.11.2013 in Project CARS

Joku iso ja painava sohvapöytä ois varmaan ihan jees.
sjamy

sjamy 12.11.2013 in Nyt soi?

"Blackmill - In the night of wilderness":http://www.youtube.com/watch?v=VqKjIT1ECZg&list=PLDE50B0B361F9E75D Tämä täysillä. Pitkästä aikaa lepakko vintillä. Makaan pimessä huoneessa voimattomana ja runstaan runoja sarjamurhaamisesta salakielellä. Puhelimen valo häikäisee ja ikkunasta käy veto joka tuntuu kehon jokaisessa hermossa. Euforia virtaa lihasten läpi pakkotoistoilla vedetyn treenin jäljiltä. Elämä on raiteillaan, kiitän kaikkea.
bizarretrip

bizarretrip 12.11.2013 in Nyt soi?

"Wooden Shjips - Ruins":http://www.youtube.com/watch?v=ldY4A1VCx_s
DarkWarjo

DarkWarjo 12.11.2013 in Project CARS

Joo, niis o vaa vähä isompi tekeminen. Kaverihan tuo kans teki tollasen taitettavan ja suht tukevan, pitäs houkutella sen tekee mullekki :D